Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Noortje1
Amerikakenner

Re: Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!

Bericht door Noortje1 »

dus 50 % kans :)
Moest het dan Paris worden, is dat zo slecht?
Of wil je echt niet in Paris? Dan kan je beter op veilig spelen en een spa suite nemen.
Dan weet je zeker waar je terecht komt.

ALHOEWEL ??? bij de booking staat dat ze niet kunnen garanderen dat je die kamer krijgt.
Zou dit vaak voorkomen?
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Ik heb geen idee of Paris goed of slecht is. Het is ook een 4**** hotel dus ik ga er vanuit dat het goed is. :)
Ik weet ook niet of die melding van 'no garantuee' bij MGM betekent dat dit vaak voorkomt of dat dit alleen er op staat om zich legaal in te dekken qua reservation policy. Als ik een Celibrity Suite boek ga ik er ook vanuit dat ik deze krijg en als deze niet beschikbaar is dat ik dan een gelijk of beter alternatief krijg aangeboden.

Maakt het qua locatie veel uit? Ik heb het gevoel dat de ligging van Planet Hollywood echt perfect is en dat MGM toch meer richting het einde (of begin) van de Strip ligt, alhoewel ze beide de kwalificatie Central Strip krijgen. Moeilijk, moeilijk, moeilijk...:roll:
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Vegas brengt stress in de mens naar boven :lol:
Het maakt ook allemaal niet uit. Alle hotels hebben zijn charmes ?
Moeilijke keuze.
Anders moet je een briefje trekken :lol:
succes met de keuze !
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik heb net, via een van die mooie links met aanbiedingen, een mooie deal voor het Bellagio gezien. Wij gaan pas eind november (.... :oops: ), maar je kan maar beter goed voorbereid zijn :wink: ! In ieder geval staan nog op mijn verlanglijstje het Bellagio en Encore. Ik kon voor $ 105 per nacht een standaard deluxe kamer boeken, en voor $ 140 een deluxe fountain view kamer. Ik heb die laatste dus maar gereserveerd. Prijzen in het weekend zijn overigens hetzelfde :roll: ?! Dus heb alvast 6 nachten geboekt voor deze prijs. Het is toch allemaal annuleerbaar, dus kan altijd nog switchen.

Omdat ik eigenlijk hoop op een mooie aanbieding voor het Encore, heb ik daarnaast nog twee aparte boekingen gemaakt voor de eerste 3 dagen en de laatste 3 dagen (die laatste 3 dagen waren overigens dan wel $ 25 per nacht duurder ....). Zodat ik veel flexibiliteit heb, om bijvoorbeeld 3 dagen Bellagio en 3 dagen Encore te doen. Alhoewel mijn vrouw niet zo van het switchen van hotelkamers is .... Maar goed, de eerste boekingen zijn dus gemaakt :mrgreen: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

als het aan mij lag switchte ik ook, maar mijne vriend is er ook niet voor te vinden :lol:

ps wynn en encore is echt wel " sjiek " hé.

Dat is mss voor als wij wat ouder zijn :lol:
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

MichelH schreef:Ik heb geen idee of Paris goed of slecht is. Het is ook een 4**** hotel dus ik ga er vanuit dat het goed is. :)
Ik weet ook niet of die melding van 'no garantuee' bij MGM betekent dat dit vaak voorkomt of dat dit alleen er op staat om zich legaal in te dekken qua reservation policy. Als ik een Celibrity Suite boek ga ik er ook vanuit dat ik deze krijg en als deze niet beschikbaar is dat ik dan een gelijk of beter alternatief krijg aangeboden.

Maakt het qua locatie veel uit? Ik heb het gevoel dat de ligging van Planet Hollywood echt perfect is en dat MGM toch meer richting het einde (of begin) van de Strip ligt, alhoewel ze beide de kwalificatie Central Strip krijgen. Moeilijk, moeilijk, moeilijk...:roll:
Michel, relax man! :lol:

Paris is ook een prima hotel! Planet Hollywood ligt tussen MGM Grand aan de ene kant en Paris aan de andere kant in. MGM Grand heeft ook een prima ligging, je loopt zo naar Planet Hollywood, Excalibur, New York New York en Paris toe.

Als je echt zeker wil weten dat je in een bepaald hotel terecht wil komen, zal je denk ik gewoon bij het hotel zelf moeten boeken. Heel af en toe komt het voor dat hotels overboeken en je naar een andere kamer / hotel loodsen, maar dat zal in de huidige economische situatie niet zo snel voorkomen. Er is een goede reden dat alle kamers momenteel zo goedkoop zijn, men krijgt met geen mogelijkheid de hotels niet vol.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Oh, maar ik ben ook heel relaxed hoor, maar ik wil zeker in deze tijden in Vegas wel voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, dus een suite heeft wel de voorkeur boven een standaardkamer. :P
Ik heb 2 keer in de Stardust en 1 keer in het Hilton gezeten dus je begrijpt hopelijk waarom ik nu een centrale ligging op de Strip ambieer. De vorige keren waren de Vegas miles elke keer iets teveel van het goede, zeker nadat we de hele dag op de beurs hadden gestaan. Nu gaan we echt voor het vertier dus wil ik niet teveel meters maken.

Als ik de ligging zo aanhoor, dan gaat mijn voorkeur vooralsnog uit naar een Celebrity Spa Suite in het MGM. Aangezien Planet Hollywood dichtbij ligt kan ik daar altijd nog het diner buffet mee pikken.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

MattRob schreef:Ik heb net, via een van die mooie links met aanbiedingen, een mooie deal voor het Bellagio gezien. Wij gaan pas eind november (.... :oops: ), maar je kan maar beter goed voorbereid zijn :wink: ! In ieder geval staan nog op mijn verlanglijstje het Bellagio en Encore. Ik kon voor $ 105 per nacht een standaard deluxe kamer boeken, en voor $ 140 een deluxe fountain view kamer.
Via welke aanbieding heb je dit geboekt, Bellagio is nl favoriet bij ons voor de fonteinen.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Roin
Amerika-ontdekker

Bericht door Roin »

We hebben toevallig gisteren via de aanbieding op fatwallet 2 dagen bellagio geboekt voor nog geen 200 dollar
op deze link staat de actie
http://www.fatwallet.com/forums/travel- ... y=bellagio
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Bij mij werken de links niet, ik krijg alleen maar prijzen van 359,00
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Bennie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Bennie »

Hee, das jammer. Heb net gisteren geboekt voor $109, maar dat kan met deze link voor $90. Toch nog even de Hollander uithangen en de reservering cancellen/aanpassen. Kan hem alleen nog niet online benaderen. Zou het te snel zijn (binnen 24h).
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Gewoon even bellen; is nog makkelijk :wink:
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

MattRob schreef:Ik heb via deze link geboekt:

https://reservations.mgmmirage.com/book ... ode=BMAR25
Of ik doe iets fout, of het komt omdat wij in het weekend zitten (5 en 6 september) maar ik krijg alleen prijzen van $ 259,00.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Myste, dat is het Laborday weekend, dat is een lang weekend voor de Amerikanen, en de verwachting is dus dat het druk wordt, je bent in de huidige omstandigheden eigenlijk veel te vroeg voor de echte aanbiedingen, ik heb vorige week Encore geboekt voor 1 t/m 4 juni, dus voor over dik 2 maanden, je zou kunnen boeken en eventueel de boeking aan laten passen als de prijzen naar beneden gaan, of gewoon rustig afwachten of de prijzen nog naar beneden gaan, en dan pas boeken.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

OEJIOEJOEIJOEI!!!!! MIrage annuleren en voor $50,- meer in de Bellagio gaan zitten??????

Twijfel....Bellagio was toch wel mijn 'droom'. De restaurants zijn er zowieso vele malen beter dan bij de Mirage dus wat dat betreft is de keuze snel gemaakt.What about the pool van de Bellagio? net zo goed (of beter) dan de Mirage, aangezien we daar in juli toch aardig wat uurtjes door zullen brengen? En die standaard-kamers.....ik denk dat daar het verschil niet in zit (Mirage heeft hippe kamers, Bellaggio meer sjiek)
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Kamers van Bellagio zijn een stuk groter dan het Mirage, en met name de badkamer is van een heel ander niveau.
Voor de restaurants maakt het niet uit waar je slaapt, eten kun je in elk hotel.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Even flink getwijfeld maar we blijven toch maar bij onze reservering voor de Mirage. Ik denk dat Bellagio toch beter past als je wat ouder of rijker bent :lol: Ik verheug me toch best op dat zwembad met al die watervallen en palmbomen en die 'moderne' kamer met flatscreen tv.....
Bennie
Amerika-ontdekker

Bericht door Bennie »

MattRob schreef:Gewoon even bellen; is nog makkelijk :wink:
Yep, in twee minuten geregeld, confirmation nummer en promocode geven en klaar.

Bellagio voor $90.30 ipv Mirage voor $65.
Roin
Amerika-ontdekker

Bericht door Roin »

RiverCola schreef:Even flink getwijfeld maar we blijven toch maar bij onze reservering voor de Mirage. Ik denk dat Bellagio toch beter past als je wat ouder of rijker bent :lol: Ik verheug me toch best op dat zwembad met al die watervallen en palmbomen en die 'moderne' kamer met flatscreen tv.....
Ouder en rijker? ben pas 24 en mijn vriend 30 en rijk kunnen we onszelf ook weer niet noemen, maar dan heb ik teminste heel wat jaartjes om op te scheppen :roll: dat ik vroeger nog ooit in het Ballagio heb geslapen.

gr. Inge
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer