Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Open ticket ?!?!?!?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Skuye
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Open ticket ?!?!?!?

Bericht door Skuye »

Hoi allemaal,

Dit jaar zit het er eindelijk in !!!!
Ik "mag" weer naar de US .... :D ......

Nu mijn vraag, ik weet de data, ik weet vertrekhaven van hier en aankomst haven daar, maar nu wil ik graag een ticket boeken waar ik de luchthaven van waar ik weer ga vertrekken open kan laten, want de 4 weken dat ik daar ben ga ik min of meer rondtrekken, ,ik kan dus niet aangeven van welke luchthaven ik weer naar huis ga.

Is dit uberhaupt een mogelijkheid ?
Waar kan ik hierover meer info vinden ?
Ik heb al rondgeneusd op het forum maar kan hier niet echt iets over vinden, ook op het net zelf worden wel vragen gesteld over open tickets, maar dan gaat het meer om de data.

Wie o wie kan en wil mij info verstrekken ..... ( heb er zooooooooonnnnnnnn zin in !!! :dance: )
Alvast bedankt !!!
vrouwen houden van de simpele dingen in het leven ........ zoals mannen :-)
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Open ticket ?!?!?!?

Bericht door Ruud2004 »

Tja, er wordt een ticket gevraagd naar een land waar toelating is gewaarborgd, dat kan dus ook een "open ticket" zijn. Maar heb je enig idee wat een "open" ticket kost ? Ik denk dat je, voor die 4 weken, snel een vertrekplaats gaat zoeken als je de prijs hoort. Daarnaast heeft een "open ticket" te maken met de de "open" data en niet op de bestemming cq vertreklaats.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Er bestaan ook tickets ( vaak de wat duurdere klasse's!) waarbij het toegestaan is om te re-routen. Misschien is dit een goedkopere oplossing voor je dan een open ticket.....
En wat Ruud al aangeeft, meestal betekent een open ticket dat je geen datum vast zet, maar wel de aanvlieg en vertrekhavens.
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Skuye
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Skuye »

ja ik wist niet hoe ik het anders moest noemen, maar dat het dus eerder op de data sloeg dan aanvlieg of vertrekhaven was ik al achter.

Ik vroeg mij dus af of die mogelijkheid bestaat, dus alles aangegeven behalve of je treug vliegt vanuit bv Minnesota of Arkansas ... of welke andere staten dan ook, ik heb al gekeken naar enkel vluchten maar daarvan zijn de prijzen ook belachelijk hoog en daarbij heb ik begrepen dat het naar sommige landen niet geapricieerd word als je niet aangeeft wanneer je terug vliegt ... ( sommige landen zelfs niet geaccepteerd ), maar goed ... bestaat al dan niet een vliegticket waarvan je de vertrekhaven later aangeeft ????
vrouwen houden van de simpele dingen in het leven ........ zoals mannen :-)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Als je een duur ticket koopt, dat volledig 'changeable and refundable' is (mits nog eens extra te betalen), kan je dan niet zeggen dat je bv. van Amsterdam naar New York vliegt op 1 juli, en terug op 31 juli, en het dan later, als je al in de VS bent, te veranderen, en bv. pas op 10 augustus terug te vliegen vanuit San Francisco? Vraag dat eens na bij de luchtvaartmaatschappij.
Hou er wel rekening mee dat je, indien je geen toeristenvisum aanvraagt, je binnen de 90 dagen Amerika moet verlaten!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Oh, nog een mogelijkheid:
Gewoon je ticekt boeken met vaste aankomst- en vertrekplaats. Dan gaan rondreizen, en op het einde een binnenlandse vlucht nemen van waar je uiteindelijk toegkomen bent, zo terug naar je aankomstplaats.Bijvoorbeeld:
vlucht boeken Amsterdam - NY
rondreizen,en uiteindelijk terecht komen in New Mexico. En dan op een van je laatste dagen een vlucht boeken om van New Mexico terug naar NY te vliegen. Of als je ergens zit waar de greyhound bus rijdt, of de trein, via die vervoermiddelen terug naar NY. Is misschien veel goedkoper dan zo'n 'open' ticket.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer