Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door Coyote »

red_princess schreef:Maar ik heb ook gelezen dat als je de auto in CA huurt, het aantal bestuurders niks extra's kost. USA reisen vind ik bij mijn boeking niet duidelijk hierin. Zal ik dan maar voor het eerste pakket gaan en ervan uitgaan dat ik inderdaad meerdere bestuurders mag opgeven?
Ja, daar kun je van uit gaan. Het staat overigens wel vermeld op de site van usareisen.de bij Alamo onder het Super-Spar-PLUS-pakket:
Keine Gebühr für zusätzliche Fahrer über 25 Jahre bei Anmietung in Kalifornien

Meerdere bestuurders geef je terplekke op als je de auto ophaalt, dus niet bij de boeking.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gex
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Gex »

Dus als we in San Francisco huren hebben we voldoende aan het Spar Plus pakket als we met z´n tweeen willen rijden, ook al rijden we ook buiten Californie, of mag dat dan weer niet?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ja hoor dat mag, het is gewoon een wet in Californië dat een extra bestuurder bij autohuur gratis is.
steef
Amerika-ontdekker

Bericht door steef »

Jozzy schreef:
Gex schreef:Als ik het trouwens goed begrijp moet je via usareisen dus altijd allinclusive nemen als je met 2 personen gaat reizen?
Volgens mij bijna altijd wel, behalve als je in California huurt. Ik meen zelfs dat de wet daar voorschrijft dat extra bestuurders gratis zijn (of was het maar één extra bestuurder?), maar daarvoor moet je zelf maar even de precieze verschillen tussen de verhuurders onder het kopje 'Zusatzfahrer' bekijken.
En als je in Las Vegas huurt en in California aflevert? Is dan een extra bestuurder ook gratis?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Nee, alleen als de huur begint in Californië.
LaurensL
Amerika-newbie

Bericht door LaurensL »

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum, in juni ga ik 3,5 week rondreizen door Californie, Nevada en Arizona. Nu las ik op dit forum over USAREISEN.DE. Ik ben 24, dus het U25 pakket spreekt mij wel aan. Ik las alleen de volgende zin:

' US-Staatsbürger: nur als Zusatzfahrer erlaubt'

Dat je alleen een medechauffeur kunt hebben die US Staatsburger is, of juist dat je als US-staatsburger alleen mede-chauffeur kunt zijn? Als iemand me hier duidelijkheid over kan geven, heel graag!! (Mijn medechauffeur is overigens ook U25, maar ik begrijp uit ' Zuschlag für Fahrer/Zusatzfahrer
im Alter von 19 - 24 Jahren: Inklusive en Zuschläge für Zusatzfahrer: Inklusive' dat dit bij de prijs in zit. Alvast bedankt voor de eventuele reacties!
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Men bedoelt daarmee wat jezelf als laatste aangaf:
of juist dat je als US-staatsburger alleen mede-chauffeur kunt zijn?
Roland

LaurensL
Amerika-newbie

Bericht door LaurensL »

Bedankt voor je snelle reactie :)
tdh
Amerika-ontdekker

Bericht door tdh »

Vandaag de Equinox geboekt voor 14 dagen. Ophalen op SFO en inleveren in SF O'Farrell street. Eerst nog twee mailtjes er tegen aan gewaagd in mijn beste Duits. Snelle reactie terug. Vandaag om 15.00 uur geboekt, direct bevestiging gekregen en half uurtje later zat de voucher in mijn emailbox. Hopelijk gaat het in SF ook zo goed :)
NYC 2006: http://timenantje.wordpress.com/nyc-2006" onclick="window.open(this.href);return false;
West-USA 2009: http://timenantje.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Yme
Amerika-ontdekker

Bericht door Yme »

Even een vraagje.
24 mei landen wij in Philadelphia op Philadelphia International Airport ( PHL ).Ik ben aan het kijken voor een huurauto. Als ik bij usareisen.de kijk (alamo ), kan ik nu opeens kiezen uit Philadelphia Airport ( PHL 2 ) en Philadelphia airport/shuttle ( PHL ).
Weet iemand welke ik nu moet nemen?

Carla
jerkar
Amerikafan

Bericht door jerkar »

ik lees hier dat de tweede bestuurder alleen geldt gratis als je in californie start.
WIj starten in phoenix en eindigen in LA.
We willen waarschijnlijk boeken met usareisen.de
ZOver ik heb gezien gelden dan geen dropoffkosten en is 2e bestuurder ook inbegrepen?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Yme schreef:Even een vraagje.
24 mei landen wij in Philadelphia op Philadelphia International Airport ( PHL ).Ik ben aan het kijken voor een huurauto. Als ik bij usareisen.de kijk (alamo ), kan ik nu opeens kiezen uit Philadelphia Airport ( PHL 2 ) en Philadelphia airport/shuttle ( PHL ).
Weet iemand welke ik nu moet nemen?

Carla
Carla als je op deze site kijkt zie je dat PHL 2 op 30th Street Train Station ligt. Volgens google maps is dat zo'n 9 miles van het vliegveld bij het treinstation.
Ik vermoed dus dat je PHL moet hebben want daar wordt aangegeven dat het op het vliegveld is (Aiport/Shuttle). PHL ligt op Arrival Road dat is bij het vliegveld.
Je kunt het goed zien op dit kaartje

Marjon
Yme
Amerika-ontdekker

Bericht door Yme »

Oke, bedankt, dan hou ik het maar bij airport/shuttle PHL. Lijkt me als ik de kaart zie ook logischer.

carla
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

door jerkar op 26 maart 2009, 08:59

ik lees hier dat de tweede bestuurder alleen geldt gratis als je in californie start.
Wij starten in denver en leveren in in L.A.
Hebben het uitgebreide pakket van usa reisen en hoeven niet voor de 2e bestuurder te betalen en betalen geen drop off kosten
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

kangie schreef:Wij starten in denver en leveren in in L.A.
Idem hier en was vorig jaar ook het geval bij mij.
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
snakegt
Amerika-ontdekker

Bericht door snakegt »

Ben net terug van de Westcoast. Had een Suv gehuurd in phoenix (Arizona) en moest hem inleveren in las vegas (nevada), volgens Alamo moest ik drop-off kosten betalen anders kreeg ik de auto niet mee. Ze zeiden dat het in de contract stond die ze hebben gekregen. Volgens mij was er tog geen drop-off kosten tussen nevada en arizona??
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Ik weet niet waar je geboekt had, maar voor usareisen.de geldt bij Alamo in ieder geval
Informationen zu Einwegmieten

Einwegmieten sind mit allen Fahrzeugkategorien möglich.

Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.

Einwegmieten mit Navigationssystem sind nur zwischen Stationen die Navigation anbieten möglich.

Einwegmieten nach Kanada sind nur auf Anfrage möglich.
Groet,

Old Faithful
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Tussen Arizona en Nevada gelden wel drop off kosten bij de meeste autoverhuurbedrijven. Ook voor Alamo volgens de Hotelplangids die ik hier voor me heb liggen.

Roland

Edit: het hangt er kennelijk vanaf waar je geboekt hebt lees ik uit het antwoord van Old Faithful.

Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Inderdaad, Blijkbaar maken sommige reisorganisaties eigen afspraken met de verhuurbedrijven.
Groet,

Old Faithful
snakegt
Amerika-ontdekker

Bericht door snakegt »

via usareisen.de heb ik gehuurd. Dus...er zijn geen drop-off kosten ? of lees ik dat verkeerd?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer