Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Restaurants in San Francisco
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: Restaurants in San Francisco
Wij hebben twee jaar geleden 's middags heerlijk gegeten bij een Italiaanse broodjes zaak in een zijstraat van Union Square. Ik weet alleen de naam niet meer, misschien moet ik toch wat meer op namen gaan letten. De straat is helemaal afgesloten voor verkeer met bloembakken (dacht ik) en ze hebben een terras.
Verder hebben wij ook bij Lori's gegeten en bij Bubba Gump.
Verder hebben wij ook bij Lori's gegeten en bij Bubba Gump.
- HansEllis
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij zitten er van 4 t/m 6 augustus 2009 en er zitten een paar mooie tips bij die wij zeker gaan uitproberen. Bedankt!
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Hier hebben wij ook geluncht, het was heerlijk! Ook ik weet de naam niet. Als je met je rug naar de Macy's staat is het een zijstraat aan de rechterkant van Union Square. Tegenover de broodjeszaak zit een Y.S.L. winkel.Ilse2505 schreef:Wij hebben twee jaar geleden 's middags heerlijk gegeten bij een Italiaanse broodjes zaak in een zijstraat van Union Square. Ik weet alleen de naam niet meer, misschien moet ik toch wat meer op namen gaan letten. De straat is helemaal afgesloten voor verkeer met bloembakken (dacht ik) en ze hebben een terras.
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
's avonds na de lange vlucht, toch maar even vanuit het hotel een stukje gaan wandelen en snel wat eten. We kwamen terecht op Broadwaystreet (aan de andere kant van de Van Ness Avenue, dus zeker niet in het centrum) Omdat we overduidelijk aan het zoeken waren, werden we aangesproken of we iets zochten: Ja wij zochten iets te eten, maar niet te luxe, gewoon, maar wel goed en we vroegen waar de vriendelijke dame zelf zou gaan eten. Nu weet ik het niet meer exact, of het was Webster- Filmour- of Steinerstreet. De mevrouw gaf aan dat dit volgens haar het beste hamburger restaurant van San Francisco was en dat de "locals" hier altijd afspraken. Zij had geen woord gelogen, de beste hamburger ooit, zeer schappelijke prijs en een hele gezellige ambiance. Vanuit het centrum een heel stuk lopen/reizen, vanuit ons hotel aan de van Ness Ave. heel goed te doen. Oké, ik hoor jullie al denken, alweer hamburger, maar als je dit hebt gegeten, vraag je je af, waarom die grote zaak met die grote M, dat stukje spons ook hamburger mag noemen. En wat heb ik er van geleerd: "vraag de locals, waar zij zullen eten" en vanuit mijn reizen in het Aziatische deel van de wereld "hoe hoger de witte tegeltjes aan de wand, hoe meer TL verlichting, hoe meer plastic, des te beter het eten"
Handige tips.. ook thanx!
En kwam erachter dat er een Lori's Diner direct om de hoek zit bij ons hotel... :dance:
En kwam erachter dat er een Lori's Diner direct om de hoek zit bij ons hotel... :dance:
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2124 Weergaves
-
Laatste bericht door Richard033