Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Budget taxi naar Schiphol?
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Budget taxi naar Schiphol?
We vertrekken maandag eindelijk naar de States!
Is er iemand al eens met Budgettaxi (http://www.budgettaxi.nl) van/naar Schiphol gegaan?
Op zich lijkt de prijs goedkoop; maar is het ook wat?
Graag jullie ervaringen.
Is er iemand al eens met Budgettaxi (http://www.budgettaxi.nl) van/naar Schiphol gegaan?
Graag jullie ervaringen.
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Budget taxi naar Schiphol?
Site ziet er wel aardig uit:Inge schreef:Is er iemand al eens met Budgettaxi (http://www.budgettaxi.nl) van/naar Schiphol gegaan?
.
En er staat niet in koeienletters op dat het Budget is dus je zit niet in de Zeeman/Wibra taxiVraag: Waarom is Budgettaxi goedkoper dan een "normale" taxi?
Budgettaxi werkt met comfortabele auto's, o.a. Mercedes Vaneo. Deze zijn in aanschaf en onderhoud goedkoper dan de luxe reguliere Mercedes taxi.
Vraag: Hoe zit het met de service en kwaliteit voor zo'n lage prijs?
Budgettaxi staat garant voor een perfecte service. Al onze auto's zijn verzorgd en onze chauffeurs zijn representatief gekleed.
Vraag: Staat er in grote letters "Budgettaxi" op de taxi's?
Nee, dat doen wij bewust niet.
Vraag: wie maakt er gebruik van de Budgettaxi?
Iedereen die comfortabel en snel vervoerd wil worden tegen een redelijke prijs.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dat vind ik echt een heel slechte reden, het lijkt wel een smoesje. De Vaneo is net zo Mercedes als andere Mercedessen, dus veel kan het niet schelen, zeker niet in vergelijk met andere kosten die een taxibedrijf maakt. En een bedrijf dat zich wil profileren met een lage prijs: waarom nemen ze dan geen Toyota's ofzo? Die zijn nog goedkoper... Het verschil in onderhoud van een Mercedes C-klasse en een Vaneo zal misschien een paar tientjes zijn, max... Dus om te zeggen dat daarom de taxidienst goedkoper is: onzin.Vraag: Waarom is Budgettaxi goedkoper dan een "normale" taxi?
Budgettaxi werkt met comfortabele auto's, o.a. Mercedes Vaneo. Deze zijn in aanschaf en onderhoud goedkoper dan de luxe reguliere Mercedes taxi.
Noem bijvoorbeeld een betere planning, meerdere mensen in 1 taxi (soort deeltaxi), dat je mensen vanaf Schiphol weer terugbrengt (retourpassagiers), etc.: daar kun je een taxidienst goedkoper mee maken. Dit is echt

Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- Inge
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien wel, maar rijdt 'ie fatsoenlijk? Gaat ie goed van A naar B in goed onderhouden auto's? Waarom het goedkoper is, maakt me eigenlijk niet uit; maar zijn ze ook goed?Mack schreef: Noem bijvoorbeeld een betere planning, meerdere mensen in 1 taxi (soort deeltaxi), dat je mensen vanaf Schiphol weer terugbrengt (retourpassagiers), etc.: daar kun je een taxidienst goedkoper mee maken. Dit is echt![]()
Mack
Groetjes Inge
Ik ken Budgettaxi persoonlijk niet, maar heb even een prijsberekening gedaan voor 4 personen uit mijn regio en kwam op 258 euro. Wij boeken op het reisbureau een retour voor 240 euro voor 4 personen. Je bent volgens mij pas goedkoper uit als er 8 personen in een busje gaan en of je dat van te voren weet?
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Hallo Inge,
Wij zijn in 2002 met de taxi thuis opgehaald (regio Eindhoven) en zo naar Schiphol gebracht. Nu zit ik me suf te zoeken welk bedrijf dat is geweest, ik ben er 95% zeker van dat het Budget Taxi was. Zowel de naam als de site komen me heel bekend voor.
Wij waren erg tevreden over de service. De auto was prima, de taxichauffeur erg vriendelijk, en hij stond mooi een kwartier voor de afgesproken tijd voor de deur. Op de terugweg moesten we ons melden op een vooraf aangegeven plek op Schiphol, daar hebben we 10 of 15 minuten gewacht en wie kwam daar toen aanlopen.... diezelfde taxichauffeur van de heenweg! Die man vond het hartstikke leuk dat hij - na eerst onze plannen - nu ook te horen kreeg hoe onze reis was verlopen.
Wat de kosten betreft: die scheelden voor ons (vier personen) niet echt veel met de kosten voor zo'n busje waarin je eerst ook nog andere mensen op moet halen. Dus wat ons betreft is Budget Taxi een hele goede keuze.
Henriëtte
Wij zijn in 2002 met de taxi thuis opgehaald (regio Eindhoven) en zo naar Schiphol gebracht. Nu zit ik me suf te zoeken welk bedrijf dat is geweest, ik ben er 95% zeker van dat het Budget Taxi was. Zowel de naam als de site komen me heel bekend voor.
Wij waren erg tevreden over de service. De auto was prima, de taxichauffeur erg vriendelijk, en hij stond mooi een kwartier voor de afgesproken tijd voor de deur. Op de terugweg moesten we ons melden op een vooraf aangegeven plek op Schiphol, daar hebben we 10 of 15 minuten gewacht en wie kwam daar toen aanlopen.... diezelfde taxichauffeur van de heenweg! Die man vond het hartstikke leuk dat hij - na eerst onze plannen - nu ook te horen kreeg hoe onze reis was verlopen.
Wat de kosten betreft: die scheelden voor ons (vier personen) niet echt veel met de kosten voor zo'n busje waarin je eerst ook nog andere mensen op moet halen. Dus wat ons betreft is Budget Taxi een hele goede keuze.
Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Inge
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kwam voor ons uit op 56 euro (met z'n 2-en; da's nog een stuk goedkoper dan de schipholtaxi (die kost ruim 85 euro voor een deeltaxi!)...Petr@ schreef:Ik ken Budgettaxi persoonlijk niet, maar heb even een prijsberekening gedaan voor 4 personen uit mijn regio en kwam op 258 euro. Wij boeken op het reisbureau een retour voor 240 euro voor 4 personen. Je bent volgens mij pas goedkoper uit als er 8 personen in een busje gaan en of je dat van te voren weet?
Groetjes Inge
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Vierpersoons taxi
Zijn de vierpersoonstaxi's ook berekend op vier flinke volwassenen mét bijvoorbeeld vijf koffers, laptoptas en vijf rugzakken?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Vierpersoons taxi
Ik neem aan dat je de gebruikelijke (Mercedes) sedan bedoelt. Dan is het antwoord: nee, dat past van geen kanten (de personen gaan nog net, maar de bagage is het probleem, zelfs als je de rugzakken allemaal op schoot neemt). Ook in een stationwagen gaat dat (uitgaand van 5 flinke koffers) niet lukken. Ik spreek uit ervaring. Dus of 2 taxi's, of 1 taxibusje.nieuwenoord schreef:Zijn de vierpersoonstaxi's ook berekend op vier flinke volwassenen mét bijvoorbeeld vijf koffers, laptoptas en vijf rugzakken?
Life is good in the Tarheel State.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bussie
Dat wordt een busje dan ... Of misschien toch iemand zoeken die ons brengt met onze eigen bus. Wij hebben een grote Mercedes Sprinter met dubbele cabine, dus één gek is genoeg ... 

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Re: Bussie
Geen aardige buurman die zo gek is??nieuwenoord schreef:Wij hebben een grote Mercedes Sprinter met dubbele cabine, dus één gek is genoeg ...

Ik zie nu voor het eerst jullie reis-schema.. Daar hebben jullie erg veel werk in gestoken volgens mij

Chapeau!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Schoonzoon
Zal de buurman of de schoonzoon worden, aardig zijn ze genoeg. Probleem is dat Albert nogal zuunig is op zijn bussie, maar daar moet ie zich maar overheen zetten.
Dank voor de complimenten. We gaan pas over 11 maanden of zo ... plan kan nog weleens wijzigen.
Dank voor de complimenten. We gaan pas over 11 maanden of zo ... plan kan nog weleens wijzigen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3017 Weergaves
-
Laatste bericht door Roning
-
- 3 Reacties