Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets voor Disney (Anaheim)
Tickets voor Disney (Anaheim)
De tickets voor Disney van te voren kopen (online) is dat handig. Heb namelijk gelezen dat het scheelt om dan niet in de rij te staan.
Re: Tickets voor Disney (Anaheim)
Als je in een hotel zit in Anaheim kan je ze daar bij de receptie kopen en hoef je ook niet in de rij te staan.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wij hebben er hartje zomer 2007 ook niet in de rij gestaan. (Hoogstens een mannetje of 5) Het gaat er daar allemaal zeer gecontroleerd en netjes aan toe. De rijen kom je later tegen. Ook allemaal netjes en gecontroleerd, maar wel lang ! 

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoe lang moet je dan aanschuiven, in juli/augustus, bij de attrakties?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wij hadden geen "fastpasses" (oid). Ik denk gemiddeld zo'n 50 min tot een uitschieter van bijna 2 uur. (Space mountain, was het wachten wel waard trouwens) Ach, je stelt je er op in, maar leuk is anders.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Weet je wat leuk is als je lang in de rij moet staan? Wij waren in Disneyland Parijs toen Joyce 3 jaar was.
Na ruim een uur in de rij bij een attractie waren we bijna aan de beurt. Op dat moment meldde Joyce aan ons dat ze heel erg nodig moest plassen en ècht niet meer kon wachten.
Marjon
Na ruim een uur in de rij bij een attractie waren we bijna aan de beurt. Op dat moment meldde Joyce aan ons dat ze heel erg nodig moest plassen en ècht niet meer kon wachten.

Marjon
- henriette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb gehoord dat disney (Anaheim) kleiner is dan in Parijs.
Heb je als je rond 10 uur het park binnengaat rond 6 uur alles gezien.
zoiets als space mountain krijg je ons niet in dus daar hoeven we al niet te wachten.
groetjes Henriette
Heb je als je rond 10 uur het park binnengaat rond 6 uur alles gezien.
zoiets als space mountain krijg je ons niet in dus daar hoeven we al niet te wachten.
groetjes Henriette
Rondreizen https://usazuidwest.wordpress.com/
- Animar
- Amerikakenner
Anaheim is wel kleiner dan Parijs, maar in een uurtje of 8 krijg je het in de zomer écht niet voor elkaar hoor! Er staan dan mega lange wachtrijen.
En er is in Anaheim ook een tweede park; California Adventure, ook een heel erg leuk park.
En er is in Anaheim ook een tweede park; California Adventure, ook een heel erg leuk park.
Anita
Ga je nog meer parken bezoeken?
Dan is de "Southern California City pass" wellicht iets!
Kijk even op deze link: http://www.citypass.com/city/socal.html
In 14 dagen tijd kun je 5 parken bezoeken voor $ 259,00 pp.
Dat scheelt echt!
Groetjes,
Manon
Dan is de "Southern California City pass" wellicht iets!
Kijk even op deze link: http://www.citypass.com/city/socal.html
In 14 dagen tijd kun je 5 parken bezoeken voor $ 259,00 pp.
Dat scheelt echt!
Groetjes,
Manon
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik denk dat reageren in dit topic niet zoveel zin meer heeft. Zo te zien is TO alweer verdwenen/verwijderd van het forum....
Roland

Roland
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom zou hij verwijderd zijn?
Elke
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet of ie verwijderd is maar het lijkt er wel op al zou ik niet weten waarom. De gegevens zijn in ieder geval niet meer op te roepen zoals bij elk ander forumlid wel kan. Je ziet dat omdat zijn 'nickname' op zwart gegaan is en niet meer aan te klikken is.
Roland
Roland
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Even voor de duidelijkheid Hoshi1 en Hosti is één persoon, op verzoek van Hosti is Hosti1 door de webmaster verwijderd.
was waarschijnlijk zijn wachtwoord vergeten en later weer terug gevonden.
Nu kunnen we weer terug on-topic over de tickets
was waarschijnlijk zijn wachtwoord vergeten en later weer terug gevonden.
Nu kunnen we weer terug on-topic over de tickets

- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dus toch verwijderd.
Duidelijk verhaal, dan lijkt het in ieder geval niet dat mensen voor niets antwoorden. Het is overigens mogelijk om de poster van een bericht te wijzigen als mod. Had dus ook hier gekund, Hoshi1 wijzigen in Hoshi dan merkt niemand er wat van.
Roland

Duidelijk verhaal, dan lijkt het in ieder geval niet dat mensen voor niets antwoorden. Het is overigens mogelijk om de poster van een bericht te wijzigen als mod. Had dus ook hier gekund, Hoshi1 wijzigen in Hoshi dan merkt niemand er wat van.

Roland
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wij zullen op 24 mei (zondags) een bezoek brengen aan Disneyland.
Is het verstandig om tickets voor Disneyland vantevoren via internet te bestellen of zijn er 's morgens aan de kassa nog voldoende tickets beschikbaar?
Kun je zo'n fastpass ook online bestellen?
Is het eind mei normaal gesproken erg druk?
Is het verstandig om tickets voor Disneyland vantevoren via internet te bestellen of zijn er 's morgens aan de kassa nog voldoende tickets beschikbaar?
Kun je zo'n fastpass ook online bestellen?
Is het eind mei normaal gesproken erg druk?
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Als je maar 1 dag gaat is het volgens mij niet mogelijk om vooraf via internet kaartjes te bestellen, dit kan alleen voor meerdaagse bezoeken. En in mei lijkt een fastpass me overbodig. Wij waren er in september (ik denk dat dat vergelijkbaar is qua drukte) en konden in de ochtend overal zo doorlopen. Pas in de middag hebben we een aantal keren in een rij moeten staan (max 30 min).
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Hey jongens,
Ik ben er nog steed hoor. Alleen is het nu Hoshi i.p.v Hoshi1. Vond het namelijk onzin om mij twee keer op een forum te zetten. Werkt ook verwarrend voor mij en dus duidelijk ook voor jullie
.
Maar wat raden julie nu aan. 1 of 2 dagen Disney? Zelf denk ik 2 (ook is het kleiner dan Parijs).
Ik ben er nog steed hoor. Alleen is het nu Hoshi i.p.v Hoshi1. Vond het namelijk onzin om mij twee keer op een forum te zetten. Werkt ook verwarrend voor mij en dus duidelijk ook voor jullie

Maar wat raden julie nu aan. 1 of 2 dagen Disney? Zelf denk ik 2 (ook is het kleiner dan Parijs).
Heen ga je, terug moet je
http://www.dennisenheleen.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dennisenheleen.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wij gaan zelf maar 1 dag en ik denk dat je zo een goede indruk krijgt van het park, zeker omdat het tot laat open is.
Ik ben ook in Disneyland Parijs geweest; daar hadden we 2 dagen maar hadden we alles wel gezien om een uur of 12 op de 2e dag. Verder ben je toch ook op vakantie in Amerika, dus dan vind ik het persoonlijk zonde om al 2 dagen in te leveren voor één pretpark. Maar dat is voor een ieder natuurlijk verschillend.
Ik ben ook in Disneyland Parijs geweest; daar hadden we 2 dagen maar hadden we alles wel gezien om een uur of 12 op de 2e dag. Verder ben je toch ook op vakantie in Amerika, dus dan vind ik het persoonlijk zonde om al 2 dagen in te leveren voor één pretpark. Maar dat is voor een ieder natuurlijk verschillend.
- Animar
- Amerikakenner
Het ligt eraan hoe leuk je Disney vind! Wij zijn vier dagen geweest in Anaheim, en willen zeer zeker nog eens terug!
Moet er wel bijzeggen dat we dan ook wel échte Disney freaks zijn
En het is wel afhankelijk van wanneer je gaat. Als je in het hoogseizoen wilt gaan, heb je aan 1 dag niet genoeg om alles te zien. Wij waren er toen in oktober/november, en dat was een perfecte tijd qua drukte.
Moet er wel bijzeggen dat we dan ook wel échte Disney freaks zijn

En het is wel afhankelijk van wanneer je gaat. Als je in het hoogseizoen wilt gaan, heb je aan 1 dag niet genoeg om alles te zien. Wij waren er toen in oktober/november, en dat was een perfecte tijd qua drukte.
Anita
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hadden aan 1 dag in september echt wel genoeg. Inderdaad wilden wij ook niet meer tijd van onze vakantie afsnoepen voor Disney. Maar we hadden na 1 dag ook de meeste attracties gezien/gedaan (behalve een paar dingen die we niet interessant vonden).
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1814 Weergaves