Wij hebben onze tickets geboekt:
19 sept naar Washington DC en we vliegen 16 okt. vanaf Boston terug.
Nu zit ik hier te puzzelen, te googlen en reisverslagen door te lezen, maar ik kom er niet uit.
Wij willen globaal van Washington naar Niag. Falls, Vermont, New Hamp, Acadia, Boston. Voor het New England stuk krijg ik binnenkort wat leuke gidsen met mooie routes. Wij denken erover om van Washington richting Gettysburg / Lancaster te rijden, maar wordt Amish County een terleurstelling? Wij houden niet van pretparken of (openlucht) musea waar je tegen betaling kan bekijken hoe iemand leeft. Is het een bezoek en overnachting waard?
Gettysburg precies hetzelfde?Ik ben in 1982 in dit gebied geweest en heb toen een bezoek gebracht aan iets??? Waren glooiende grasvelden en daar stonden allemaal beelden ( ware grootte) van soldaten uit het leger. Daarbij een beschrijving hoeveel mannen van dat regiment aanwezig waren. Is dit Gettysburg geweest?
Hebben jullie tips voor een mooie route van Washington naar Buffalo? Wij houden van natuur (geen hikes), watervallen, mooie vergezichten, dorpjes enz. Phil.,New York en Toronto slaan we over op deze reis
Wij reizen met een gewone auto en overnachten in motels onderweg.
Ben benieuwd naar jullie tips

Alvast bedankt voor het meedenken
Daan en Jeannine