Ook ik stoor me eigenlijk niet aan die sticky's omdat ik er eigenlijk 'doorheen' kijk.
Ik bezoek het forum hetzelfde als Marjon, namelijk via de 'toon actieve onderwerpen' en dan kom je die sticky's niet zo vaak tegen. Ik moet ook wel scrollen wegens kleine laptop (14,1") maar heb hier eigenlijk nooit mee stilgestaan omdat ik het bijna op elke site moet doen, ook op mijn grote monitor van de vaste PC.
Aan de andere kant vindt ik die nieuwsbrieven van Roland weer wel een goed idee.
Om een voorbeeld te geven: de stickers van 2009 die besteld konden worden. Als je deze via een topic aanbiedt zal er minder respons opkomen dan wanneer er een nieuwsbrief zou rondgestuurd worden, simpelweg omdat niet iedereen alle (nieuwe) topics in de gaten houdt en/of elke dag op het forum komt. Dat zag je ook al aan het aantal dagen eer iedereen betaalde. Daarom dat ik ook in dat bewuste topic aan Dennis voorstelde om even een mailtje te sturen naar diegene die nog niet betaalde om het toch wat vlotter te laten verlopen (vooral voor diegene die binnekort op vakantie vertrekken en toch graag de stickers al mee wilden hebben, ik ga pas in september dus het is echt niet voor mezelf bedoeld

)
Ook de aankondiging van Dennis van de korting op de vliegtickets van 50 euro/per persoon zouden dan meer mensen bereiken, ongeacht of die er gebruik van gaan maken uiteraard. En de aanvraag voor de parkenomschrijvingen, enz ...
Het natuurlijk ook niet overdreven worden en voor elke scheet een nieuwsbrief rondsturen, maar voor bv de bovengenoemde onderwerpen vindt ik dit best kunnen en zou me er totaal niet aan storen, integendeel.
Als dit onderwerpen zijn die de site beter kunnen maken (stickers = reclame, de mooiste parken omschrijvingen waar 'nieuwe leden' toch wat aan hebben) moet dit zeker kunnen.
Bart('s bescheiden mening)