Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leuke Dingen Topic!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Leuke Dingen Topic!

Bericht door MichelH »

Rob schreef:Denk eerder aan Bonnie Spring Ranch&Old Nevada die ligt een paar mile voorbij Red Rock Canyon NRA aan de 159

http://www.bonniesprings.com/
Yep, dat is het!
Best leuk om eens een kijkje te gaan nemen.
Frannie
Amerika-ontdekker

Bericht door Frannie »

- Bike the Golden Gate Bridge (erg leuk, als je geen zin hebt om terug te fietsen kan je met je fiets op de ferry terug)

- Helicoptervlucht over de Grand Canyon, erg leuk van Pappilon Helicopter tours hebben wij de tour gedaan waarin je stopt middenin de Grand Canyon en waar je een
champagnelunch krijgt, zeker de moeite waard, wel prijzig!

- Whale watch tocht in Santa Barbara met de condor express, veel dolfijnen en walvissen gezien (Blue Whales en Humpback Whales) neem wel een dik vest mee, erg koud op de boot.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

- Helicoptervlucht over de Grand Canyon, erg leuk van Pappilon Helicopter tours hebben wij de tour gedaan waarin je stopt middenin de Grand Canyon en waar je een
champagnelunch krijgt, zeker de moeite waard, wel prijzig!
Frannie, ik kom niet helemaal uit de verschillende opties op de site van Papillon. Kan jij me vertellen welke tour jullie gedaan hebben?
Frannie
Amerika-ontdekker

Bericht door Frannie »

Ik heb het even voor je opgezocht, wij hebben de grand celebration helicopter tour gedaan.
Wij werden opgehaald in Las Vegas (ik dacht dat je er ook zelf naar toe kon rijden) en naar de helicopters gebracht. Je krijgt eerst een instuctievideo (ong 10 min) en daarna ga je met de piloot/pilote de helicopter in, je vlieg over de Hooverdam en Grand Canyon, je stopt midden in de Grand Canyon om daar te lunchen met alle helicopters en je krijgt champagne. Erg gezellig! Ik hoop dat je er wat aan hebt.
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Je stopt IN de Grand Canyon? Ik dacht dat helicopters niet in de Canyon mochten vliegen, alleen er overheen? Vanwege milieu overwegingen? of heb ik dat fout begrepen?
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Je land ook niet in het Nationale Park, maar in de Grand Canyon west.
Waar ook de skywalk is.
Frannie
Amerika-ontdekker

Bericht door Frannie »

Op de site zelf http://www.papillon.com/popris/show_pac ... lang=en-US zie je ook een klein plaatje. Wilde een foto plaatsen van het uitzicht waar we geland zijn, maar ben er nog niet helemaal uit hoe dat moet. Maar het uitzicht is in ieder geval super. Zal hem anders even als avatar plaatsen.
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Oowww, NU heb ik 'm door! Ik schrok al, dacht dat het in het National Park was!
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Nee, want daar mogen de helicopters nog niet eens onder de rim vliegen, laat staan landen.
marry
Amerikafan

Bericht door marry »

Frannie schreef: - Whale watch tocht in Santa Barbara met de condor express, veel dolfijnen en walvissen gezien (Blue Whales en Humpback Whales) neem wel een dik vest mee, erg koud op de boot.
Welke datum hebben jullie deze tocht gedaan?

Marry
Frannie
Amerika-ontdekker

Bericht door Frannie »

Wij hebben de Whale Watch tour op 19 juli 2008 gedaan.
annaa
Amerika-ontdekker

Bericht door annaa »

Wij gaan deze zomer vanuit Springdale naar een musical in de open lucht in Tuacahn op ongeveer een a anderhalf uur rijden van Zion. Zie website: http://www.tuacahn.org/ Wij rijden die avond niet terug maar slapen in de buurt op een campground.
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

In 29palms bij Joshua Tree schijnt een echte Drive Inn Bios te zijn!
Wij gaan wel een bezoekje wagen als er dan wat draait!

http://www.drive-ins.com/showing/catsmit
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
betti
Amerika-ontdekker

Bericht door betti »

Leuk topic, vol met goede ideeën voor onze eerste vakantie in het zuid-westen.
Is er alleen niemand wezen golfsurfen bij LA? :)
Ik vraag dit omdat dit de droom is van onze 15jarige zoon :lol:
Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.
nicolineC
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door nicolineC »

Wij hebben in 2005 ook een helicoptervlucht boven de Grand Canyon gemaakt met Papillon! Geweldig!
Dit jaar staat er een stoomtrein-trip tussen Durango en Silverton op het programma en... als het alles meezit... een ballonvaart bij Albuquerque! Mijn grootste wens allertijden!
Duimen maar...

nicolineC
Onze website heeft een nieuw uiterlijk. Nu met routekaartjes van onze USA-reizen en nog meer foto's!
http://www.vacationdreams.nl
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

betti schreef:Is er alleen niemand wezen golfsurfen bij LA? :)
Ik vraag dit omdat dit de droom is van onze 15jarige zoon :lol:
Iemand hier ervaring mee?
Hoi Betti,
Heb zelf nog geen ervaring met surfen in Amerika, alleen in Frankrijk. Als je zoon nog nooit heeft gesurfd, raad ik aan om in ieder geval één of twee lessen te nemen, als jullie daar de tijd voor hebben. Dan leer je de basistechnieken, die je daarna buiten lessen om kunt oefenen. In mijn 'California with kids' gidsje worden twee adressen in de LA area aangeraden.

Je kunt eens kijken op http://www.surfacademy.com voor een goed aangeschreven surfschool in Manhattan Beach. Of http://www.malibumikes.com, waar een privé les van 2 uur (is op een dag meer dan genoeg, daarna ben je kapot, weet ik wel uit ervaring) zo'n 90 tot 120 dollar kost.

groetjes,
Christa
betti
Amerika-ontdekker

Bericht door betti »

Super Christa, bedankt voor je reactie. :D
Ik heb gelijk even op de site gekeken, ziet er goed uit. We moeten nog even zien of we tijd genoeg hebben voor lessen.
Ik heb wel het idee dat surfen echt niet makkelijk is, alleen denkt mijn zoon daar anders over :lol:
Groetjes,
Betti
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

nicolineC schreef:... als het alles meezit... een ballonvaart bij Albuquerque! Mijn grootste wens allertijden!
Duimen maar...

nicolineC
Hoi Nicoline,
Ik hoop dat het jullie wel lukt.
Ons is het helaas niet gelukt omdat het te hard waaide toen wij de ballonvaart wilden maken.
Is wel een van de enige keren geweest dat we een zonsopgang in Amerika hebben meegemaakt omdat we voor dag en dauw aanwezig moesten zijn voor de ballonvaart. :mrgreen:
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Is er alleen niemand wezen golfsurfen bij LA?
Mijn kinderen (15 en 13 jaar toen) hebben vorig jaar in Pismo beach (beetje uit de route voor jullie) voor 50 dollar 2 uur les gehad. Daarna hebben ze een plank en wetsuit gehuurd en hebben ze de rest van de dag tot 19.00 uur zelf gesurfd. Ze waren doodop toen, maar ze vonden het hartstikke leuk! Het is de moeite waard om even te googelen naar surfles, want de prijzen verschillen nogal.
Marit01
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Marit01 »

Dit topic mag best weer eens onder de aandacht komen, er staan leuke tips in!

Onze trip naar de states is alweer een hele poos geleden (2001)
Wat wij toen enorm leuk vonden was een autorit door de 'Beverly Hills' en 'Bel Air', al die prachtige huizen! (Al was er een hoop verscholen achter hoge muren)
Geen idee of je er nog steeds mag rijden, maar mocht je er in de buurt zijn neem er dan eens een kijkje.

En wat wij ook ontzettend leuk vonden was een etentje bij het restaurant Paradise Cove in Malibu
Het is niet het goedkoopste restaurant (In 2001 waren wij zo'n 75 dollar kwijt voor 2 personen, inclusief 2 mega-deserts) maar wél eentje die ik nooit meer zal vergeten!
Het is prachtig gelegen direct aan het strand, er waren 10-tallen golfsurfers bezig, er vlogen pelikanen af- en aan, en er zwom zelfs een groepje dolfijnen voorbij, wat een ervaring!
En de steaks waren waanzinnig lekker.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer