Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2010: deelnemers EN winnaars!
-
- Amerika-newbie
Re: DV-2010: deelnemers!
Ook ik doe weer een poging dit jaar.
1) Californian
2) 4e keer
3) Zelf ingevuld
1) Californian
2) 4e keer
3) Zelf ingevuld
-
- Amerika-ontdekker
Ook wij hadden het een tijdje geleden weer ingevuld:
1) kojtl1000
2) 2de keer
3) Zelf ingevuld
1) kojtl1000
2) 2de keer
3) Zelf ingevuld
Op het laatste nippertje ook nog alles ingevuld;
1. DotCom + echtgenote
2. 1e keer
3. Helemaal zelf ingevuld (het stelt ook echt niets voor, zonde om daar je dure Euro's aan uit te geven
)
Uiteraard heeft de echtgenote het ook ingevuld, twee kansen dus.
1. DotCom + echtgenote
2. 1e keer
3. Helemaal zelf ingevuld (het stelt ook echt niets voor, zonde om daar je dure Euro's aan uit te geven

Uiteraard heeft de echtgenote het ook ingevuld, twee kansen dus.

Op de valreep:
Niek
2e keer
Zelf ingevuld.
Niek
2e keer
Zelf ingevuld.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ook ik wsa weer op het nimmertje. Maar hij is weg. Voor ons de 2de x en wij hebben er beide 1 ingevuld.
Nou zul je denken, waarom wil je een green card loterij winnen als je er al woont. Nou het zou voor ons veel lastige dingen oplossen. Niet alleen zijn we dan af van work permist, I94 die verlopen, visa verlengen etc. Maar ook het belangrijkste probleem lost het op. Namelijk het "going out" probleem. Als onze kinderen 21 worden worden ze per direct illigaal en zouden ze terug moeten naar nederland. Nou zijn daar gelukkig mouwen aan te passen maar het kost veel geld en kunst en vlieg werk.
Ook mogen onze kinderen hier niet werken. En dat willen ze wel graag. Althans mijn oudste nu.
Nou zul je denken, waarom wil je een green card loterij winnen als je er al woont. Nou het zou voor ons veel lastige dingen oplossen. Niet alleen zijn we dan af van work permist, I94 die verlopen, visa verlengen etc. Maar ook het belangrijkste probleem lost het op. Namelijk het "going out" probleem. Als onze kinderen 21 worden worden ze per direct illigaal en zouden ze terug moeten naar nederland. Nou zijn daar gelukkig mouwen aan te passen maar het kost veel geld en kunst en vlieg werk.
Ook mogen onze kinderen hier niet werken. En dat willen ze wel graag. Althans mijn oudste nu.
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Every day is a gift, not a given right
- coukie
- Amerikafan
- Partner van: Erwin
Dus hier ook nog juist op de valreep
1.Maureen(coukie) & echtgenoot
2.Voor de 2é keer
3.Zelf ingevuld
Nu dus maar weer zoals vorig jaar nagelbijten totdat het zover is

1.Maureen(coukie) & echtgenoot
2.Voor de 2é keer
3.Zelf ingevuld
Nu dus maar weer zoals vorig jaar nagelbijten totdat het zover is

Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Ik ben er...ik ben er....met de krukken ging het niet sneller hoor
1. ikke alleen
2. 2de keer
3. zelf ingevuld

1. ikke alleen
2. 2de keer
3. zelf ingevuld
http://www.bloggen.be/whisperer" onclick="window.open(this.href);return false; How these rescuehorses changed my life...
1) Zyhan
2) Eerste keer (en hopelijk ook de laatste keer)
3) Zelf ingevuld en vandaag om EST time 9:30 opgestuurd.
Ik heb wel een inverstering van €10 gemaakt om de foto goed te krijgen. Vanmorgen even naar de fotograaf geweest, even met Microsoft zitten knoeien maar het is gelukt hoor!
Mocht ik uitgeloot worden wil ik naar New York en de volgende president van Amerika worden. Mocht dat niet lukken ben ik al blij met een leuke baan en een echte Jeep Wrangler Unlimited.
Succes!
2) Eerste keer (en hopelijk ook de laatste keer)
3) Zelf ingevuld en vandaag om EST time 9:30 opgestuurd.
Ik heb wel een inverstering van €10 gemaakt om de foto goed te krijgen. Vanmorgen even naar de fotograaf geweest, even met Microsoft zitten knoeien maar het is gelukt hoor!
Mocht ik uitgeloot worden wil ik naar New York en de volgende president van Amerika worden. Mocht dat niet lukken ben ik al blij met een leuke baan en een echte Jeep Wrangler Unlimited.
Succes!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Beetje laat, maar hier is die dan:
1. Wie doet mee? Kevin Tuns
2. Voor de hoeveelste keer? 1e keer :dance:
3. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld
1. Wie doet mee? Kevin Tuns
2. Voor de hoeveelste keer? 1e keer :dance:
3. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld
-
- Amerika-newbie
1. Ikzelf, Peter.
2. De eerste keer
3. Zelf ingevuld
2. De eerste keer
3. Zelf ingevuld
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Beetje laat dat ik dit hier neerzet, maar ik en mijn vriend hebben ook meegedaan. (Ik vergat het voorheen ieder jaar, dus dit jaar extra opgelet en in al mijn agenda's gezet)
1. Janet en Partner
2. Eerste Keer
3. Helemaal zelf ingevuld.
En nu nog maar (on)geduldig wachten tot die envelop op de deurmat valt...
1. Janet en Partner
2. Eerste Keer
3. Helemaal zelf ingevuld.
En nu nog maar (on)geduldig wachten tot die envelop op de deurmat valt...

Nee hoor, niet de laatste. Ik heb dit keer ook meegedaan.
1. Ik (geen aanhang)
2. 1e keer.
3. Zelf ingevuld
Zit momenteel op E-2 visum in US, maar niet zeker of ik dat verlengd ga krijgen. En niet geschoten is altijd mis.
1. Ik (geen aanhang)
2. 1e keer.
3. Zelf ingevuld
Zit momenteel op E-2 visum in US, maar niet zeker of ik dat verlengd ga krijgen. En niet geschoten is altijd mis.
Ook ik heb mee gedaan:
1. Ik (vriendin is Amerikaans)
2. 1e keer
3. Zelf ingevuld
1. Ik (vriendin is Amerikaans)
2. 1e keer
3. Zelf ingevuld
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat mij betreft mag jij gerust een topic openen om te slow-chatten.OscarG schreef:Haha, hier ook!
Misschien is het een idee om een apart topic te hebben voor meldingen van mensen die de brief ontvangen hebben? Dan kan dit topic voor de "slowchat" gebruikt worden. Dit zou wellicht een hoop hartritme stoornissen kunnen voorkomen...

Realiseer je dat alles wat ondertussen in DIT bestaande draadje gezegd wordt, ergens in de 2de helft van dit jaar zal verdwijnen. De opzet van dit draadje is immers gewoon geweest om een inventaris aan te maken met deelnemers, en nadien de winnaars van de DV-2010. Dat staat ook aangegeven in het eerste bericht van dit draadje.
Dus wat mij betreft mag je hier ook slow-chatten, maar weet dat het draadje volgend jaar niet meer bestaat. Dus als je iets 'zinnigs' wilt zeggen, dan doe je dat beter elders in een apart draadje.kastelke schreef: Om het draadje overzichtelijk te maken, zullen alle andere berichten die je hier post verwijderd worden!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mededeling:
Graag vanaf nu in dit draadje enkel nog posten indien je
- jezelf wilt opgeven als deelnemer aan de DV-2010
- je de Witte Enveloppe van KCC hebt ontvangen, die zegt dat je winnaar bent geworden.
In dat laatste geval, gelieve te vemelden:
(1. Wie doet mee?
2. Voor de hoeveelste keer?
3. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? )
4. Case Number
5. Interview
6. vertrek
Spanningen, frustraties en andere gevoelens omtrent de DV-2010 kan je vanaf nu hier kwijt:
viewtopic.php?f=12&t=21428&start=0
Graag vanaf nu in dit draadje enkel nog posten indien je
- jezelf wilt opgeven als deelnemer aan de DV-2010
- je de Witte Enveloppe van KCC hebt ontvangen, die zegt dat je winnaar bent geworden.
In dat laatste geval, gelieve te vemelden:
(1. Wie doet mee?
2. Voor de hoeveelste keer?
3. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? )
4. Case Number
5. Interview
6. vertrek
Spanningen, frustraties en andere gevoelens omtrent de DV-2010 kan je vanaf nu hier kwijt:
viewtopic.php?f=12&t=21428&start=0
Elke
Hallo,
ik kende dit forum wel al, maar had (volgens mij) nog niet eerder gereageerd.
Mijn man en ik hebben vorig jaar voor het eerst meegedaan, dus DV2010, ik heb ze voor ons beiden zelf ingevuld. Was niet moeilijk.
Ik ben echt benieuwd of er onder de hier in geschreven forum leden winnaars vallen.
Mocht ik iets in de bus krijgen, de befaamde Kentucky Special
, dan zal ik dat uiteraard hier melden.
Hartelijke groeten, :rockon:
Sten
ik kende dit forum wel al, maar had (volgens mij) nog niet eerder gereageerd.
Mijn man en ik hebben vorig jaar voor het eerst meegedaan, dus DV2010, ik heb ze voor ons beiden zelf ingevuld. Was niet moeilijk.
Ik ben echt benieuwd of er onder de hier in geschreven forum leden winnaars vallen.
Mocht ik iets in de bus krijgen, de befaamde Kentucky Special

Hartelijke groeten, :rockon:
Sten
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Potverdorie, Sten, ik denk dat je met jouw bericht een aantal mensen hier haast een hartaanval bezorgde:
we zitten hier vol spanning te wachten op de eerste winnaar,
plots zien we een bericht verschijnen in dit overzicht van deelnemers/winnaars,
een nieuw iemand...
"Zou het een nieuwe zijn die De Brief ontvangen heeft, en dan op zoek is gegaan naar info???"
Neen dus, wel een nieuwe, wel een deelnemer, maar voorlopig nog geen winnaar.
Onze hartjes kunnen terug naar hun normale ritme overschakelen!
Mag ik je vragen om je kort even voor te stellen in het introductieforum?
viewforum.php?f=17
Bijvoorbeeld: vanwaar je voorliefde voor Amerika? Waarom willen emigreren? Waar zou je naartoe willen trekken, en wat wil je daar gaan doen? Is je omgeving op de hoogte van je plannen (en wat vinden zij daarvan)? ...
Ik zal je ondertussen ook opnemen al deelnemer in het overzichtje van de DV-2010.
we zitten hier vol spanning te wachten op de eerste winnaar,
plots zien we een bericht verschijnen in dit overzicht van deelnemers/winnaars,
een nieuw iemand...
"Zou het een nieuwe zijn die De Brief ontvangen heeft, en dan op zoek is gegaan naar info???"

Neen dus, wel een nieuwe, wel een deelnemer, maar voorlopig nog geen winnaar.
Onze hartjes kunnen terug naar hun normale ritme overschakelen!

Mag ik je vragen om je kort even voor te stellen in het introductieforum?
viewforum.php?f=17
Bijvoorbeeld: vanwaar je voorliefde voor Amerika? Waarom willen emigreren? Waar zou je naartoe willen trekken, en wat wil je daar gaan doen? Is je omgeving op de hoogte van je plannen (en wat vinden zij daarvan)? ...
Ik zal je ondertussen ook opnemen al deelnemer in het overzichtje van de DV-2010.
Elke
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik kreeg een melding in mijn email dat er een bericht geplaatst was hier en schrok me dood
Natuurlijk gelijk kijken , helaas
, geen winnaar! ( of misschien nog maar goed , dan maak ik nog evenveel kans
)
Anyway , veel succes! :beerchug:

Natuurlijk gelijk kijken , helaas

Anyway , veel succes! :beerchug:
Hoi Elke,
excuus, ik was me niet bewust van dit heftige effect (maar had het natuurlijk wel kunnen weten). :sorry:
We hebben dus ieder afzonderlijk een inschrijving gedaan (maar ik deed ze voor ons beiden), misschien kun je dat in je mooie lijst nog even aanpassen.
Ik heb me inmiddels voorgesteld.
Groetjes en dank voor je snelle reactie,
Sten
excuus, ik was me niet bewust van dit heftige effect (maar had het natuurlijk wel kunnen weten). :sorry:

We hebben dus ieder afzonderlijk een inschrijving gedaan (maar ik deed ze voor ons beiden), misschien kun je dat in je mooie lijst nog even aanpassen.
Ik heb me inmiddels voorgesteld.
Groetjes en dank voor je snelle reactie,
Sten