Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikavakantie op een echte ranch

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Amerikavakantie op een echte ranch

Bericht door nieuwenoord »

Tioga Tours heeft op de site een heel stel echte ranches waar je vakantie kan vieren. Een aantal passen ook in een camperreis. Dat lijkt me nou zó gaaf!! Ik ga een keer op ranchvakantie denk ik :P :P
NICO!
Amerika-ontdekker

Re: Amerikavakantie op een echte ranch

Bericht door NICO! »

Altijd handig, die prijzen die er niet bij staan.
Nico

Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Tioga werkt volgend mij nooit met de prijzen online, voor campers ook niet.
jmvdc
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jmvdc »

Wij hebben vorig jaar in Moab op de Sorrel River Ranch geweest, een "working" ranch waar paarden gefokt worden.

Het was wel een "luxe" ranch - de accomodatie toch-, maar wel heel plezant om daar eens rond te kijken. Zou het direct weer doen.

De prijzen zijn er wel niet goedkoop, de meeste ranches bieden echt wel heel comfortabele kamers wat de prijs natuurlijk de hoogte injaagt. Voor hen is het ook een vorm van inkomen.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

De Silver Sorrel Ranch ligt toch vlak voor de Red Cliff Lodge vanaf Moab gezien? Mooie plek!
jmvdc
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jmvdc »

Ja, ze ligt er "vlak" naast. Je kan er parkeren en even rondlopen op de ranch, wel de moeite waard!

k Dacht dat ze vanaf Moab er net achter lag? Mile Post 17 was het adres
Laatst gewijzigd door jmvdc op 14 apr 2009, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
NICO!
Amerika-ontdekker

Bericht door NICO! »

nieuwenoord schreef:Tioga werkt volgend mij nooit met de prijzen online, voor campers ook niet.
Ik weet het, maar alleen een indicatie zou al erg prettig zijn. Ik heb er een hekel aan om voor ieder dingetje te moeten bellen of mailen.
Maar ja, het is niet anders. We zijn toch wel blij met ze, gezien de prijs die we deze zomer vor onze camper betalen :mrgreen:
Nico

Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

jmvdc schreef:Ja, ze ligt er "vlak" naast. Je kan er parkeren en even rondlopen op de ranch, wel de moeite waard!

k Dacht dat ze vanaf Moab er net achter lag? Mile Post 17 was het adres
Ik weet niet meer precies, je komt er in elk geval langs als je de Onion Creek trail wilt rijden. Misschien wel heel leuk om er even te kijken ja. Kan je er ook gaan lunchen of zo?
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Je mag bij mij op de "ranch" komen tegen kost en inwoning. Een echte working ranch: de schuur verven, bomen snoeien, tuinpad aanleggen, een berg met zand verplaatsen, gras maaien. Van alles te doen!
:lol:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik wil ook wel naar een ranch, maar ben een beetje allergisch voor het woord 'working'. Ik kijk graag naar werken Loek :wink: !
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Toch maar even onder de bookmarks,mijn vriendin had eigenlijk dit jaar al een vakantie willen houden op een ranch,maar dan wel één waar je een meerdaagse tocht kan maken om b.v. koeien naar de zomerwei te brengen.
(city slickers,anyone?)

Door de studie van haar reisgenoot lukte dat even niet,maar ze gaan het zeker nog een keer doen.
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Een collega van me gaat in mei naar zo'n dude ranch, ben benieuwd hoe ze het zal vinden. Ik hoop dat ze een leuke cowboy vindt :)
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Saskiam
Amerika-ontdekker

Bericht door Saskiam »

De meeste dude-ranches zijn echt van die vakantie-oorden, de trail rides zijn vaak alleen maar stapritten.
Ik ben ooit eens in Canada op de Horse Creek Ranch geweest. Deze ranch is van een Nederlands echtpaar en ligt aan de rand van een natuurgebied. Mooie ritten, met draf en galop, en we hebben ook met koeien mogen spelen. Aanrader!
It does not matter what you did yesterday,
what matters is what you do from this moment on.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Zijn er echt zoveel mensen die ervoor betalen om op een ranch mee te helpen? Misschien moet ik m'n schoonouders maar overtuigen dat ze een vakantieoord van hun ranch maken. Er is daar altijd genoeg werk te doen!
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik kom wel hoor Loek, tegen kost en inwoning! Ik draai mijn handen niet om voor het schilderen van een schuurtje of het aanharken van een tuinpad!! Heb ik misschien ook nog wat tijd over om in Denver 'gratis' kijkwoningen van appartementencomplexen te gaan bekijken.....dat wordt dan een goedkopen vakantie :lol:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Saskiam schreef:De meeste dude-ranches zijn echt van die vakantie-oorden, de trail rides zijn vaak alleen maar stapritten.
Ik ben ooit eens in Canada op de Horse Creek Ranch geweest. Deze ranch is van een Nederlands echtpaar en ligt aan de rand van een natuurgebied. Mooie ritten, met draf en galop, en we hebben ook met koeien mogen spelen. Aanrader!
Dat is inderdaad lastig, we hebben wat zitten zoeken,maar echt een dag of 6 meerijden met een kudde kan wel,maar is lastiger te vinden dan zo'n veredelde manege.
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Ik had in de folder van Jan Doets de Tanque Verde Ranch in de buurt van Tuscon gezien en dat leek me ook geweldig. Heb ook nog op internet bij andere ranches gezocht, ik herken veel van de namen van ranches die Tioga ook biedt. Maar ze zitten allemaal minimaal aan 150 dollar per persoon per nacht. Dat is toch wel pittig. Natuurlijk staat er wel veel tegenover, zo zit er het eten en het paardrijden bij in.. Bij heel veel ranches moet je trouwens gelijk voor een hele week reserveren.

Behalve de hoge prijs is juni (als wij er zijn) ook niet echt de ideale tijd om in Arizona op zo'n ranch te zitten. Er zijn er dan ook heel veel gesloten. Ik ga daarom voor een 'budget' alternatief gegaan met de Zion Ponderosa ranch (http://www.zionponderosa.com), Daar zit je in een hele simpele cabin en moet je betalen voor het paardrijden, maar ach, het komt in de buurt..

groetjes,
Christa
Laatst gewijzigd door Christa12 op 16 apr 2009, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Wij dreven verleden jaar in Colorado op een redelijk authentieke ranch achter het vee aan, onwijs geweldig was dat::
http://www.tripleg.net/
Saskiam
Amerika-ontdekker

Bericht door Saskiam »

Christa12 schreef:Behalve de hoge prijs is juni (als wij er zijn) ook niet echt de ideale tijd om in Arizona op zo'n ranch te zitten. Er zijn er dan ook heel veel gesloten. Ik ga daarom voor een 'budget' alternatief gegaan met de Zion Ponderosa ranch (http://www.zionpoderosa.com), Daar zit je in een hele simpele cabin en moet je betalen voor het paardrijden, maar ach, het komt in de buurt..
Er mist een 'n' in de link: (http://www.zionponderosa.com).
Volgens mij hebben wij hier met tenten gestaan in het eerste jaar dat het open was. Wat is het mooi geworden!

Nog een tip: TX Ranch in Wyoming. Paar oude stalgenoten zijn daar jaren achtereen heen geweest.
It does not matter what you did yesterday,
what matters is what you do from this moment on.
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

Heb ooit het boek van Danielle Steel - De Ranch gelezen, speelde zich volgens mij af in wyoming.
Vond het erg leuk maar ben een beetje bang voor paarden, helaas :D
Antoinette
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer