Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2010: slow-chat
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: DV-2010: slow-chat
Ben heel hard voor jullie aan het duimen!
Krijg je ook bericht als je het niet bent geworden?
Krijg je ook bericht als je het niet bent geworden?
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Da's fijn, bedankt, Jose!
Enkel de winnaars krijgen bericht (via die befaamde brief waar we nu allen op zitten te wachten). Heb je die brief niet gekregen, en wil je echt 100% zeker zijn, dan kan je vanaf juli (?) ook online kijken, want bij je inschrijving heb je een bepaald nummer gekregen, en dan kan je online nakijken of je gewonnen hebt. Maar de komende weken is het nog altijd eerst wachten op De Brief.
Enkel de winnaars krijgen bericht (via die befaamde brief waar we nu allen op zitten te wachten). Heb je die brief niet gekregen, en wil je echt 100% zeker zijn, dan kan je vanaf juli (?) ook online kijken, want bij je inschrijving heb je een bepaald nummer gekregen, en dan kan je online nakijken of je gewonnen hebt. Maar de komende weken is het nog altijd eerst wachten op De Brief.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bedankt José!
Het wordt steeds spannender! :dance:
Het wordt steeds spannender! :dance:

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Weeral geen grote witte enveloppe van KCC...
Wat duurt het dit jaar lang vooraleer we een winnaar horen!
Wat duurt het dit jaar lang vooraleer we een winnaar horen!
Elke
Aardig irritant inderdaad!
Bij ons wordt op maandag geen post rond gebracht en over het algemeen bezorgen ze het rond een uur of 4. Dus het zou eventueel nog kunnen vandaag haha!
Bij ons wordt op maandag geen post rond gebracht en over het algemeen bezorgen ze het rond een uur of 4. Dus het zou eventueel nog kunnen vandaag haha!
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
- Marcel87
- Amerikakenner
Officieel worden de winnaars vanaf mei bekend gemaakt.
Bron : http://www.travel.state.gov/pdf/T1026V- ... bulletin(3).pdfThe computer will randomly select individuals from among all qualified entries. The selected individuals will be notified by mail between May and July 2009; the notification letters will provide further instructions, including information on fees connected with immigration to the U.S. Those selected in the random drawing are NOT notified by e-mail. Those individuals NOT selected will NOT receive any notification. U.S. embassies and consulates will not provide a list of successful entrants. Successful entrants’ spouses and unmarried children under age 21 may also apply for visas to accompany or follow-to-join the principal applicant. DV-2010 visas will be issued between October 1, 2009, and September 30, 2010.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, maar vorig jaar kreeg je ook overal al berichten van winnaars nog lang vooraleer het mei is.
Eigenlijk is het ook goed nieuws, want zolang er nog geen andere winnaars zijn, kan ik dus ook nog steeds winnaar zijn!
Eigenlijk is het ook goed nieuws, want zolang er nog geen andere winnaars zijn, kan ik dus ook nog steeds winnaar zijn!

Elke
- Marcel87
- Amerikakenner
Zo is het maar net Elke!
Alleen is niet goed voor de zenuwen en de spanning , want die wordt steeds erger
Alleen is niet goed voor de zenuwen en de spanning , want die wordt steeds erger

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ach, jij hebt toch wel een goede afleiding (verleiding?
) nu. Heb je toch geen last van zenuwen?

Elke
- Marcel87
- Amerikakenner
Ik heb zeker een goeie af/ver-leiding! Haha , maar we hopen samen wel heel erg dat die brief snel komt

-
- Amerika-ontdekker
Dat zou pas een verassing zijn hé Marcel, ineens die KCC enveloppe in de bus, dan kan je gelijk met Vincent vertrekken en je leven in de States samen opbouwen. Dat zou mooi zijn! Hopelijk beginnen er snel brieven toe te komen...dat wachten is echt vreselijk hé. Ten laatste volgende week zouden er toch al wat berichten moeten doorkomen ivm ontvangen NL's in Europa.
- Marcel87
- Amerikakenner
Het zou zeker een mooie verassing zijn , kunnen we in ieder geval samen vieren dat ik die brief heb!
Samen vertrekken zal niet gaan haha , want 24 mei gaat Vincent weer naar amerika. .
Samen vertrekken zal niet gaan haha , want 24 mei gaat Vincent weer naar amerika. .
Hallo allemaal
Andere jaren was ik ook altijd zenuwachtig vanaf Mei.....maar sinds ik het forum lees kreeg ik het idee dat je vanaf April al bericht kon krijgen,dus dit jaar zat ik al een maand langer in de zenuwen........klein nadeeltje van het forum.Voor de rest geniet ik ervan om elke dag te lezen wat iedereen voelt en denkt.In je omgeving kan je dat namelijk met niemand delen.Ik ben in ieder geval blij dat April bijna voorbij is en kunnen we aan Mei beginnen.....maken we toch meer kans mee denk.Marcel 87.....veel plezier saampjes zolang als dat ie er is.En Kastelke...... en iedereen for that mather.......succes succes succes!!!!!
gr Judy
Andere jaren was ik ook altijd zenuwachtig vanaf Mei.....maar sinds ik het forum lees kreeg ik het idee dat je vanaf April al bericht kon krijgen,dus dit jaar zat ik al een maand langer in de zenuwen........klein nadeeltje van het forum.Voor de rest geniet ik ervan om elke dag te lezen wat iedereen voelt en denkt.In je omgeving kan je dat namelijk met niemand delen.Ik ben in ieder geval blij dat April bijna voorbij is en kunnen we aan Mei beginnen.....maken we toch meer kans mee denk.Marcel 87.....veel plezier saampjes zolang als dat ie er is.En Kastelke...... en iedereen for that mather.......succes succes succes!!!!!
gr Judy
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
....
nog steeds geen winnaars....? 

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet op dit forum, neen. En elders hoor je ook geen vreugdekreten van Belgen of Nederlanders.
Vandaag ga ik het in ieder geval niet weten, wij vieren 1 mei = De Dag van de Arbeid (waarop we niet arbeiden). Op feestdagen (en weekends) komt de postbode niet.
Vandaag ga ik het in ieder geval niet weten, wij vieren 1 mei = De Dag van de Arbeid (waarop we niet arbeiden). Op feestdagen (en weekends) komt de postbode niet.
Elke
Hallo allemaal
Wat ik me nog afvroeg is.....heeft een vroeg of later in de bus vallen van de envelop nog te maken met de hoogte van je case nummer? Of komt er in tijd van 2 weken alles in nederland en in tijd van 2 weken alles in duitsland enz. enz.??
Vandaag wel een grote witte envelop in bus.....maar helaas was het een rekening
.
gr Judy
Wat ik me nog afvroeg is.....heeft een vroeg of later in de bus vallen van de envelop nog te maken met de hoogte van je case nummer? Of komt er in tijd van 2 weken alles in nederland en in tijd van 2 weken alles in duitsland enz. enz.??
Vandaag wel een grote witte envelop in bus.....maar helaas was het een rekening

gr Judy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Des te later je de brief krijgt, des te hoger je case number, en des te minder kans natuurlijk. Maar dat is natuurlijk afhankelijk van wanneer ze de brieven beginnen uitsturen.
Elke
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Judy
Je case nummer staat op je formulier - als je brief krijgt natuurlijk!
Laat je niet vangen door het nummer zelf want het is ingedeeld per continent, aldus zal je nummer eruit zien als 2010EUXXXXX
Als je na EU een nummer hebt lager dan bijvoorbeeld 10000 dan zal je vrij snel aan de beurt zijn d.w.z normaal een interview tussen oktober en het einde van dit jaar. Hoe hoger je nummer hoe meer je achteruit gaat en pas aan de beurt bent als er nog GC beschikbaar zijn. Daarom altijd leuk om visa bulletin in de gaten te houden, die geven elke maand aan welke nummers aan de beurt zijn, je kan deze automatisch per mail ontvangen.
Je kan trouwens aantal getrokken deelnemers per land en continent zien en aldus voor europa inschatten hoe hoog of laag je zit.
Wij hadden hoog nummer 2009EU24XXX (er waren 28000 Europeanen getrokken) en zijn op 14 mei vriendelijk uitgenodigd op de ambassade te Brussel. Ja het is dus knarsetandend elke maand uitkijken naar de vooruitgang in case nummers. Maar een hoog nummer wil niet automatisch zeggen dat je geen kans maakt, alleen nog maar een keer wat meer geduld moet hebben.
Een ding heb ik wel geleerd sinds wij voor GC gaan: geduld hebben is in deze een zeer zeer mooie gave!
Als je nog vragen hebt, laat maar komen
Bart1
Je case nummer staat op je formulier - als je brief krijgt natuurlijk!
Laat je niet vangen door het nummer zelf want het is ingedeeld per continent, aldus zal je nummer eruit zien als 2010EUXXXXX
Als je na EU een nummer hebt lager dan bijvoorbeeld 10000 dan zal je vrij snel aan de beurt zijn d.w.z normaal een interview tussen oktober en het einde van dit jaar. Hoe hoger je nummer hoe meer je achteruit gaat en pas aan de beurt bent als er nog GC beschikbaar zijn. Daarom altijd leuk om visa bulletin in de gaten te houden, die geven elke maand aan welke nummers aan de beurt zijn, je kan deze automatisch per mail ontvangen.
Je kan trouwens aantal getrokken deelnemers per land en continent zien en aldus voor europa inschatten hoe hoog of laag je zit.
Wij hadden hoog nummer 2009EU24XXX (er waren 28000 Europeanen getrokken) en zijn op 14 mei vriendelijk uitgenodigd op de ambassade te Brussel. Ja het is dus knarsetandend elke maand uitkijken naar de vooruitgang in case nummers. Maar een hoog nummer wil niet automatisch zeggen dat je geen kans maakt, alleen nog maar een keer wat meer geduld moet hebben.
Een ding heb ik wel geleerd sinds wij voor GC gaan: geduld hebben is in deze een zeer zeer mooie gave!
Als je nog vragen hebt, laat maar komen
Bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de antwoorden.Het is in ieder geval zo...hoe eerder hoe beter!! Bart....wanneer kreeg jij die eerste brief.Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen alleen nu kon ik het niet meer terug vinden.Alleen wel van de tweede brief..dat was 25 Maart 2009 zeker.Mijn hemel,dat zit je toch ook weer een hele tijd in de zenuwen zeg,en dat terwijl je dan wel al in ieder geval die eerste brief heb gekregen.Overigens wel van harte gefeliciteert nog en dat voor de eerste keer!
Ik kreeg trouwens ook een lekkere verzakking toen ik weer even keek vanavond en zag dat Sten een berichtje had geschreven bij de topic van 2010 deelnemers
.Ik denk toch iedere keer maar weer van.....wanneer gaat het beginnen???? Ik geloof nooit dat ik de eerste zal zijn,dus als in ieder geval iemand maar eens won!! Sten....jullie ook succes hoor
.
Gr Judy
Ik kreeg trouwens ook een lekkere verzakking toen ik weer even keek vanavond en zag dat Sten een berichtje had geschreven bij de topic van 2010 deelnemers

Gr Judy
Hoi Judy,
ik schaam mij diep. :sorry: Echt weer een stunt van mij om begin mei iets neer te zetten, terwijl in mei mogelijk de eerste witte brieven gaan vallen en jullie samen zitten te wachten op de eerste lucky bastards.
Dank voor je gelukwens, ik wens dat de anderen hier ook van harte en vind alle informatie hier zeer zinvol en plezierig overkomen.
Groetjes,
Sten
ik schaam mij diep. :sorry: Echt weer een stunt van mij om begin mei iets neer te zetten, terwijl in mei mogelijk de eerste witte brieven gaan vallen en jullie samen zitten te wachten op de eerste lucky bastards.
Dank voor je gelukwens, ik wens dat de anderen hier ook van harte en vind alle informatie hier zeer zinvol en plezierig overkomen.
Groetjes,
Sten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht