Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NY Yankees kaartjes via Subhub
-
- Amerika-ontdekker
NY Yankees kaartjes via Subhub
Hallo,
Heeft er iemand uit België of Nederland reeds baseball kaartjes aangekocht via Stubhub? Ik wil namelijk eDelivery tickets bestellen, maar van zodra ik het email adres moet ingeven, en ik een .be domein gebruik, krijg ik een foutmelding op het format van het email adres. Als ik een .com mail adres gebruik, geraak ik er wel door. Maar van zodra ik de credit card gegevens moet invullen, moet je ook het billing adres van deze credit card invullen en daar kan je geen landen zoals België of Nederland invullen.
Hoe doen jullie dat in dit geval? Of kan ik zowiezo niet bestellen via Stubhub?
Alvast bedankt.
Heeft er iemand uit België of Nederland reeds baseball kaartjes aangekocht via Stubhub? Ik wil namelijk eDelivery tickets bestellen, maar van zodra ik het email adres moet ingeven, en ik een .be domein gebruik, krijg ik een foutmelding op het format van het email adres. Als ik een .com mail adres gebruik, geraak ik er wel door. Maar van zodra ik de credit card gegevens moet invullen, moet je ook het billing adres van deze credit card invullen en daar kan je geen landen zoals België of Nederland invullen.
Hoe doen jullie dat in dit geval? Of kan ik zowiezo niet bestellen via Stubhub?
Alvast bedankt.
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Re: NY Yankees kaartjes via Subhub
Bestel gewoon via mlb.com
Ik vond het supermakkelijk. Je krijgt een bevestigingsemail, en de tickets liggen gewoon voor jou klaar aan de kassa. Ik had die bevestigingemail nog meegenomen, maar dat was niet nodig. enkel identificatiebewijs was voldoende.
Ik vond het supermakkelijk. Je krijgt een bevestigingsemail, en de tickets liggen gewoon voor jou klaar aan de kassa. Ik had die bevestigingemail nog meegenomen, maar dat was niet nodig. enkel identificatiebewijs was voldoende.
-
- Amerika-ontdekker
Da's nu juist het probleem. Zo had ik het inderdaad vorig jaar ook gedaan en geen probleem. Alles makkelijk afgehandeld. Maar ik ben nu aan het kijken voor kaartjes voor ofwel 2 ofwel 3 juni. En ik krijg geen 'betaalbare' kaartjes voorgesteld als ik ze per 2 vraag. Als ik er slecht 1 vraag krijg ik wel kaartjes voorgeselecteerd. Maar ik wil uiteraard wel graag naast mijn vrouw zitten tijdens de wedstrijd.Baia schreef:Bestel gewoon via mlb.com

Daarom dacht ik om ze eventueel via Stubhub te bestellen.
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Dat is wel vreemd zeg. Zijn alle betaalbare zitjes bijna helemaal uitverkocht dan, dat er geen twee plaatsen langs elkaar meer zijn?
Ik heb vorig jaar gewoon kaartjes voor twee personen besteld, en we zaten gewoon langs elkaar.
Als dat eerste het probleem is, dan zou je bij stubhub ook geen twee plaatsen langs elkaar mogen vinden denk ik dan zo...
Ik heb vorig jaar gewoon kaartjes voor twee personen besteld, en we zaten gewoon langs elkaar.
Als dat eerste het probleem is, dan zou je bij stubhub ook geen twee plaatsen langs elkaar mogen vinden denk ik dan zo...
-
- Amerika-ontdekker
Stubhub is een site waar 'season pass holders' hun tickets verkopen voor de games waar ze zelf niet bij kunnen zijn. Mensen die dus in gezinnen passes hebben gekocht naast elkaar kunnen die dus gewoon doorverkopen, vandaar dat er daar dus wel perfect plaatsen beschikbaar zijn (ook naast elkaar).
Het probleem voor de gewone 'Ticketmaster' site zit hem in het feit dat de Yankees dit jaar in het nieuwe stadium spelen en dat is redelijk populair. Tevens is de verkoop van individuele tickets dit jaar ook zeer laat op gang gekomen.
Het probleem voor de gewone 'Ticketmaster' site zit hem in het feit dat de Yankees dit jaar in het nieuwe stadium spelen en dat is redelijk populair. Tevens is de verkoop van individuele tickets dit jaar ook zeer laat op gang gekomen.
Laatst gewijzigd door markro op 17 apr 2009, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig het volledige bovenstaande bericht te quoten -> Quote verwijderd.
Reden: Het is overbodig het volledige bovenstaande bericht te quoten -> Quote verwijderd.
Zelf ook via SubHub kaarten besteld. Je pikt er een paar uit en dan krijg je drie mailtjes in welke stadia je zit. Met het laatste mailtje kan je, je kaartjes printen, werkt uitstekend.
-
- Amerika-expert
Ik heb voor familie die in NY op vakantie waren kaartjes bij Stubhub besteld.
In twee keer, want er waren ook niet zoveel kaartjes naast elkaar beschikbaar.
De ene bestelling liep heel soepeltjes, kregen keurig op tijd het mailtje waarmee we
de entree kaartjes konden printen.
De tweede bestelling was echt drama! De verkoper zou steeds de kaartjes mailen en deed dat niet.
Stubhub wel tig keer aan de lijn gehad en het kwam uiteindelijk niet op tijd in orde.
Op de dag van de wedstrijd was helemaal drama, elke keer beloven, maar er
kwam niks van terecht. Nooit de kaartjes ontvangen. Dan zou je denken dan krijg je je geld terug?
Weer meerdere malen bellen en na zes weken en een boze email, dan eindelijk werd het geld
terug betaald. Het vervelende is dat je elke keer met het bellen, het vreselijk keuze menu door moet, er een wachttijd is van heb ik jou daar bij het bellen en dat degene het dan gaat uitzoeken en je vervolgens nooit meer terug belt.
Elke keer bellen wordt wel genoteerd in hun systeem. Want ze konden precies zien wanneeer ik gebeld had.
Uiteindelijk ben ik via een leidinggevende van het kantoor in San Francisco? werkelijk geholpen. En dit na zeker 10 keer de belofte gehoord te hebben, ja u krijgt inderdaad uw geld terug.
Voor ons geen stubhub meer.
In twee keer, want er waren ook niet zoveel kaartjes naast elkaar beschikbaar.
De ene bestelling liep heel soepeltjes, kregen keurig op tijd het mailtje waarmee we
de entree kaartjes konden printen.
De tweede bestelling was echt drama! De verkoper zou steeds de kaartjes mailen en deed dat niet.
Stubhub wel tig keer aan de lijn gehad en het kwam uiteindelijk niet op tijd in orde.
Op de dag van de wedstrijd was helemaal drama, elke keer beloven, maar er
kwam niks van terecht. Nooit de kaartjes ontvangen. Dan zou je denken dan krijg je je geld terug?
Weer meerdere malen bellen en na zes weken en een boze email, dan eindelijk werd het geld
terug betaald. Het vervelende is dat je elke keer met het bellen, het vreselijk keuze menu door moet, er een wachttijd is van heb ik jou daar bij het bellen en dat degene het dan gaat uitzoeken en je vervolgens nooit meer terug belt.
Elke keer bellen wordt wel genoteerd in hun systeem. Want ze konden precies zien wanneeer ik gebeld had.
Uiteindelijk ben ik via een leidinggevende van het kantoor in San Francisco? werkelijk geholpen. En dit na zeker 10 keer de belofte gehoord te hebben, ja u krijgt inderdaad uw geld terug.
Voor ons geen stubhub meer.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 6461 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-