Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

uitverkochte bezienswaardigheden ?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: uitverkochte bezienswaardigheden ?

Bericht door roelb »

Girl_2004 schreef:Wij hebben $ 64 toegangsprijs moeten betalen voor met z'n 2en bij dit museum (wel twee IMAXfilms erbij) Iedereen die hier stond moest toegang betalen anders mocht je niet naar binnen.
De regeling is nog steeds niet gewijzigd, zie website (en quote onder). Maar natuurlijk betaal je normaal gesproken de suggested admission om je bijdrage te leveren aan het museum. Ik vermoed echter dat het museum een stuk minder voor je entree krijgt als je met zo'n citypass komt, en die IMAX film krijg je er bij de citypass niet bij. Aangezien ik zelf geen kunstliefhebber ben en nooit $60 aan entree per persoon zou uitgeven aan drie(!) kunstmusea en daarbij ook liever het Museum of Natural History wat meer gun is die citypass aan mij dus niet besteed.

Voor wat betreft die suggested admission, zie http://www.amnh.org/museum/welcome/admission.html:
Museum and Rose Center Suggested Admission*

*Suggested General Admission, which supports the Museum's scientific and educational endeavors and includes 45 Museum halls and the Rose Center for Earth and Space, is as follows:

Adults: $15.00
Children (2-12): $8.50
Senior/Student with ID: $11.00
Member Adult: Free
Member Child: Free

By purchasing tickets online, you are agreeing to pay the full suggested admission plus a $4.00 per ticket service charge. However, should you wish to pay less than the suggested admission, you may do so by purchasing the tickets at any admissions desk at the Museum.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer