Grotendeels blijft het toch je eigen keuze: je hebt zelf gekozen om als free-lancer te werken en dat heeft je goed gedaan gezien wat je hier en daar verteld hebt, en nu kies je ervoor om in de jungle te gaan wonen. Was je docent gebleven, dan was alles voor je geregeld. Je kunt niet en verwachten dat je je eigen keuzes maakt voor pecuniair gewin en gemak en dat de maatschappij voor de rest voor je opdraait. Het is tenslotte niet alsof $510/maand veel geld is voor jullie.
Ik wil niet al te curieuzeneus zijn, maar ben gewoon benieuwd hoe dat nu werkt ... Welke vragen stellen ze ten opzichte van hoge bloeddruk en cholesterol? Bij navraag stelt KP dat het alleen een probleem maakt als je er eerder medicijnen voor voorgeschreven gekregen hebt. Vragen ze expliciet naar condities, naar voorgeschiedenis, lopende medicijnen, moet je een lab test voorleggen, of vragen ze naar overgewicht ofzo?
@ANY: Ik heb eens doorgeklikt en eea. gelezen op die blog en de journals waaraan het refereert. Scary stuff, en al helemaal hoe het meshed met de Obama plannen zoals die vooralsnog zijn geschetst. Ik ben minder aan sport gaan doen sinds de kleine er is (haar ronddragen is ook een sport, natuurlijk), maar vanochtend vond ik mijzelf vol motivatie om weer eens te beginnen ...
Gr., Flipje