Het aftellen is nu echt begonnen voor jullie. Ik wens jullie een hele fijne vakantie en ik ga jullie zeker volgen.
Betere voorpret voor onze eigen vakantie bestaat er niet :dance:
Op de valreep hebben we toch besloten de UT-12 niet te nemen en te gaan voor de route via Page. Een boottocht over Lake Powell trekt ons meer dan veel mijlen via Bryce (waar Albert niks mee heeft) en Capitol Reef. Daarnaast hebben we de 12 al eens gereden en zijn we wel benieuwd naar Page.
Maar even terug dan: van Kanab naar Page is de 89a toch de mooie route, niet de 89??
Die boottocht is een leuke onderbreking van al het gewandel en gerij. lekker op het water, rode rotsen zien in combi met blauw water en blauwe luchten, prachtige plaatjes.
De tocht naar bv de Rainbow bridge was mooi door de smalle canyons en goed te doen daarna wat betreft wandelen, dat wordt steeds langer vanwege de dalende waterstand en dan de boog op het eind als punt op de I. was wel een dure bedoening kan ik me herinneren en de inbegrepen lunch stelde niks voor. Bovendien als het een beetje waait word je bovenop kleddernat. Dus wees gewaarschuwd.
Jullie met jullie bekendheid van Moab zullen de boog zelf niet zo bijzonder vinden denk ik ('t is wel de grootste en erg heilige grond met aardige cactussen en een dinosauruspoot op de koop toe)
maar ook zonder boog is Lake Powel een leuke onderbreking.
Kortom heel veel plezier daar en wij kunnen lekker lezen.
Heeeeel veel plezier met z'n viertjes!
Wij volgen jullie uiteraard via de weblogs en hopen dat dit weer zo'n onvergetelijke vakantie voor jullie allemaal gaat worden!
Goede vliegreis morgen, we zwaaien als jullie hier overvliegen met die grote blauwe vogel.
Liefs,
Ingrid en Cor.
nieuwenoord schreef:
Maar even terug dan: van Kanab naar Page is de 89a toch de mooie route, niet de 89??
Klopt,de 89a is de leukere route,onder andere over Navajo Bridge bij Lee's ferry.
De 89 is trouwens ook niet verkeerd,maar als je kan kiezen,de 89a nemen.
Even ter geruststelling; Toen we vanmorgen in Hayward onze camper bij Road Bear ophaalden stond er naast die van ons een A-klasse te glimmen. Volgens Aldie was die maandag voor jullie bestemd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.