Cool, dan gaan we dus fietsen over de brug en weer terug en dan door naar het golden gate park en dan weer terug naar de "fietsverhuurplek"

Gaaf man!!
thebes schreef:wij vinden autorijden in SF heel erg leuk ! Voor ons één van de hoogtepunten van een vakantie in een Zuid-Westen.
Er is een prima autoroute, de 69-mile drive, langs alle hoogtepunten. Op papier te koop in boekwinkels en kantoren van de MUNI, maar ook vast wel te downloaden.
Helaas mag je niet kiezen. De ene dag moeten fietser aan de linkerkant, de andere dag aan de rechterkant...Evi&Kenny schreef:Ik heb hier ergens gelezen dat de oceaankant van de brug de beste weg is om te fietsen,
dan moet je niet telkens remmen voor de voetgangers.
Enig idee waar je ergens kan zien welke dag je waar moet fietsen ? Is dat op de brug zelf goed aangegeven ?Jostravels schreef: Helaas mag je niet kiezen. De ene dag moeten fietser aan de linkerkant, de andere dag aan de rechterkant...
thebes schreef:wij vinden autorijden in SF heel erg leuk ! Voor ons één van de hoogtepunten van een vakantie in een Zuid-Westen.
Er is een prima autoroute, de 69-mile drive, langs alle hoogtepunten. Op papier te koop in boekwinkels en kantoren van de MUNI, maar ook vast wel te downloaden.
Klopt, de rit door San Francisco heet de 49 miles drive.O ja volgens mij is het de 49 miles drive? Kan dit?
ik heb eens ergens gelezen dat het zo'n 4 uur duurt.G&M schreef:Heeft iemand enig idee dat deze rondrit duurt? O ja volgens mij is het de 49 miles drive? Kan dit?
Denk eigenlijk dat je dat zelf bepaalt. Hoe lang blijf je op de verschillende plaatsen, doe je een deel al wandelend ??? etc. Je kan er een hele dag over doen of het ook in snel tempo. Je bepaalt het dus zelf.cens schreef:ik heb eens ergens gelezen dat het zo'n 4 uur duurt.G&M schreef:Heeft iemand enig idee dat deze rondrit duurt? O ja volgens mij is het de 49 miles drive? Kan dit?
Is er ook ergens een routebeschrijving zonder GPS, tom tom etc online te vinden,goldwingrider schreef:Het is zoals anderen reeds opmerkten inderdaad de 49 mile drive, en behalve kopen kun je hem inderdaad ook gewoon downloaden voor de Garmin GPS op mijn site , want ik heb de papieren versie omgezet naar een digitale. Ik heb hem zelf nog niet gereden want dat ga ik in juni doen , maar denk dat hij wel kloptthebes schreef:wij vinden autorijden in SF heel erg leuk ! Voor ons één van de hoogtepunten van een vakantie in een Zuid-Westen.
Je kunt hem vinden op mijn website http://www.goldwingrider.nl/usa onder "verslag 2009" - "intro" of klik hier http://goldwingrider.knuddesoft.nl/usa/ ... minGPS.zip