Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
grand canyon - la
grand canyon - la
dag iedereen,
wij rijden uit Grand Canyon naar LA, met 1 tussenstop voorzien onderweg.
Mijn vraag is dan ook wat de beste locatie zou zijn voor deze overnachting.
Ik heb Barstow en Needles al horen vallen. Is de afstand van GC naar Barstow, via stukje route 66 haalbaar in tijd?
groeten
wij rijden uit Grand Canyon naar LA, met 1 tussenstop voorzien onderweg.
Mijn vraag is dan ook wat de beste locatie zou zijn voor deze overnachting.
Ik heb Barstow en Needles al horen vallen. Is de afstand van GC naar Barstow, via stukje route 66 haalbaar in tijd?
groeten
Re: grand canyon - la
Hoi,
Ik zou deze overnachting niet boeken. Ga op weg, en stop als jullie het moe zijn om te rijden. Neem dan een motel.
We hebben de rit in een dag gereden en hebben in LA overnacht. Net wat je handig vindt en wilt.
Succes!! Susanne
Ik zou deze overnachting niet boeken. Ga op weg, en stop als jullie het moe zijn om te rijden. Neem dan een motel.
We hebben de rit in een dag gereden en hebben in LA overnacht. Net wat je handig vindt en wilt.
Succes!! Susanne
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Goede tip van Susanne en als je via Needles rijdt, kan je mooi het stukje Route 66 via Oatman rijden. Een erg mooi stukje Amerika.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Welk stukje R66? Van Ash Fork naar Kingman, van Kingman naar Topock of van Needles naar Barstow? Als je stukjes R66 gaat rijden (aanbevolen) zou ik er 2 dagen over willen doen. Anders een dag. Let er op dat tussen Needles en Barstow bijna geen accomodatie is.
Ik zou ook geen overnachting nemen en gewoon in een keer naar LA rijden. Wij zijn vorig jaar om 6 uur vertrokken vanuit williams ( bij de grand canyon) en wij waren om 13 uur in Santa Monica LA, waardoor wij in de middag lekker op het strand lagen
Jan
Jan
Wij zijn ook van plan om het stuk van de GC naar LA in één keer te rijden. Lekker vroeg op en dan echt een reisdag plannen. Op dit stuk leek ons niet echt heel erg veel leuks (persoonlijke smaak). Nu hebben wij iets meer tijd in LA. Hopelijk hebben wij ook nog even tijd om lekker op het strand te liggen op de reisdagsnellejan schreef:Ik zou ook geen overnachting nemen en gewoon in een keer naar LA rijden. Wij zijn vorig jaar om 6 uur vertrokken vanuit williams ( bij de grand canyon) en wij waren om 13 uur in Santa Monica LA, waardoor wij in de middag lekker op het strand lagen

NYC 2006: http://timenantje.wordpress.com/nyc-2006" onclick="window.open(this.href);return false;
West-USA 2009: http://timenantje.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
West-USA 2009: http://timenantje.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
In Barstow wil je nog niet dood gevonden worden. Ik zou het ook in 1x rijden (uurtje of
. Gewoon af en toe een break nemen onderweg.

Route 66 tussen Kingman en oatman is erg mooi met leuke punten!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt het inderdaad in 1 dag rijden, en als je die extra dag nog ergens anders goed kunt gebruiken zou ik dat doen. Neem je er twee dagen voor dan is een stuk route66 natuurlijk leuk om mee te nemen, of rijd door Joshua Tree. Een andere mogelijkheid is om via Sedona te rijden.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
vanaf waar vertrekken jullie bij de grandcanyon?
In de VS van december 2008 - Juni 2009
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
vertrek dan inderdaad vroeg, en doe het NIET op een vrijdag, dan zit je met horrible traffic!tdh schreef:Wij zijn ook van plan om het stuk van de GC naar LA in één keer te rijden. Lekker vroeg op en dan echt een reisdag plannen. Op dit stuk leek ons niet echt heel erg veel leuks (persoonlijke smaak). Nu hebben wij iets meer tijd in LA. Hopelijk hebben wij ook nog even tijd om lekker op het strand te liggen op de reisdagsnellejan schreef:Ik zou ook geen overnachting nemen en gewoon in een keer naar LA rijden. Wij zijn vorig jaar om 6 uur vertrokken vanuit williams ( bij de grand canyon) en wij waren om 13 uur in Santa Monica LA, waardoor wij in de middag lekker op het strand lagen

In de VS van december 2008 - Juni 2009
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Laatst ook op één dag LA - Laughlin - Kingman - stuk route 66 langs peach springs en hackberry - Flagstaff - Meteor Crater - Flagstaff gedaan 
rond 5u30 vertrokken in Los Angeles en tegen 18u waren we aan het motel in flagstaff
is doenbaar maar was blij dati k het niet alleen moest rijden. Laatste 350km heeft de andere gereden 

rond 5u30 vertrokken in Los Angeles en tegen 18u waren we aan het motel in flagstaff

2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Wij hebben wel een overnachting ingepland en wel in Kingman.
Maar ons reisschema is ook wel anders: wij vertrekken pas om 17 uur uit de Grand Canyon. Hier komen we een dag eerder pas in de middag aan en
dan kunnen we dus de dag erop ook nog rondkijken. Als we om 17 uur vertrekken zouden we rond 19.30 uur aan moeten komen in Kingman.
Dan gaan we daar dus overnachten en de volgende dag rond 8 uur aanrijden, dan staan we rond 12.30 uur in LA.
We hebben dan nog de hele middag zonder geradbraakt te zijn van zo'n lange autorit.
Maar mijn eerste planning was ook om in 1x te rijden, maar omdat we ergens anders langer wilden blijven maken we op de laatste dag GC al een begin met de reis.
Maar ons reisschema is ook wel anders: wij vertrekken pas om 17 uur uit de Grand Canyon. Hier komen we een dag eerder pas in de middag aan en
dan kunnen we dus de dag erop ook nog rondkijken. Als we om 17 uur vertrekken zouden we rond 19.30 uur aan moeten komen in Kingman.
Dan gaan we daar dus overnachten en de volgende dag rond 8 uur aanrijden, dan staan we rond 12.30 uur in LA.
We hebben dan nog de hele middag zonder geradbraakt te zijn van zo'n lange autorit.
Maar mijn eerste planning was ook om in 1x te rijden, maar omdat we ergens anders langer wilden blijven maken we op de laatste dag GC al een begin met de reis.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht