Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke service aan boord van vluchten ?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Welke service aan boord van vluchten ?

Bericht door LeenG »

ik neem sowieso ook nog een goed boek en een paar tijdschriften mee maar 10u op 1m² stilzitten is toch echt lang... hoe meer afwisseling hoe meer vreugd :P
maar ik zou er niet extra voor betalen
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Ik hoef niet persé een vliegtuig met eigen schermpjes, met een paar goede boeken, een puzzelboekje en mijn ipod vermaak ik me wel. Het rare is wel dat als ik een eigen schermpje heb gebruik ik het meestal niet maar heb ik geen eigen schermpje dan mis ik het. Juist dan komt er zo'n moment dat ik er doorheen zit en graag een film wil kijken.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
annaa
Amerika-ontdekker

Bericht door annaa »

Wij reizen met twee kinderen (14 en 16) en wij hebben de vlucht speciaal geselecteerd op het hebben van eigen schermpjes. Wij vliegen vanaf londen met Air New Zealand, goede stoelen en eigen schermpjes, voor ons niet het belangrijkste maar wel heeeel prettig!

Annaa
Rene1964
Amerikafan

Bericht door Rene1964 »

Ik heb vandaag mijn vluchten geboekt en ik heb "gewoon" gekozen voor KLM/Northwest vanwege de prettige aankomsttijd in Phoenix....

Welliswaar geen eigen schermpjes maar ik neem de laptop met wat vers gebrande nieuwe films wel mee voor in het vliegtuig... alleen nog even zo'n Philips powerpack aanschaffen waardoor de accu van de laptop bijgeladen kan worden, anders houdt die het ook maar 2 uurtjes vol... :)

Nu maar hopen dat er geen vertraging is... :D
Reisblog Amerika vakantie 18 t/m 28 mei 2009:
http://reneusa2009.blogspot.com
snamesoc
Amerika-ontdekker

Bericht door snamesoc »

Heeft er iemand ervaring met een 18 maanden oude peuter??

Wij nemen onze Thijs mee naar Amerika. Onze heenvlucht van Brussel naar Philadelphia duur 8u en van Philadelphia naar Las Vegas nog eens 5 uur.

Iemand een suggestie om de tijd te doden voor zo'n kereltje?

Peter
Afbeelding
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Misschien kan je hier http://www.allesamerika.com/amerika-rei ... deren.html wel informatie vandaan halen.
Daar kan je de ervaringen vinden die andere forumleden verzameld hebben en door Dennis tot één verhaal zijn gemaakt
trapson
Amerikafan

Bericht door trapson »

Rene1964 schreef:Ik heb vandaag mijn vluchten geboekt en ik heb "gewoon" gekozen voor KLM/Northwest vanwege de prettige aankomsttijd in Phoenix....

Welliswaar geen eigen schermpjes maar ik neem de laptop met wat vers gebrande nieuwe films wel mee voor in het vliegtuig... alleen nog even zo'n Philips powerpack aanschaffen waardoor de accu van de laptop bijgeladen kan worden, anders houdt die het ook maar 2 uurtjes vol... :)

Nu maar hopen dat er geen vertraging is... :D
kijk eens op ebay voor een goedkope accu van een betrouwbare verkoper ? heb nu ook een grotere accu voor mijn mini laptop tussen de 6 en 9 uur werken op 1 accu en dan heb ik de originele nog die het een uurtje of 2 volhoudt.
martinus
Amerika-newbie

Bericht door martinus »

4 weken geleden heen gevlogen op Chicago en terug vanaf Los Angeles.
Geboekt bij KLM, alleen de heenweg werd uitgevoerd door ik geloof United Airlines.
Heenweg lunch en alle drinken in begrepen, ook versnapering tussendoor, koptelefoons, deken en kussen gratis.
Terug zowel dinner als ontbijt gehad, wat versnaperingen en ook koptelefoon, deken en kussen.
Heen werd in het middengedeelte film geprojecteerd op beamer, terug hingen de schermen in de 747 zo ver weg dat de ondertiteling niet te lezen was. helemaal ruk dus!
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

martinus schreef: Geboekt bij KLM, alleen de heenweg werd uitgevoerd door ik geloof United Airlines.
Als je bij KLM zelf geboekt hebt, was het niet United. KLM is Skyteam en UA is Star Alliance. Zal wel NWA of Delta zijn geweest :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Clint schreef: Zal wel NWA of Delta zijn geweest :)
Ik denk Delta, zo'n beamer projector klinkt wel heel erg Boeing 767. :D
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Daar dacht ik ook aan, maar het schijnt dat er ook al NWA vluchten worden uitgevoerd met Delta vliegtuigen.. nog even en NWA is echt weg.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
bagema
Amerika-ontdekker

Bericht door bagema »

vond het al vreemd.. we hadden geboekt bij NWA, moesten de koffers inleveren bij KLM en er stond een DELTA vliegtuig klaar.. alles bij elkaar gebracht door Skyteam ofzo
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Delta en NWA zijn aan het fuseren, alleen de naam Delta zal nog over zijn. Qua logistiek wordt de check in van Northwest in NL vaak gedaan door KLM en in de VS is het omgekeerd. Dat je met een Delta vliegtuig vloog komt gewoon doordat Delta langzaamaan de NWA vliegtuigen aan het aanpassen is aan de huisstijl van Delta :)
Clint's Thoughts
martinus
Amerika-newbie

Bericht door martinus »

Hmmz, ben nog even in de fotos gedoken: het was ( op de heenweg met die beamer) een 747 van NWA. Die beamer was dus wel goed, helaas is NWA niet nederlands, dus geen ondertiteling. Op de terugweg wel ondertiteling, maar toen te ver weg om te lezen.
Geboekt bij www.budgetair.com scheelde erg veel geld. Heen amsterdam - Chicago met overstap in Detroit, terug rechtstreekse vlucht vanaf LA, waren iets meer dan 500 euro PP kwijt.
Overigens mochten we 2 x 23kg pp meenemen zonder extra kosten.
Petra
Amerikafan

Bericht door Petra »

We zijn met United Airlines gegaan en we hadden eigen schermpjes voor films/radio en/of de route van het vliegtuig.
Verder kregen we een warme maaltijd, snacks en een broodje en volop te drinken.
Jo'tje
Amerika-ontdekker

Bericht door Jo'tje »

Wij hadden vorig jaar in juli een binnenlandse vlucht naar Florida, toen kregen we nog een "light meal" en iets te drinken.
De terugvlucht was in augustus en toen hadden we net op het vliegveld onze laatste dollars opgemaakt, maar toen kregen we dus niets meer.
Een glas kraanwater kon er nog net vanaf.

Intercontinentaal is er weinig veranderd, maar je hebt niet meer echt dat "verwen-gevoel" dat voor mij toch een beetje bij vliegen hoort.
Aan de andere kant krijg je hier in NL in de trein ook niets te drinken... :wink:
"life's a beach!"

mijn foto's op flickr
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer