Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2010: slow-chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: DV-2010: slow-chat

Bericht door kastelke »

Sten, je hebt je entree niet gemist! :lol:
Dus je weet het: als je in dat andere draadje een berichtje ziet verschijnen een dezer dagen, dan is dat een winnaar!
(of een lolbroek die de adrenaline nog eens een shotje wil geven, of een nieuwkomer :lol: )
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Sten

Bericht door Sten »

OK, Elke, spannend. :D
OscarG
Amerikakenner

Bericht door OscarG »

De spanning begint nu toch wel op te lopen....gisteren gedroomd dat ik de envelop in de bus had! hahaha
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

Ik was al bijna vergeten dat ik me ook heb ingeschreven :lol:
neenee, ik moet zeggen dat de spanning bij mij echt goed meevalt. Geen zenuwen. Ik heb het hier nu ook wel behoorlijk naar mijn zin, dus ik zou het geen ramp vinden als ik hem niet won, maar als ik mocht kiezen, dan won ik hem toch nog dit jaar hoor :lol:
Ach, het enige dat we kunnen doen is duimen he :mrgreen:
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Ik hoop ook dat alles nu een beetje opschiet met de uitslagen voor Europa. Kan de spanning bijna niet meer aan :D (terwijl ik me goed bewust ben dat de kans echt nihiel is). Schrok me gisteren rot toen iemand gepost had in het andere topic!! De NL zou bij mn moeder door de brievenbus moeten komen (we hebben haar adres opgegeven) en heb haar meegedeeld absoluut geen grapjes te maken over het ontvangen van de brief. Weet niet of ik dat aan zou kunnen :lol:
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ik leef oprecht mee met iedereen hier. Toen drie jaar geleden DE envelop bij mij door de bus kwam vallen, was ik zo blij. Ik gun het iedereen ook die hier graag naar de VS wil.
"Keep Georgia On Your Mind"
Audrey2
Amerika-ontdekker

Bericht door Audrey2 »

Wij wachten ook zeer gespannen op de post! Na 6 jaar meedoen willen we nu toch wel eens zo'n mooie envelop op de mat! Iedereen veel succes en we blijven duimen!
mariekeev
Amerikafan
Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!

Bericht door mariekeev »

De spanning stijgt ook bij ons flink. Komt die enveloppe nu wel of niet. Elke keer dat er een grote, witte enveloppe in de bus zit is het even van: zou het? En dan is het weer reclame, of een bedrijf dat z'n post gewoon in grote, witte enveloppen verstuurd.

Nog altijd: Vel succes iedereen! Hopelijk komen binnen niet al te lange tijd de eerste berichten uit Nederland en België.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

't Was hier weer niks vandaag. :(
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Baia
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Baia »

Het duurt wel erg lang dit jaar he :?
Er zijn ook nog geen nieuwe leden bijgekomen op zoek naar informtie na het winnen. Goed nieuws voor ons dus.
Gelukkig heb ik niet zo'n zenuwen :mrgreen:
Afbeelding

Nadine02
Amerika-newbie

Bericht door Nadine02 »

Ik moet eerlijk zeggen, gisteren schrok ik wel, een grote witte envelop in de brievenbus.
Maar ja, het was dus andere aangevraagde informatie. :banghead:

Ze zouden alle grote witte enveloppen moeten verbieden, behalve die uit Kentucky (?) dan natuurlijk :lol:

Ik had trouwens een tijd geleden in het visa forum gepost, omdat ik een Amerikaanse vriend had. Dat is nu helaas uit, dus proberen we het maar op een andere manier :lol:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Nadine, spijtig dat je relatie verbroken is... Hopelijk kom je iemand veel leuker tegen. :-)

En ook hier vandaag weer niks interessants in de brievenbus.
Elke
OscarG
Amerikakenner

Bericht door OscarG »

En weer een hartverlamming bij de post van inge67 in het DV2010 topic :D
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door inge67 »

Oei mensen...sorry
Ik had niet helemaal tot het einde van het forum doorgelezen en wist dus niet dat ik daar niks meer mocht posten.
Ben net naar de brievenbus gelopen...nog niks ontvangen

Succes allemaal
OscarG
Amerikakenner

Bericht door OscarG »

Haha, maakt niet uit! Je mag jezelf daar nog wel aanmelden. (is alleen maar leuk!) Alleen houden we met zn allen dat topic zeer goed in de gaten op de eerste winnende uitslag ;)

Jij ook succes!
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Las zojuist dat vorige week iemand uit Finland de brief had ontvangen. Ben benieuwd wanneer de eerste Nederlandse en Belgische winnaars opduiken... het heeft nu wel lang genoeg geduurd!
Baia
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Baia »

Poooeeeh, Ik moet niet te veel in dit forum gaan liggen lezen. wordt ik alleen maar nerveus van :lol:
Afbeelding

judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Helemaal mee eens Baia. Maar het is ook al leuk om te lezen dat iemand anders van het forum er dit jaar in geslaagd is.Daarom kijk ik toch elke dag wel een paar keer. Gezien wij een eigen bedrijf hebben en dus veel thuis zit,heb ik het geluk dat ik in de keuken aan de koffie zit als de postbode om 10.00 uur langskomt en zie dus van binnenuit of hij wat interresants in de bus gooit of niet. Ik moet er toch niet aan denken dat je je postadres ergens anders heb opgegeven en dat je niet gelijk als eerste weet van DE envelop!! Ik weet helaas voor vandaag al dat wij in ieder geval niks hebben. Kastelke....Ik dacht gister toch echt even dat jij aan de beurt was :wink: ...helaas!
Gr Judy
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Zelfs voor de mensen die niet mee doen (Ja, die zijn er mensen!) is het loeispannend!
Zit angstvallig het topic bij te houden! :D
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dat vind ik nou echt leuk, dat er forumleden zijn die Amerika als reisland zien ipv als land waar ze naartoe willen emigreren, maar die toch met ons meeleven! :)
Elke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer