Alleen als je geen bonnetje meer hebtannet2009 schreef: Ik heb namelijk gehoord dat niet naar de aankoopsprijs zou worden gekeken maar naar de waarde van het produkt in Nederland.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraagje over kleding kopen in USA... Levi's 501
Re: Vraagje over kleding kopen in USA... Levi's 501
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Ik was niet van plan kleding voor anderen mee te nemen,
en wil ook niet meer dan 430 euro uitgeven aan kleding daar.
Ik ga in eerste instantie voor vakantievieren.
En omgerekend in dollar kan ik daar aardig wat voor krijgen.
Wil daarom graag weten of ze naar de aankoopprijs in dollars kijken of naar de 'Nederlandse prijzen' ervoor.
Als ze namelijk gewoon naar de aankoopsbonnen kijken hoef ik helemaal niet aan de gang met wasmachines.
Dan blijf ik omgerekend keurig onder die 430 euro.
en wil ook niet meer dan 430 euro uitgeven aan kleding daar.
Ik ga in eerste instantie voor vakantievieren.
En omgerekend in dollar kan ik daar aardig wat voor krijgen.
Wil daarom graag weten of ze naar de aankoopprijs in dollars kijken of naar de 'Nederlandse prijzen' ervoor.
Als ze namelijk gewoon naar de aankoopsbonnen kijken hoef ik helemaal niet aan de gang met wasmachines.
Dan blijf ik omgerekend keurig onder die 430 euro.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Okee, dus als ik wel de bonnen bewaar kijken ze gewoon naar de prijs die ik er daar voor heb betaald?6foot6 schreef:Alleen als je geen bonnetje meer hebtannet2009 schreef: Ik heb namelijk gehoord dat niet naar de aankoopsprijs zou worden gekeken maar naar de waarde van het produkt in Nederland.
Dat zou voor mij prima zijn namelijk.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Kijk ook eens in de WalMart..vorig jaar daar een Levi's 501 voor 25 dollar!
The USA...what else?
Walmart is erg Wrangler minded en voor deze broeken betaal je 20 Dollar ex tax. Maar Levis kan je overal goed kopen, ook in Outlets, nadeel is soms de beperkte keuze in maten.Truckman schreef:Kijk ook eens in de WalMart..vorig jaar daar een Levi's 501 voor 25 dollar!
Walmart verkoopt helemaal geen Levi's......Walmart verkoopt een nepmerk en dat heet levistrauss aan elkaar geschreven,die koop ik zelf namelijk altijd omdat ze lekker zitten,maar ze verkopen absoluut geen original Levi's bij walmart.
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Precies, ik ben ook al meerdere keren geslaagd voor Levi's bij Sears. Over enkele weken maar eens kijken voor de 517 Boot Cut. Heb nu een Boot Cut van Eddie Bauer maar die heeft zijn langste tijd gehad. De 501 heb ik al in alle kleuren, blauw 2x, zwart en beige.Knabbeltje schreef:Levi's vind je bij Sears

Roland
Dat komt het door een merkenrechtelijke verbod op parallelle import.Loek schreef:Ik heb altijd begrepen dat spijkerbroeken in de US goedkoper zijn dan in Nederland, omdat in Nederland alleen spijkerbroeken worden verkocht die onder humane omstandigheden zijn geproduceerd, dus niet in sweatshops. Ik las dit hier, of het waar is zouden jullie moeten kunnen zien aan het labeltje wat in jullie nederlandse/belgische spijkerbroek zit. De middenstand in de US heeft lak aan de omstandigheden waaronder het is geproduceerd en dus zijn ze hier goedkoper. Jullie betalen dus exta om een schoon geweten te hebben
Persoonlijk ben ik geen merkenkoper en was niet zo te spreken over de "aanbiedingen"in een outletcenter in las Vegas.... Ik koop hier in Nederland ook geen dure kleding en schoenen en vond de prijzen in het outletcenter voor de dure merken dus nog te duur!!!
Inderdaad, de merkspijkerbroeken waren erg goedkoop, helaas hadden ze mijn maat niet. De dameslengtematen gingen niet verder dan s, m en L en de l was mij nog te kort.... Helaas dus geen koffers vol kleding voor mij!

Inderdaad, de merkspijkerbroeken waren erg goedkoop, helaas hadden ze mijn maat niet. De dameslengtematen gingen niet verder dan s, m en L en de l was mij nog te kort.... Helaas dus geen koffers vol kleding voor mij!
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Weet iemand of de jeansmerken G-Star en Replay ook te koop zijn in de VS?
Mijn zoon draagt nu spijkerbroeken van Replay maar die zijn erg duur vind ik.
Marjon
Marjon
- Color01
- Amerika-expert
beide merken zijn hier te koop .. maar heel prijzig.
- RiverCola
- Amerika-expert
G-star is een Nederlands merk....lijkt me dus niet goedkoper om deze in de VS te kopen.
Dacht dat er Replay winkels in New York zitten, maar dus echt duur, de Levis broeken dacht ik ook duurder.vana schreef:Weet iemand of de jeansmerken G-Star en Replay ook te koop zijn in de VS?
Marjon
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jammer, Replay spijkerbroeken kosten hier zo'n € 140,-
Ik hoopte (voor Nick dan, ik ga ze niet betalen
) dat ze in de VS goedkoper zouden zijn.
Marjon
Ik hoopte (voor Nick dan, ik ga ze niet betalen

Marjon
Wat een geld zeg voor een spijkerbroek... ruim 300 ouderwetse guldens... ik vond 90 euro wat je hier in Nederland voor een "501" betaalt al veel maar het kan dus nog gekker....vana schreef:Jammer, Replay spijkerbroeken kosten hier zo'n € 140,-
Ik hoopte (voor Nick dan, ik ga ze niet betalen) dat ze in de VS goedkoper zouden zijn.
Marjon

Reisblog Amerika vakantie 18 t/m 28 mei 2009:
http://reneusa2009.blogspot.com
http://reneusa2009.blogspot.com
Je moet voor de grap eens opzoeken wat een spijkerbroek van PRPS, het merk van Brad Pitt, kost.Rene1964 schreef:Wat een geld zeg voor een spijkerbroek... ruim 300 ouderwetse guldens... ik vond 90 euro wat je hier in Nederland voor een "501" betaalt al veel maar het kan dus nog gekker....
aha...dat klopt ja, en ik was in de veronderstelling dat ik een echte levis had..kraaltje schreef:Walmart verkoopt helemaal geen Levi's......Walmart verkoopt een nepmerk en dat heet levistrauss aan elkaar geschreven,die koop ik zelf namelijk altijd omdat ze lekker zitten,maar ze verkopen absoluut geen original Levi's bij walmart.

Naja, hij zit heerlijk!
The USA...what else?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Walmart verkoopt - voornamelijk bij de dameskleding - een merk dat door Levi Strauss wordt gemaakt: "Signature" (by Levi Strauss).kraaltje schreef:Walmart verkoopt helemaal geen Levi's......Walmart verkoopt een nepmerk en dat heet levistrauss aan elkaar geschreven
Dit is dus wel degelijk een "echte" Levi's - geen nepmerk - alleen een goedkopere versie...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Dento,je bent een beetje in de war,want het is helemaal geen Levis.
wat ik al eerder schreef heet het merk Levistrauss (aan elkaar geschreven)en geen Levi's Straus zoals de original heet.
Walmart mag geen original levi's Straus verkopen,ik weet dit omdat ik hier met een medewerker van walmart over heb gesproken,ik dacht namelijk ook dat het een echte Levi's was.maar het is een neppert.
wat ik al eerder schreef heet het merk Levistrauss (aan elkaar geschreven)en geen Levi's Straus zoals de original heet.
Walmart mag geen original levi's Straus verkopen,ik weet dit omdat ik hier met een medewerker van walmart over heb gesproken,ik dacht namelijk ook dat het een echte Levi's was.maar het is een neppert.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht