Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Morgen vertrekken: 26 dagen rondreis West-USA (1e X)
-
- Amerikafan
Bedankt allemaal, we hebben er kei lang op moeten wachten, maar dan is het nu eindelijk zover!
Jullie horen nog van me, en als jullie het verloop willen zien dan kan dat hier: http://rudy-ingrid.blogspot.com
Jullie horen nog van me, en als jullie het verloop willen zien dan kan dat hier: http://rudy-ingrid.blogspot.com
There are 10 types of people in the world:
Those who understand binary, and those who don't...
** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Een heel fijne reis! Geniet ervan!
Jacqueline
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerikafan
Hallo iedereen! Hier even een berichtje vanuit het wigwam hotel in Holbrook, dit is nu onze 5e dag in the USA en het lijkt alsof we er al weken zitten, zoveel hebben we al gezien en gedaan!
Het is echt allemaal fantastisch en zo gaaf! Nu begrijpen we pas wat iedereen bedoeld met het verslavende gevoel van Amerika!
We hebben zojuist onze weblog geupdate tot zojuist toe.
Jullie horen nog van ons en na de vakantie komt er een grotere selectie van de foto's (tot nu toe zo'n 800 gemaakt).
Het is echt allemaal fantastisch en zo gaaf! Nu begrijpen we pas wat iedereen bedoeld met het verslavende gevoel van Amerika!
We hebben zojuist onze weblog geupdate tot zojuist toe.
Jullie horen nog van ons en na de vakantie komt er een grotere selectie van de foto's (tot nu toe zo'n 800 gemaakt).
There are 10 types of people in the world:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1733 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-