Trouwens, Zyhan, als we die statistieken mogen volgen, dan zit Nederland dit jaar aan meer dan 350 winnaars ...
Dan mogen hier alle deelnemers zich klaarmaken voor vertrek. Ik stel een AllesAmerika dorp voor ergens op een mooi plekje USA. Iemand voorstellen?
Laatst gewijzigd door Baia op 10 mei 2009, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
*Fingersal lang niet meercrossed for DV2010 !* **Fingersal lang niet meercrossed for DV2011 !** ***Fingersal lang niet meercrossed for DV2012 !***
AllesAmerika dorp klinkt goed! Stel je voor, over dertig jaar vertellen onze (klein)kinderen over onze succesverhalen. Hoe het allemaal begon, iedereen gekozen, het proces, de verkiezingen over de plaats via google maps?
Ik stel als eerste optie voor om ergens in de buurt van de Michiganmeer (Rockwood) te vestigen.
Any other suggestions?
Regards, Zyhan
Laatst gewijzigd door Zyhan op 10 mei 2009, 23:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik ga toch wel voor het aantrekkelijke klimaat hoor! En een plek waar ik als ontwerper goed aan de slag kan. Laat LA nou heel veel arbeidsplaatsen hebben op het gebied van architectuur en interieur-design (niet beginnen over de crisis ) en daar veel mensen zitten die wel geld hebben voor een design-interieur, ga ik voor LA. Ook nog eens bergen, zee, en een levendige kunstscene (mijn vriend is kunstenaar) is dit voor mij dé plek. Beetje jammer dat het er vrij duur is en dat HEEEEL veel forumleden daar niet willen wonen.
Dus: wie haalt me over?? Welk paradijs wordt het??
Dat zou mij toch een tikkeltje te ver noordelijk liggen, dan kun je net zo goed in Canada gaan wonen. Weet je wel hoe koud het daar wordt? En hoeveel sneeuw daar valt? Ik ben meer een persoon van de woestijn, met toch zo nu en dan fris briesje. Ik houd het op Las Cruces in New Mexico of San Antonio in Texas. Tenzij ik economisch nog niet onafhankelijk ben, in welk geval ik lekker blijf zitten waar ik zit.
Ik wilde inderdaad al gaan schrijven dat ik de Denver area ook een goede optie vind (naast mijn #1 LA). Warme zomers en de Rocky's in je achtertuin!
Alhoewel er in Detroit het een en ander leeg schijnt te staan.....kun je dus over veel ruimte beschikken en dat is ook best prettig. Maar nee, mij te koud!
Ik ben vaak in WA geweest, Seattle, Vancouver gebied. Helemaal verliefd op de combinatie van stad, natuur, meren en bergen. In ieder geval geen woestijn aub! En koud? Das toch een relatief begrip voor ons West-Europeanen? LA gebied is wel lekker en bruisend maar ik wil wel op en neer kunnen vliegen naar Europa. Veels te ver weg . Seattle dus ook. Florida is weer te plat. Ik vind N-O wel een goed compromis. Als het te koud is, mag het wel wat zuidelijk maar geen Amerika zonder bergen. Anders kan ik net zo goed in de polder blijven.
Toch is het wel leuk hoor, zo'n forum zoals dit om te kijken hoe het met de Amerikaanse avonturen van iedereen gaat. Zo ben ik zelf toch zeker van plan om eens te gaan slapen in het motel van Petra en Gert-Jan in Oneonta!
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Als niet deelnemer moet ik toch even wat van mijn hart;
Hoe houden jullie dit in godsnaam uit? Ik zit met angst en beven elke ochtend het topic bij te houden (en elke middag en avond ). Ik hou het zelf al bijna niet meer als ik een berichtje zie verschijnen in dit (of dat andere) topic!
Oké, goed, ik geef toe dat ik mezelf nogal laat meeslepen soms..
Dat heb ik nou ook José!
Ik vind het écht bloedspannend, en ik doe zelf niet eens mee met de loterij!
Elke dag "moet" ik een paar keer checken of de post al geweest is bij de deelnemers, en of de zo geliefde grote witte enveloppe al gekomen is.
Ik hoop echt dat heel snel duidelijk wordt wie de grote oversteek mag gaan maken.
Wat mij betreft mogen de deelnemers hier állemaal dit jaar! (en dat is aardig bedoeld, ik wil jullie niet weg hebben hoor! )
Eerdere berichten maakten al melding over winnaars uit Europa (die in Amerika wonen). Zijn de notification letters voor Europa gewoon al de deur uit, maar hangt het van 'land van ontvangst' af wanneer je de brieven ontvangt? Oftewel, krijg je als in Amerika wonende Nederlander de brief eerder, dan als in Nederland wonende Nederlander? Ik las het volgende berichtje:
From France and currently in the US with a F1 visa. I just received a NL yesterday.Yeh !!! first time lottery and firsttime winner !
My case number is pretty low EU000004xx, I think I decide to go for a CP route...
Good luck to you.
Ik vind het super dat jullie niet deelnemers zo meeleven met ons deelnemers!
En ja.... het is erg spannend, zeker omdat er nu zo ongeveer wel eens een berichtje moet gaan komen dat iemand de enveloppe heeft ontvangen en elk berichtje dus die extra hartkloppingen oplevert.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.