Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Curry Village problemen
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Curry Village problemen
Bungalow met bad reeds geboekt in september 2008 !
Na vorige week zelf gebeld te hebben moeten horen dat het moest geannuleerd worden of overgezet naar een tent.
Mail zou volgen maar kon "een dag duren".
Is nu 3 dagen geleden maar heb die mail nog niet ontvangen.
Na vorige week zelf gebeld te hebben moeten horen dat het moest geannuleerd worden of overgezet naar een tent.
Mail zou volgen maar kon "een dag duren".
Is nu 3 dagen geleden maar heb die mail nog niet ontvangen.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hebben jullie allemaal voor juni geboekt?
Wij hebben voor eind april een cabin met badkamer gereserveerd en dus niets gehoord, maar nu lees ik ook dat sommige mensen die niets hebben gehoord opeens geen reservering meer hadden staan...
We hebben al vorig jaar juni geboekt... moet ik nu toch gaan bellen dan?
Wij hebben voor eind april een cabin met badkamer gereserveerd en dus niets gehoord, maar nu lees ik ook dat sommige mensen die niets hebben gehoord opeens geen reservering meer hadden staan...
We hebben al vorig jaar juni geboekt... moet ik nu toch gaan bellen dan?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
dat lijkt mij het veiligst heMarjol schreef:moet ik nu toch gaan bellen dan?
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, tenzij iedereen die een mailtje heeft gehad een boeking heeft in juni (daar ziet het er naar uit als ik het hele topic lees)
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de zekerheid toch maar even gebeld en met onze reservering is in ieder geval niets aan de hand.
-
- Amerikafan
Elke keer als ik dit topic las dan dacht ik "jammer voor jullie, maar gelukkig kunnen wij nog steeds gaan".......
Nou, mooi niet dus....ook wij hebben gister een mail gekregen van Yosemite dat onze reservering voor de cabin helaas niet door kan gaan en dat ze ons wel een tent kunnen aanbieden....
Ik denk dat ik dat aanbod maar accepteer want iets anders zoeken voor as 25-27 juli zal lastig worden. Maar ik baal er echt wel van. Dan denk je dat je alles ruim van te voren goed geregeld hebt, komen ze nog even roet in het eten gooien.
Er staat wel doodleuk in die mail dat als ik de tent niet wil ik mijn reservering kan omboeken voor zomer 2010.... Tsja, alsof dat een optie is...
Nou, mooi niet dus....ook wij hebben gister een mail gekregen van Yosemite dat onze reservering voor de cabin helaas niet door kan gaan en dat ze ons wel een tent kunnen aanbieden....
Ik denk dat ik dat aanbod maar accepteer want iets anders zoeken voor as 25-27 juli zal lastig worden. Maar ik baal er echt wel van. Dan denk je dat je alles ruim van te voren goed geregeld hebt, komen ze nog even roet in het eten gooien.
Er staat wel doodleuk in die mail dat als ik de tent niet wil ik mijn reservering kan omboeken voor zomer 2010.... Tsja, alsof dat een optie is...
-
- Amerika-ontdekker
Dit weekend nog geboekt voor 19 Mei in een canvas tent. Conformatie e-mail ook onvangen.

Zijn er ook mensen die voor augustus geboekt hebben? Wij hebben dit al in het begin van dit jaar gedaan. Ik heb wel een email gestuurd, maar tot nu toe niks ontvangen.
We hebben geen geld terug gestort gekregen.

Bel hen even als je het echt zeker wil weten, maar volgens mij blijft je reservatie gewoon staan.
Voor de mensen die nog lodging zoeken maar door het bos de bomen niet meer zien. Hier is een mooi overzichtje van de mogelijke lodging opties en op welke afstand ze van het park liggen (# miles + kaartje)
http://jrabold.net/yosemite/lodgn.shtml
Ik heb zelf nu geboekt in de Yosemite View Lodge in El Portal, iets duurder (215$) maar wel erg dicht bij het park. Dat is belangrijk voor ons omdat we 's avonds terugkomen van Half Dome en dan niet te ver willen rijden. Ook de ochtend erna vertrekken we naar DV via Tioga dus is het wel prettig als we niet te ver zitten.
http://jrabold.net/yosemite/lodgn.shtml
Ik heb zelf nu geboekt in de Yosemite View Lodge in El Portal, iets duurder (215$) maar wel erg dicht bij het park. Dat is belangrijk voor ons omdat we 's avonds terugkomen van Half Dome en dan niet te ver willen rijden. Ook de ochtend erna vertrekken we naar DV via Tioga dus is het wel prettig als we niet te ver zitten.
Hey,
Ik wil even melden dat er opnieuw redelijk wat kamers en tent cabins beschikbaar zijn in Curry Village!
Ik had net nog even gekeken voor 15 juni en er waren toch zo'n 8-tal tent beschikbaar.
Ik heb vlug geboekt, t'is de moment zou ik zo zeggen.
grtz,
Kenny
Ik wil even melden dat er opnieuw redelijk wat kamers en tent cabins beschikbaar zijn in Curry Village!
Ik had net nog even gekeken voor 15 juni en er waren toch zo'n 8-tal tent beschikbaar.
grtz,
Kenny
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kenny,Evi&Kenny schreef:Hey,
Kenny
vanharte bedankt man !!!! Heb gelijk terug geboekt voor 3 nachten (15 tot en met 18 juni). Nu hopen dat het allemaal wel doorgaat. Mag ik wel de rest weer gaan annuleren, maar ik ga nog even wachten daarmee.
Hans
Evi&Kenny schreef:Hey,
grtz,
Kenny
Kenny, mijn held!
Ik had nog 1 overnachting over in Yosemite na hun "kuising", en had dan al een andere gereserveerd in de Yosemite Lodge (dubbele prijs..) maar nu heb ik opnieuw een reservatie kunnen maken voor 2 nachten, net zoals ik oorspronkelijk had gepland. M'n andere reservatie cancel ik dan wel via de telefoon morgenavond.
Geweldig, bedankt!

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Vraag me eigenlijk af hoe het komt dat er plots zoveel vrij is. Zou alles dan toch terug inorde gekomen zijn, of plots toch veel afzeggingen ? Hopelijk heeft daar niet iemand op het verkeerde knopje geduwd en al die tenten weer vrijgegeven
Enfin, ik ga toch nog even wachten met die andere opties te annuleren. Je weet maar nooit dat er nog iets misloopt. Misschien bel ik morgen wel om echt zeker te zijn.
@Klaus: C u in Curry Village

Enfin, ik ga toch nog even wachten met die andere opties te annuleren. Je weet maar nooit dat er nog iets misloopt. Misschien bel ik morgen wel om echt zeker te zijn.
@Klaus: C u in Curry Village
Ik vraag bij m'n annulering van m'n vorige ook nog even of alles wel correct is. Pas daarna annuleer ik ook m'n backup-overnachting op de andere plaats.
Op zich valt het aantal annulaties nog mee, een stuk of 8 tenten. Dat is maar een klein percentage. En vermoedelijk hebben ze die opgespaard en nu allemaal in 1 keer terug vrijgegeven.
Op zich valt het aantal annulaties nog mee, een stuk of 8 tenten. Dat is maar een klein percentage. En vermoedelijk hebben ze die opgespaard en nu allemaal in 1 keer terug vrijgegeven.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ier in Curry village ergens waar je kunt ontbijten?
Laatst gewijzigd door Carlala op 10 mei 2009, 22:08, 2 keer totaal gewijzigd.
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
In curry village is een buffet waar je altijd kan eten. Ontbijt, lunch of dinner. Ik vermoed dus als je een tent met ontbijt neemt dat je hier dan terecht kunt zonder te moeten betalen. Neem je geen ontbijt, dan kan je dus de dag zelf nog beslissen of je aan het buffet gaat ontbijten.
Hans
Hans
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier kun je zien wat er aan mogelijkheden is bij Curry Village. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet (geen lunchbuffet Hans). Er is ook een winkel met een redelijk assortiment voor als je zelf je ontbijt wilt maken. Een andere mogelijkheid is om naar Yosemite Lodge te gaan (met de shuttlebus).
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Nou, helemaal goed! We hebben ook weer geboekt voor Curry Village! Vanaf 18 juni 3 nachten in een Tent Cabin! Helemaal goed! Kenny, bedankt voor de tip!!!!!!!!
Overigens cancel ik ook nog niet het andere wat we geboekt hadden. Voor de zekerheid hou ik die reservering ook maar even vast
Overigens cancel ik ook nog niet het andere wat we geboekt hadden. Voor de zekerheid hou ik die reservering ook maar even vast

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hallo Klaus,klaus schreef:Ik vraag bij m'n annulering van m'n vorige ook nog even of alles wel correct is. Pas daarna annuleer ik ook m'n backup-overnachting op de andere plaats.
heb jij nog nieuws over je nieuwe reservering? Ik heb nog niet de tijd gehad te kunnen bellen. Ga ik vanavond eens proberen denk ik. Het geld is in ieder geval al van mijn kredietkaart gegaan.
Hans
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3580 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne