Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2010: slow-chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Animar
Amerikakenner

Re: DV-2010: slow-chat

Bericht door Animar »

Hihihi.... zo krijg je vast nóg meer fans! :beerchug:

Ps; is de post al geweest? :lol:
Anita
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Ik krijg net weer een hartaanval hier :lol: :lol: :lol:

Zal maar niet reageren in het deelnemers topic om nog meer hartaanvallen te besparen :mrgreen:
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Even terug naar de vraag van Zyhan: voor mij geen emigratie naar een gebied zonder bergen!! Ik wil gewoon bergen en stijle straatjes, groen en uitzichten.
Maar ik heb ook graag water in de buurt, dus een rivier of de zee. Meren heb ik dan weer wat minder mee (gek he!).

Wat betreft die kou waar wij, Noord-Europeanen, zogenaamd aan gewend zouden moeten zijn......ik heb er elk jaar weer moeite mee. Mijn schouders zakken zo'n centimeter of 5 zodra het voorjaar begint! Dus als ik dan toch mag kiezen; dan liever zachte/korte winters. Of in het geval van Colorado het goedmakertje dat de zomers zonnig en warm (en lang) zijn.
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

RiverCola schreef:Even terug naar de vraag van Zyhan: voor mij geen emigratie naar een gebied zonder bergen!! Ik wil gewoon bergen en stijle straatjes, groen en uitzichten.
Maar ik heb ook graag water in de buurt, dus een rivier of de zee. Meren heb ik dan weer wat minder mee (gek he!).

Wat betreft die kou waar wij, Noord-Europeanen, zogenaamd aan gewend zouden moeten zijn......ik heb er elk jaar weer moeite mee. Mijn schouders zakken zo'n centimeter of 5 zodra het voorjaar begint! Dus als ik dan toch mag kiezen; dan liever zachte/korte winters. Of in het geval van Colorado het goedmakertje dat de zomers zonnig en warm (en lang) zijn.
Denk dat je waar ik zit dan ook je hart wel zult kunnen ophalen dan xD
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

illuminate schreef:Oftewel, krijg je als in Amerika wonende Nederlander de brief eerder, dan als in Nederland wonende Nederlander?
Voor zover ik weet gaan die brieven samen op de post in Amerika (ik denk dat dat in batchen gaat, van notification number x tot notification number x+y). En als je dan in Amerika woont (of een Amerikaans adres hebt opgegeven om je correspondentie naartoe te sturen), dan krijg je die brief eerder.

Maar op dit moment weet ik dus echt niet meer wat ik er van moet denken... Het is toch echt wel onmogelijk dat er hier bijna 60 deelnemers zijn, waarvan niemand gaat winnen? :shock: Of dat er mensen zijn die gewonnen hebben, die dan op zoek gaan naar meer info en die zich niet aanmelden op dit forum? :shock: Vorige jaren kregen we altijd nieuwe aanmeldingen toen de winnaars in Be/Nl bekend werden. En dit forum heeft zoveel trafiek, is intussentijd zo erg gegroeid, dat je er haast niet meer langs kan.... Ik weet het dus echt niet meer.

Wat ik wel weet: dat ik het heel fijn vind dat dit onderwerp ook leeft bij de niet-deelnemende forumleden. Bedankt voor jullie medeleven!!! :P
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door inge67 »

Dat lijkt me een goed plan Marcel! Nu hoop ik nog meer dat je een greencard wint :)
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

kastelke schreef:
illuminate schreef:Oftewel, krijg je als in Amerika wonende Nederlander de brief eerder, dan als in Nederland wonende Nederlander?
Voor zover ik weet gaan die brieven samen op de post in Amerika (ik denk dat dat in batchen gaat, van notification number x tot notification number x+y). En als je dan in Amerika woont (of een Amerikaans adres hebt opgegeven om je correspondentie naartoe te sturen), dan krijg je die brief eerder.
Hmmm dat zou niet zo goed zijn voor ons... Hier niks in de bus gevonden afgelopen weekend....
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ach, jullie hebben gewoon een wat hoger case number, maar dat is helemaal niet erg, want hopen winnaars gaan toch afhaken eer het zover is, en dan komen jullie lekker aan de beurt!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik kijk ook elke keer met spanning op dit topic. En heel stiekem zijn er een paar mensen waar ik extra voor duim (nee, ik zeg niet wie)

Marjon
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

vana schreef: En heel stiekem zijn er een paar mensen waar ik extra voor duim (nee, ik zeg niet wie)

Marjon
Ik ook. En wie weet zijn het dezelfde, dan hebben ze toch al een serieus streepje voor :D

Carine
Groetjes,
Carine
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Hier nog iemand met zo'n voorkeur :wink:
Ben nu stiekum benieuwd of we dezelfde voorkeur hebben.... :lol:
Anita
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Nu ben ik ook wel heel erg benieuwd :mrgreen:
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Kan ik me voorstellen :lol: . Als het de betreffende mensen zou helpen met winnen, zou ik het wel zeggen. Maar ik ben bang dat het niks uitmaakt, dus...
Anita
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Wie weet helpt het :lol: :lol: :lol:

:wink: :wink:

Alles weten maakt ook niet gelukkig 8)
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Maar wie weet ook niet :lol: !

Er moet wat te raden overblijven toch?
Anita
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Hahaha , ik ga niet beginnen met raden hier ;-)

Ik gun het iedereen hier net zoveel als mezelf :mrgreen:
Loes88
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Loes88 »

Ook mijn hart sloeg even over toen ik een post zag in het andere topic, helemaal toen kastelke het laatste was! Dacht even dat je goed nieuws had gepost!
Maarre, ik blijf hier ook mee duimen voor jullie allemaal! Denk eraan om zelf ook mee te gaan doen met '11, dus kan alvast even kijken hoe hoog de spanning kan oplopen. :wink:
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Loes88 schreef: Denk eraan om zelf ook mee te gaan doen met '11, dus kan alvast even kijken hoe hoog de spanning kan oplopen. :wink:
Nou heel hoog dus. Wij doen nu voor de derde keer mee,maar dit is het eerste jaar dat ik bij het forum zit.Zonder het forum was het wel iets relaxter maar daar is dan ook alles mee gezegd,voor de rest is het heel leuk dat je het niet alleen beleef!!
Bij mij vandaag wel post, maar geen "leuke"post....helaas.Maar dat was weer bij niemand volgens mij :x
gr Judy
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Marcel87 schreef:Ik gun het iedereen hier net zoveel als mezelf
Natuurlijk, ik ook. Al vind ik jouw geval wel wat specialer, aangezien het zoveel op mijn situatie lijkt. Het is zo frustrerend als je een buitenlandse geliefde hebt en je door alle bureaucratische rompslomp en wetgeving niet bij elkaar kunt zijn. En aangezien trouwen nou eenmaal niet tot de opties behoort, hoop ik dat de loterij jullie bij elkaar kan brengen. Ik duim voor je/jullie! :D
"Keep Georgia On Your Mind"
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Marcel moet zijn vriend motiveren om in Canada te gaan wonen, daar zijn homohuwelijken wel toegelaten. Meer nog: emigratie op basis van een homohuwelijk lijkt daar ook toegestaan!
Elke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer