Ps; is de post al geweest?

Denk dat je waar ik zit dan ook je hart wel zult kunnen ophalen dan xDRiverCola schreef:Even terug naar de vraag van Zyhan: voor mij geen emigratie naar een gebied zonder bergen!! Ik wil gewoon bergen en stijle straatjes, groen en uitzichten.
Maar ik heb ook graag water in de buurt, dus een rivier of de zee. Meren heb ik dan weer wat minder mee (gek he!).
Wat betreft die kou waar wij, Noord-Europeanen, zogenaamd aan gewend zouden moeten zijn......ik heb er elk jaar weer moeite mee. Mijn schouders zakken zo'n centimeter of 5 zodra het voorjaar begint! Dus als ik dan toch mag kiezen; dan liever zachte/korte winters. Of in het geval van Colorado het goedmakertje dat de zomers zonnig en warm (en lang) zijn.
Voor zover ik weet gaan die brieven samen op de post in Amerika (ik denk dat dat in batchen gaat, van notification number x tot notification number x+y). En als je dan in Amerika woont (of een Amerikaans adres hebt opgegeven om je correspondentie naartoe te sturen), dan krijg je die brief eerder.illuminate schreef:Oftewel, krijg je als in Amerika wonende Nederlander de brief eerder, dan als in Nederland wonende Nederlander?
Hmmm dat zou niet zo goed zijn voor ons... Hier niks in de bus gevonden afgelopen weekend....kastelke schreef:Voor zover ik weet gaan die brieven samen op de post in Amerika (ik denk dat dat in batchen gaat, van notification number x tot notification number x+y). En als je dan in Amerika woont (of een Amerikaans adres hebt opgegeven om je correspondentie naartoe te sturen), dan krijg je die brief eerder.illuminate schreef:Oftewel, krijg je als in Amerika wonende Nederlander de brief eerder, dan als in Nederland wonende Nederlander?
Ik ook. En wie weet zijn het dezelfde, dan hebben ze toch al een serieus streepje voorvana schreef: En heel stiekem zijn er een paar mensen waar ik extra voor duim (nee, ik zeg niet wie)
Marjon
Nou heel hoog dus. Wij doen nu voor de derde keer mee,maar dit is het eerste jaar dat ik bij het forum zit.Zonder het forum was het wel iets relaxter maar daar is dan ook alles mee gezegd,voor de rest is het heel leuk dat je het niet alleen beleef!!Loes88 schreef: Denk eraan om zelf ook mee te gaan doen met '11, dus kan alvast even kijken hoe hoog de spanning kan oplopen.
Natuurlijk, ik ook. Al vind ik jouw geval wel wat specialer, aangezien het zoveel op mijn situatie lijkt. Het is zo frustrerend als je een buitenlandse geliefde hebt en je door alle bureaucratische rompslomp en wetgeving niet bij elkaar kunt zijn. En aangezien trouwen nou eenmaal niet tot de opties behoort, hoop ik dat de loterij jullie bij elkaar kan brengen. Ik duim voor je/jullie!Marcel87 schreef:Ik gun het iedereen hier net zoveel als mezelf