Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2010: slow-chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
OscarG
Amerikakenner

Re: DV-2010: slow-chat

Bericht door OscarG »

Dankje! 28 kaarsjes dit jaar ;)
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
ellenjoan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door ellenjoan »

Marcel87 schreef:
José schreef: Hoe houden jullie dit in godsnaam uit?
Niet! :lol:

Het wordt ook steeeeeds erger de spanning.
Jullie krijgen dan nog elke werkdag post in je bus ! Ik krijg hier niets thuis in de bergen...moet daarvoor naar een postbus in de gemeente...10 km verderop....en kom daar maar een keer per week...anders draai ik helemaal gek...

Nee...er was vandaag niets bij :roll:
http://www.bloggen.be/whisperer" onclick="window.open(this.href);return false; How these rescuehorses changed my life...
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Gefeliciteerd met je verjaardag !

Ik vraag me toch af wanneer we de eerste winnaars mogen feliciteren , het duurt best lang :cry:
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Even een vraagje tussendoor, ik heb hier geen flauw benul van maar krijg je ook bericht als je niet gewonnen hebt?
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Nee.

Gr., Flipje
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Dat is een duidelijk antwoord :mrgreen: thx :D
JayGoesUSA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door JayGoesUSA »

Pfff... het is veelstespannend nu...ik probeer mezelf in te houden, maar merk dat ik zelfs op mijn werk al stiekem af en toe op het forum kijk, via mijn iphone. :lol:
Het heeft nu wel lang genoeg geduurt, nietwaar? Het mag van mij wel winnaars gaan regenen.

Nou, nog maar even verder met duimen dan maar... Hopelijk krijgen we vandaag wat gelukkigen! :beerchug:
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Een nieuwe dag , zal vandaag dan ergens een brief opduiken?

:dance:
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Nog even een vraagje over de post;

Wanneer je een hoog case# hebt krijg je de brief dan ook later of komen alle brieven op hetzelfde moment naar Nederland/België?
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

volgens mij duurt het dan inderdaad langer voor je de post krijgt
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

Ik denk het ook. Ik weet niet wie het hier reeds vermeld heeft, maar die persoon zei dat de brieven in batchen verstuurd worden. en waarschijnlijk zullen de eerst gekozenen hun brief eerst krijgen, omdat de eerst gekozen lotjes in de eerste batchen verstuurd worden.
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
E59th
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 75

Bericht door E59th »

Brieven worden inderdaad in batches verstuurd. In principe blijft het natuurlijk altijd gissen met de loterij, maar te oordelen naar voorgaande jaren en de case numbers die na elkaar verschijnen zijn er sterke aanwijzingen dat de laagste CNs als eerste verstuurd worden. De Europese CNs die tot nu toe verschenen zijn waren vrijwel allemaal onder de 5000.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Maar heeft iemand al een West-Europese winnaar zien passeren ergens? Ik denk dan aan Frankrijk of Duitsland.
Dikwijls hoorde je daar de vreugdekreten nog vooraleer we Be/Nl hoorden.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Het zou dus betekenen dat wanneer hier de eerste winnaars verschijnen dat dat voor de anderen nog niet hoeft te betekenen dat je helemaal niet gewonnen hebt. Je kunt dus ook een hoger case# hebben en de brief in juli ontvangen. Am I wright?
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ja en nee.
Ik denk niet dat men in juli nog brieven zal ontvangen, omdat men vanaf juli online kan nakijken of je al dan niet bij de winnaars hoort. Dus ik veronderstel dat de brieven al echt wel allemaal toegekomen zijn.

Wie weet was er een computerfout, en zijn Be/Ne 'verdwenen'! ;-)
Want ook hier weer geen Grote Witte vandaag.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
mariekeev
Amerikafan
Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!

Bericht door mariekeev »

En ook bij ons weer niets :(

Het wordt toch echt wel tijd dat er wat Nederlandse en Belgische winnaars komen!
E59th
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 75

Bericht door E59th »

RiverCola schreef:Het zou dus betekenen dat wanneer hier de eerste winnaars verschijnen dat dat voor de anderen nog niet hoeft te betekenen dat je helemaal niet gewonnen hebt. Je kunt dus ook een hoger case# hebben en de brief in juli ontvangen. Am I wright?
Dat is zo f'd up aan die hele loterij, je kunt je alleen baseren op observatie en patronen van vorige jaren want de inside information over KCC is natuurlijk minimaal :banghead:. Maar ik zou zeggen van ja. Ik zie op internationale fora genoeg EU winnaars die pas ver in juni en zelfs juli brieven kregen. Wel met hogere case numbers dan, maar ik geloof dat de crisis in dat opzicht voor onze regio niet eens zo ongunstig is :D. Denk dus ook echt wel dat hier een paar winnaars tussen gaan zitten vroeg of laat. Dat moet gewoon, met een zestigtal deelnemers!
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Dat zou je wel zeggen ja. Iemand maakte toch pas een schatting dat er zo'n 350 NL-winnaars zouden moeten zijn, dit jaar, volgens de statistieken?
Ik vraag me dan af hoeveel kans je als NLer (of Belg) maakt. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er legio's aan Nederlanders zijn die deelnemen en die niet op dit forum actief zijn! :lol: Maar dat meen ik wel een beetje serieus....toen ik informatie h=ging inwinnen over Amerika en emigratie kwam ik snel op dit forum terecht. Er zijn natuurlijk veel mensen die alleen een beetje lezen en nooit lid worden en ook mensen die helemaal niet van forums houden en daarom geen lid worden. Maar zoveel zijn dat er toch niet?

(merken jullie het? Ik zit ons hier allemaal naar de overwinning te praten!!!)
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Ik denk dat er ook genoeg mensen zich hebben ingeschreven en vervolgens het weer vergeten , niet zo'n serieuse inschrijving dus.

Zijn er ergens cijfers bekend van het aantal inschrijvingen?
mariekeev
Amerikafan
Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!

Bericht door mariekeev »

En weer iemand erbij die zich heeft ingeschreven :D . Op hoeveel zitten we nu uit Nederland en België?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer