Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vriendin verrassen (romantiek maar niet cheesy)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Vriendin verrassen (romantiek maar niet cheesy)

Bericht door jokaluma »

met Matthew Mcconaughey zou ik ook wel een glaasje champagne willen drinken op zo'n mooi strand. :oops:
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Hmm, sorry mensen dat ik niets meer van mij heb laten horen. Even wat druk en had blijkbaar niet melding gekregen dat er nieuwe reacties waren.
Ik ga nu alles even goed overlezen :)
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

houstonwehaveaproblem schreef:
klaus schreef: Kortom, iets wat je hier niet zo gauw de kans voor zult hebben, dus niet een gewone sauna of iets dergelijks.

Thanks!
Haha, nou ik zou willen dat ik hier die "gewone" sauna zou kunnen bezoeken. Helaas is zoiets hier niet zo gewoon als in Nederland. Maar ik zit dan ook in Texas.
Rob schreef:Sauna bezoek in de USA is over het algemeen gekleed dus in zwemkleding.
Had ik nog niet bij stil gestaan, maar nu je het zegt, in Amerika zijn ze over het algemeen misschien wat "preutser" dan in Europa? Een publieke sauna zoek ik in ieder geval niet, doen we hier enkel als we met het voebal-team een avondje vrijhebben. Als ik met vriendin ga is het privé oops:
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

thebes schreef:Even off=topic: ben jij dat zelf op je avatar ? In dat geval lijk je sprekend op Matthew Mcconaughy
Ja, dat ben ik, afgelopen zomer in Portugal :-) Ik moet zeggen, je bent niet de eerste die dit zegt, haha. Nou, ben wel geflatteerd, want - zelfs als man - vind ik Matthew wel een knappe man. Vooral als m'n haar wat langer is en ook wat krullen tevoorschijn komen (bij nat haar) dan wil het wel vaker voorkomen dat men aan Matthew denkt. Wel een pak minder gespierd dan hijzelf, en minder centen. :lol:
jokaluma schreef:met Matthew Mcconaughey zou ik ook wel een glaasje champagne willen drinken op zo'n mooi strand
Haha, ik denk dat m'n vriendin niet zal willen ruilen.

In ieder geval, ik kijk al jullie suggesties na, voorlopig kijk ik ook naar een helikoptervlucht in de Grand Canyon, die zijn wel erg duur in vergelijking met een vliegtuigje, mss wordt dat het wel.

Als ik iets vind, post ik het hier ook wel, kan er mss iemand anders nog een plezier mee doen.

Alvast bedankt iedereen! Geweldig forum dit.
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Kleine update.

Met nog 28 dagen te gaan voor we vertrekken heb ik momenteel al 2 verrassingen voor haar gepland. (weet er nog absoluut niets van).

De 1e is een overnachting in de Bellagio, 1 van de luxeuzere van Vegas. Via de deals die er nu zijn voor een prikje een luxe partial lakeview kamer kunnen regelen. Voor de 2e heb ik in Vegas een skydive geregeld voor allebei! Tandem wel te verstaan.

Ik ga nu nog 1 ding zoeken en dat is ergens een romantisch etentje op de rooftop van een building of ergens aan het strand aan de kust. Dan is het wel genoeg geweest :)

Iemand tips voor een restaurant die op het dak van een skyscraper staat? In NY, LA of SF bijvoorbeeld?
Jochen79
Amerika-ontdekker

Bericht door Jochen79 »

Dag Klaus,

Iets gevonden op een roof in SF of LA of Vegas? Ikzelf ben van Izegem en mijn vrouwtje en ik vertrekken binnen 14 dagen voor een drietal weken (tot 20 juni).
Misschien komen we elkaar wel ergens tegen, hé, en kunnen we een pintje drinken :)

Grt,
Jochen.
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Ik ben net even aan het zoeken maar moet straks wel weer doorwerken :-)

M'n profiel zegt wel dat ik van Beernem ben, maar ondertussen woon ik samen met m'n vriendin en nog dichter bij Izegem, in Roeselare (Rumbeke) zelfs :)

Heb momenteel al 2 opties gevonden in NY, niet echt rooftop maar wel 360° view

http://www.TheViewNYC.com/restaurant/ho ... rquis/home
http://www.menupages.com/restaurants/be ... estaurant/

Ik kijk vanavond ook nog even verder en zet hier wel neer wat ik vind.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Hoi Klaus,

Misschien is dit http://www.topofthemark.com/index.html wat voor je in San Francisco, bovenin het Intercontinental Mark Hopkins hotel, dit is één van San Fransisco's landmarks bovenaan Nob Hill.
Diner met daarna live muziek en dansen is alleen maar op vrijdag en zaterdag.
Wij hebben in 2005 een paar dagen in dit hotel gezeten (altijd ontbeten in The Top of the Mark), en het uitzicht over de baai is fantastisch.
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Bedankt Harry, zoiets is precies wat ik bedoel qua sfeer!

Buiten dat dansen dan, dan zal ze alleen nog maar meer zeuren om ooit met haar Tango of iets anders te leren. :mrgreen:
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Nog wat ideetjes voor Las Vegas :

een Cirque du Soleil show met vooraf een etentje in een van de luxere restaurants van het hotel waar je naar de show gaat kijken. B.v. KA dat wordt gegeven in het MGM, daar heb je een aantal signature restaurants. Of in het Wynn daar is ook een mooie show in de trand van Cirque du Soleil.

Etentje in de TAO nightclub/restaurant, heel bijzonder als je van Aziatisch houdt.
Groetjes, Nel
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

thebes schreef:Bijvoorbeeld een korte wandeling naar het stand in Andrew Molera State Park bij Big Sur. Daar hebben we een paar uur gezeten en niemand tegengekomen. Maar er zijn meer van dat soort stille strandjes.
Hoi! Wij zitten 2 nachtjes bij Big Sur en dit lijkt mij ook echt geweldig! Weet je nog hoe je hier kunt komen?? Dan zet ik die ook op ons kaartje!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Tussen Monterey en Big Sur zie je een bordje naar Andrew Molera State Park. Op de parkeerplaats begint de korte wandeling naar het strand.
eNeRGy263
Amerika-ontdekker

Bericht door eNeRGy263 »

Hoi hoi...

Een aantal jaren geleden ben ik in New York naar dit geweest:

http://www.marriott.com/hotels/hotel-in ... tt-marquis

Ik vond het enorm leuk omdat je in +- 1 uur een complete overview van NY krijgt.
Zelf boek ik dit opnieuw, ditmaal met mn vrouwtje..

In ieder geval een aanrader.
Romantiek kan je zelf maken, de omgeving heb je dan al :-)

PS: jij woont echt wel dicht bij mij :)
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Ja, maar vroeger woonde ik nog dichter toen ik in Beernem woonde! :)

Je link die je gaf had ik hier al staan : http://www.TheViewNYC.com/restaurant/ho ... rquis/home, maar bij deze weet ik nu dat dit wel de moeite is om te overwegen, bedankt!
eNeRGy263
Amerika-ontdekker

Bericht door eNeRGy263 »

Persoonlijk vond ik het buffet van 32,95$ (toen was het nog 25$) reeds genoeg.
Het was all-you-can-eat en ondertussen kon je genieten van het mooie uitzicht.

Als leuke sidekick kreeg je steeds servietten met alle torens op die je zag 's avonds... :-)
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Wat ik heel erg romantisch vond was een lekkere cocktail drinken bij The View in San Francisco. (zit in het Marriot)
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Diner in Stratosphere Tower?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Een blauwe cocktaill bij Nephente te Big Sur, de honeymoon cottage van Rita Hayworth en Orson Welles, met prachtig uitzicht over zee, zingende kolibries om je heen, mogelijk een filmster op het terras.
en tja je kunt daarna ook nog naaar Loverspoint (richting Monterey) gaan. Schijnt een bekende stelletjes plek te zijn, maar of het nou echt zo romantisch is.
Maar 'k vind het wel erg leuk en lief van je allemaal. Mijn dochter zou jaloers zijn :wink:
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Leuk hoor je vriendin zo verassen... zijn daar opleidingen voor, die van mij kan wel een cursus gebruiken.....

Misschien kan je nog ergens in een luchtballon varen.
Groetjes Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
marijkedb
Amerikafan

Bericht door marijkedb »

Een hotel waar ik zelf naartoe wilde toen we nog in San Francisco woonden: The Inn Above The Tide (www.innabovetide.com). Wel iets duurder dan 250$, de goedkoopste kamer kost 305$. Maar een ongelooflijk uitzicht!

En dan veel goedkoper, maar ook zeer romantisch (en dat hebben we wel zelf uitgeprobeerd): bij Starbucks ontbijt halen en dan over de Golden Gate Bridge rijden, de auto parkeren op de mini-parking aan de overkant, wandelen tot vlak boven de brug en daar samen genieten van de zonsopgang (sowieso niet zichtbaar door de mist) en het ontwaken van de stad. Wel warme kleren aandoen want het is daarboven nogal frisjes.
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer