Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2010: slow-chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: DV-2010: slow-chat

Bericht door Marcel87 »

Met de nieuwe zitten we op 59!!!

Echt een recordaantal! :dance:
mariekeev
Amerikafan
Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!

Bericht door mariekeev »

Maar dat is als je de inschrijvingen van partners niet meetelt. Als iedereen met een partner (zoals het in het lijstje staat) ook inderdaad 2 inschrijvingen de deur uit hebben gedaan, zitten we al over de 90!
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Een snelle telling levert mij 82 inschrijven op ( inclusief partners dus )
mariekeev
Amerikafan

Bericht door mariekeev »

WOW!!! Dat is veel, heel veel. Jammer dat we niet weten hoeveel mensen uit beide landen in totaal zijn ingeschreven, zou het speculeren wat makkelijker maken :wink:
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Ja is zeker jammer :cry:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik heb nog geen 2 weken geleden een pb gestuurd naar iedereen die zich hier aangemeld heeft als deelnemer aan de DV-2010 (tenminste, vooral naar die mensen die hier niet quasi dagelijks aktief zijn). En dan zie ik toch wel dat er een aantal mensen zijn die zich hier gemeld hebben, maar die daarna het forum niet meer bezocht hebben. Tenminste, die zich toch niet aangelogd hebben.
Heel wat hebben wel hun pb gelezen (en sommigen reageerden ook),
maar een aantal hebben niet eens hun pb gelezen...

Ach, dat zijn allemaal ontzettend 8) coole 8) mensen die niet zoals ons, zenuwkonijnen, de uitslag zitten af te wachten. :lol:
(en je gaat het zien: DAT zijn de mensen die gaan winnen )
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

kastelke schreef: (en je gaat het zien: DAT zijn de mensen die gaan winnen )
en IK! ook :mrgreen:
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Ach....cool of cool.Ik vind het toch eeeeeeeeeeeerg leuk om dagelijks met jullie deze zenuwen nog meer op te bouwen.Wordt het feestje uiteindelijk alleen maar groter van.En vanuit mijn omgeving hoef ik lang niet op zoveel enthousiasme te rekenen als dat ik die van jullie zal krijgen terwijl wij toch allemaal eigenlijk ook concurenten zijn.En ik gun jullie ook allemaal stuk voor stuk net zoveel om te winnen als mezelf.
Die site van de DV loterij doet het evengoed nog steeds niet he! Vindt ik ook al erg vreemd.Ik denk zelf namelijk dat ze bezig waren met uitdraaien toen de computer crashte :banghead: en nu zijn ze alle aanmeldingen kwijt :? en om het goed te maken kijken ze nu naar de aanmeldingen van vorig jaar en sturen ze naar die personen gewoon allemaal een greencrad rechtstreeks....daarom duurt het allemaal wat langer :lol: :beerchug: Wat denken jullie :?: Hi hi LOL
gr Judy
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Haha die theorie bevalt me wel :D Wat een ongelovelijke spanning zeg. Ik denk dat ik nog nooit zo lang voor iets in spanning heb moeten zitten, en hoop dat het niet al te lang meer duurt nu.
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Hmm zou een leuke theorie zijn , wel beetje jammer voor de mensen die voor de eerste keer meedoen hahaha :mrgreen:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Als je al die enthousiaste verhalen leest, en vooral het dynamisme dat er vanaf spettert ervaart, heb je al goesting om ook mee te doen :wink:

Carine
Groetjes,
Carine
Paul v B
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Paul v B »

Nou wij doen dus ook met 2 personen mee zoals al eerder gezegd en natuurlijk kijken we uit naar de postbode, maar de kans is natuurlijk zooo klein (helaas) dat we ons ook niet gek moeten maken als de bus kleppert... :roll:
http://www.fotorepareren.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.pbase.com/paulvanbaardwijk" onclick="window.open(this.href);return false;

2000: Florida
2004: Southwest
2006: Southwestmid
2008: Southeast + Florida
2009: New York City
2010: New England + New York
Zyhan
Amerika-ontdekker

Bericht door Zyhan »

Hi,

Om iedereen te verlossen van de onzekerheid of er brieven zijn verstuurd naar Europa ga ik zo ff met KCC bellen. Duim je mee?

Nou dames en heren,
Ga even rustig zitten en haal diep adem:

Ik heb zonet gesproken met een vriendelijke dame van de Kentucky Consular Center (Diversity Visa inquiries) call : 606-526-7500. Zij vertelde mij dat de eerste notificationletters naar Europa in april zijn vestuurd alhoewel ze dat niet per land kon opnoemen. Het gaat idd in batches.

We hebben tot 1 juli de tijd! Maar dat wisten jullie al, haha!!

Regards,
Zyhan
Laatst gewijzigd door Zyhan op 13 mei 2009, 19:00, 2 keer totaal gewijzigd.
mariekeev
Amerikafan

Bericht door mariekeev »

Ben heeeel benieuwd of ze daar antwoord op geven en hoe. Succes!
illuminate
Amerika-ontdekker

Bericht door illuminate »

Marcel87 schreef:Hmm zou een leuke theorie zijn , wel beetje jammer voor de mensen die voor de eerste keer meedoen hahaha :mrgreen:

Not funny!!! Wij doen voor de eerste keer mee :evil: :wink:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Zyhan schreef: k heb zonet gesproken met een vriendelijke dame van de Kentucky Consular Center (Diversity Visa inquiries) call : 606-526-7500. Zij vertelde mij dat de eerste notificationletters naar Europa in april zijn vestuurd alhoewel ze dat niet per land kon opnoemen.
Ach, vriendelijk zijn ze daar wel, maar je kan weinig met hun info doen. Ik herinner mij een van de voorgaande jaren, waar zij zeiden dat ze nog moesten beginnen met versturen, maar dat ondertussen mensen al wel hun notification letter gekregen hadden (heb ingescand exemplaar toen gezien omdat ik het zelf ook niet kon geloven)...

"Geduld is een schone deugd", zei de meester van onze lagere school. En gelijk had hij.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
illuminate
Amerika-ontdekker

Bericht door illuminate »

Paul v B schreef:Nou wij doen dus ook met 2 personen mee zoals al eerder gezegd en natuurlijk kijken we uit naar de postbode, maar de kans is natuurlijk zooo klein (helaas) dat we ons ook niet gek moeten maken als de bus kleppert... :roll:
:blink: Ik probeer me ook niet gek te laten maken door het geluid van de brievenbus, maar mijn reaktie zit er nu gewoon ingebakken. En, het is niet alleen het geluid van de brievenbus, maar ook deze topic. Elke keer koekeloeren of er al gelukkigen onder ons zijn, als de verkeerde enveloppen op mijn deurmat zijn gevallen.
En, ik denk dat het alleen maar nog gekker wordt als de eerste winnaars in Nederland bekend zijn.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Op een ander Amerika Forum heeft de eerste winnaar zich gemeld!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ja lees het ook net! De eerste dus bekend....
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Ik heb het gelezen ja :shock: :shock: :shock:

Hopelijk volgen er snel meer
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht