ik heb eigenlijk nog een vraag, ik zie veel op buitenlandse fora dat ze ook de datum plaatsen, van wanneer de ingevulde brief weer is aangekomen in kentucky.
kan ik dit via een website volgen, of moet ik hem gewoon via UPS ofzo aangetekend sturen ?
:dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!!!!! :beerchug:lwk schreef:ik heb gisteren een brief uit kentucky ontvangen
Dat is op zich niet zo'n domme vraag als je bedenkt dat je straks ook gewoon een postadres moet hebben. Het is sowieso gewoon een vrij standaard vraag. En je kent vast wel iemand in de VS. Ze verwachten echt niet dat je nu al weet waar je over een jaar definitief gaat wonen. Maar je hebt gelijk dat het vooral van belang wordt voor je interview, zonder een adres op het formulier kun je je interview niet afronden en kun je weer naar huis om vervolgens een nieuwe afspraak te maken.bart1 schreef:Alles invullen en zoals je waarschijnlijk hebt gezien staat er - naar mijn mening - een ongeloofelijk domme vraag in: je perminent resident in States, net zoals je nu al weet waar je gaat wonen!