[/Ondertussen nog een vraagje? Als ik de loterij ga winnen en naar the promised land mag verhuizen, mag ik dan niet iemand meenemen?
Ja de persoon waarmee je getrouwd bent en je kinderen, ook wanneer die van eerder huwelijk zijn
Enige voorwaarde is dat kinderen geen 21 jaar zijn en alles netjs werd vermeld toen je online hebt ingeschreven voor de lottery.
Je kan die achteraf niet meer toevoegen bijvoorbeeld bij je tweede brief of gedurende interview. Enige wat je dan nog kan veranderen is wanneer je status veranderd zoals scheiding (hopelijk niet), geboorte e.d.
Ook kinderen die je niet wil mee laten emigreren en geen 21 zijn moeten vermeld worden vanaf het begin!
De consul vertelde ons deze week tijdens het interview dat heel wat mensen dit vergeten en dus geweigerd worden (nadat je al de paparassen winkel bent doorlopen en al betaald hebt op de ambassade natuurlijk).
Ik heb bijvoorbeeld een zoon uit een eerder huwelijk en heb die netjes altijd en overal vermeld al was het vanaf het begin duidelijk dat hij in Belgie zou blijven.
Bart1.