Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het weer in Florida in Juni
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het weer in Florida in Juni
Wij hebben een rondreis geboek naar Florida van 1 juni t/m 16 juni.
Nu heb ik de laatste dagen het weer een beetje in de gaten gehouden en het is daar nu slecht weer.
Hoe is dit normaal in juni?
Wat ik heb terug kunnen vinden is: overdag mooi weer eind van de middag kans op een onweersbui.
Klopt dit. Wij heeft er ervaring?
Nu heb ik de laatste dagen het weer een beetje in de gaten gehouden en het is daar nu slecht weer.
Hoe is dit normaal in juni?
Wat ik heb terug kunnen vinden is: overdag mooi weer eind van de middag kans op een onweersbui.
Klopt dit. Wij heeft er ervaring?
- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Het weer in Florida in Juni
Dat klopt inderdaad, mooi weer en aan het het van de dag een onweersbui en (veel) regen.
Wij zijn nu in Florida en het is inderdaad bar en boos, veel, heel veel regen, gisteren heeft het zelfs de hele dag geregend. Het is nu somber, het ziet er niet naar uit dat het vandaag opknapt.
In juni is het vast veel beter.
Veel plezier met je voorbereidingen!
Wij zijn nu in Florida en het is inderdaad bar en boos, veel, heel veel regen, gisteren heeft het zelfs de hele dag geregend. Het is nu somber, het ziet er niet naar uit dat het vandaag opknapt.

In juni is het vast veel beter.
Veel plezier met je voorbereidingen!
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Eerlijk gezegt lijkt juni me zeker niet de beste maand om naar Florida te gaan, vanaf juni valt er veel regen, via onderstaande link kun je de gemiddelden bekijken voor Florida, als je naar beneden scrolt zie je de gemiddelde regenval per maand.
De beste maanden voor Florida liggen van november tot en met april.
http://www.weather.com/outlook/travel/b ... v_business
De beste maanden voor Florida liggen van november tot en met april.
http://www.weather.com/outlook/travel/b ... v_business
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Wij gaan al jaren in juni, nu voor de achtste keer.
Het is wel erg warm en je hebt wel enige dagen met wat regen.
Maar dit is plaatselijk, als het stopt met regenen is alles binnen een mum van tijd weer droog.
We hebben op al die jaren alleen vorig jaar 2 hele dagen regen gehad op 3 weken tijd.
Die dagen brengen we dan door in de malls.
gr
kyra
Het is wel erg warm en je hebt wel enige dagen met wat regen.
Maar dit is plaatselijk, als het stopt met regenen is alles binnen een mum van tijd weer droog.
We hebben op al die jaren alleen vorig jaar 2 hele dagen regen gehad op 3 weken tijd.
Die dagen brengen we dan door in de malls.
gr
kyra
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties.
We gaan het vanzelf zien hoe het weer gaat worden.
En in iedergeval gaan we er een leuke vakantie van maken.
We gaan het vanzelf zien hoe het weer gaat worden.
En in iedergeval gaan we er een leuke vakantie van maken.
Normaal gesproken klopt het wel: de buien aan het eind van de middag.. Alleen, je moet het treffen, net als overal. Wij zijn net terug van 2 weken Florida en precies in die twee weken lag er een kou/regenfront dat echt heel veel regen en weinig zon heeft gebracht. Voor Florida goed omdat de droogte flink teruggelopen is, maar voor de vakantiegangers iets minder leuk.
We hebben voor het hele jaar genoeg regen gehad! Ik zou me er verder niet te druk over maken, zo'n storing komt vast niet snel weer terug. Veel plezier want regen of niet, Florida blijft leuk!
We hebben voor het hele jaar genoeg regen gehad! Ik zou me er verder niet te druk over maken, zo'n storing komt vast niet snel weer terug. Veel plezier want regen of niet, Florida blijft leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht