Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Iedereen bedankt voor reisverslagen en blogs!!!!!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
mildred
Amerika-ontdekker

Iedereen bedankt voor reisverslagen en blogs!!!!!

Bericht door mildred »

Het moet mij even van het hart.

:dance: :dance: :dance: IK BEN TOCH ZO BLIJ MET DEZE SITE EN VOORAL MET AL DIE MENSEN DIE DE MOEITE NEMEN EEN REISVERSLAG OF BLOG BIJ TE HOUDEN EN TE PUBLICEREN. :dance: :dance: :dance:

Peter en ik gaan donderdag 28 mei naar Denver, voor een rondje om Lake Powell en ook nog verder noorderlijk naar Yellowstone en Badlands en we hebben zoveel nuttige info via jullie allemaal gekregen en ook al zoveel genoten.

Laatst las ik een teleurgestelde opmerking van iemand die weinig reacties kreeg op zijn oproep je mailadres door te geven om zijn weblog te volgen. Ik lees en volg, maar laat niet altijd een berichtje achter, omdat ik denk dat niemend op weer een opmerking van "Wat een mooie reis / foto's / etc. zit te wachten zonder iets eraan te kunnen bijdragen. Misschien verzacht dat de teleurstelling een beetje.

En voor iedereen die dit leest en nog met vakantie gaat: HEEL VEEL PLEZIER!

Mildred
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Iedereen bedankt voor reisverslagen en blogs!!!!!

Bericht door Ineke »

mildred schreef:Het moet mij even van het hart.
Ik lees en volg, maar laat niet altijd een berichtje achter, omdat ik denk dat niemend op weer een opmerking van "Wat een mooie reis / foto's / etc. zit te wachten zonder iets eraan te kunnen bijdragen. Misschien verzacht dat de teleurstelling een beetje.
Mildred
Naar mijn idee vindt iedereen het leuk als er een berichtje op zijn/haar weblog/reisverslag wordt achtergelaten!
Ik vraag me tenminste vaak af wie de onbekende AA-lezers op mijn blog zijn (hint hint :D )

gr, Ineke
www.ine1149-web-log.nl
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ja, ik denk ook dat iedereen het leuk vindt .
Bij deze http://cisencarine.web-log.nl/usa2009/

We vertrekken overmorgen al :dance:
Groetjes,
Carine
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Al is het maar een:

"Ik zie dat jullie een leuke dag hebben gehad"

Ik ben dol op berichtjes!
Dat is ook het eerste dat we doen als we 's ochtends wakker zijn. Even kijken of we reacties hebben!

Dus ga je gang!

http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
looydesign
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door looydesign »

mildred schreef: Laatst las ik een teleurgestelde opmerking van iemand die weinig reacties kreeg op zijn oproep je mailadres door te geven om zijn weblog te volgen. Ik lees en volg, maar laat niet altijd een berichtje achter, omdat ik denk dat niemend op weer een opmerking van "Wat een mooie reis / foto's / etc. zit te wachten zonder iets eraan te kunnen bijdragen. Misschien verzacht dat de teleurstelling een beetje.
Dat was ik dus ;). Maar het was geen teleurgestelde opmerking. Ik vroeg het alleen even omdat er misschien forumleden zijn die het "net als mij" leuk vinden om blogs te volgen. En reacties hoeft van mij niet eens. Aangezien ik het zelf heel leuk en leerzaam vind om te lezen dacht ik ook maar aan anderen ;)
http://usa2009.looydesign.nl <- verslag vanaf 27 juni 2009
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Al jaren houd ik een blog bij van ons leven en ik blijf reacties erg leuk vinden. Ik reageer zelf ook zoveel mogelijk op blogs, die ik lees, er is altijd wel iets op te merken. Ik vind het jammer, dat veel mensen denken, dat hun reactie er toch niets toe doet. Ik had gisteren 294 unieke lezers op mijn blog en 7 reacties. Ik schrijf niet voor de reacties, maar juist dat interactieve is ook wat een blog leuk maakt over een geschreven dagboek.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Ik ben inderdaad iemand die wel vaak verslagen leest, maar zelden een berichtje achterlaat. Komt misschien doordat je meeste mensen niet persoonlijk kent, aan de andere kant vind ik het ook altijd leuk om een berichtje op onze eigen site te lezen. Dus bij deze ga ik mijn leven beteren.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

Inderdaad myste87 dat herken ik wel. Ik lees ook heel veel reisblogs maar laat in verhouding weinig berichten achter. Ik ga mijn leven ook beteren, goed plan :mrgreen: Ik vind het zelf tenslotte ook leuk om reactie's te krijgen op mijn weblog, ook al zijn dat korte berichtjes, dat maakt niet uit, het is altijd leuk en gewaardeerd.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Ook ik geniet elke keer in Amerika weer van de berichtjes op ons weblog. Dus hou jullie niet in!
Volgende week dinsdag gaan we!! www.coreningrid2009.web-log.nl
Ik probeer bij anderen ook meestal wel wat te plaatsen maar ik volg er meestal niet meer dan ongeveer 3 per dag.
Ook ik zal mijn leven beteren...
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Wij vinden het ook altijd leuk om reacties te krijgen en ik probeer ook meestal wel bij anderen te reageren, maar soms ben ik lui :wink:
Maar op zich is het maar een kleine moeite om te reageren. Ik denk dat iedereen het leuk vindt om reacties te krijgen.
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Wat krijgt iedereen het druk nu :lol:

gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
Shadow$
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Shadow$ »

Toen we in 2005 de eerste keer op vakantie gingen naar Amerika, hield ik een reisverslag bij en daar werd best veel op gereageerd. Dat motiveerde me wel om elke dag een reisverslag te schrijven.

Over 4 weken gaan we weer naar Amerika en dan schrijf ik weer elke dag een reisverslag!

http://jeroenenpeet.reismee.nl/
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

)
Petra/VS schreef:Al jaren houd ik een blog bij van ons leven en ik blijf reacties erg leuk vinden. Ik reageer zelf ook zoveel mogelijk op blogs, die ik lees, er is altijd wel iets op te merken. Ik vind het jammer, dat veel mensen denken, dat hun reactie er toch niets toe doet. Ik had gisteren 294 unieke lezers op mijn blog en 7 reacties. Ik schrijf niet voor de reacties, maar juist dat interactieve is ook wat een blog leuk maakt over een geschreven dagboek.
Toch is het best wel moeilijk petra. Ik lees vrijwel elke dag je blog (vandaag nog niet, geen tijd gehad :D ) en laat meestal een reactie achter. maar vaak zeg je dan hetzelfde als een aantal andere mensen gezegd hebben. Dan denk ik vaak, zit ze daar nou wel op te wachten? Maar elke keer iets origineels verzinnen is best moeilijk.

ik heb er trouwens de laatste weken bijna een dagtaak aan gehad, aan al die reisverslagen en blogs. Ik ben blij dat een aantal mensen weer terug is. Vooral Monique, want die heeft altijd van die lange verhalen :lol:
Ik beperk me voor de zomer tot de mensen die ik ken, en tot de mensen die een route rijden die ik ook nog graag wil doen. Anders kom ik niet meer aan mijn huishouden toe. :sorry:

Marjon
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik ga ook voornamelijk de verslagen lezen van mensen die zo ongeveer dezelfde route rijden als wij en natuurlijk gaan we onze vrienden volgen.
Maar het is teveel om álle verslagen te lezen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

vana schreef: Toch is het best wel moeilijk petra. Ik lees vrijwel elke dag je blog (vandaag nog niet, geen tijd gehad :D ) en laat meestal een reactie achter. maar vaak zeg je dan hetzelfde als een aantal andere mensen gezegd hebben. Dan denk ik vaak, zit ze daar nou wel op te wachten? Maar elke keer iets origineels verzinnen is best moeilijk.
Persoonlijk vind ik alle reacties leuk :). Het hoeft van mij niet origineel te zijn. Nu verwacht ik heus niet, dat iedere lezer altijd wat schrijft, hoor, doe ik ook niet bij de mensen, die ik bijna dagelijks lees. Er zitten ook heus dagen bij, waar niets spectaculairs gebeurt om op te reageren. Maar ik vraag me wel regelmatig af, wie nu die 287 andere lezers waren, die mijn blog lazen gisteren bijvoorbeeld. Aan de statistieken kan ik zien, dat er heel veel terugkerende lezers zijn. Ach, het is gewoon leuk, als mensen reageren, maar een verplichting moet het natuurlijk nooit worden. Dat lezen is tenslotte vrijwilligerswerk :lol: .
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
henriette
Amerikafan

Bericht door henriette »

Wij gaan dit jaar voor de eerste keer naar Amerika en heb daarvoor heel wat reisverslagen gelezen, maar heb ook nog nooit een berichtje achtergelaten.
Het is hoe myste87 zegt dat we ze niet persoonlijk kennen. Maar nu heb ik zelf een blog heb aangemaakt en lijkt het wel leuk als iemand er een berichtje achterlaat. Dus zal ik ook mijn leven beteren en een berichtje achterlaten.

http://www.everyoneweb.com/usazuidwest/

Henriette
Applejuice
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Applejuice »

vana schreef:)
ik heb er trouwens de laatste weken bijna een dagtaak aan gehad, aan al die reisverslagen en blogs. Ik ben blij dat een aantal mensen weer terug is. Vooral Monique, want die heeft altijd van die lange verhalen :lol:
Ik beperk me voor de zomer tot de mensen die ik ken, en tot de mensen die een route rijden die ik ook nog graag wil doen. Anders kom ik niet meer aan mijn huishouden toe. :sorry:

Marjon
En je hebt natuurlijk ook nog altijd al die lange blogs van je liefste nichtje te lezen :lol: Nah, just kidding, ik weet dat ik (helaas) niet heel veel schrijf. Maar ik vind het wel leuk dat je altijd zo'n uitgebreide reactie achterlaat! :D
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Applejuice schreef: En je hebt natuurlijk ook nog altijd al die lange blogs van je liefste nichtje te lezen :lol: Nah, just kidding, ik weet dat ik (helaas) niet heel veel schrijf. Maar ik vind het wel leuk dat je altijd zo'n uitgebreide reactie achterlaat! :D
Ja Sabine, jammer dat je niet zo veel schrijft de laatste tijd. Maar ik kan het me best voorstellen, je hebt zo'n druk leven daar.
Zondag ga ik je moeder en broer wegbrengen naar Schiphol. Heel veel plezier samen.

Een hug van je tante.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Nou gisteren was ik een van die 287 Petra want ik had een typisch Amerikaans recept nodig voor een cadeaualbum voor een huwelijk van een collega.
Dus met dank!
thuul
nettie
Amerikafan

Bericht door nettie »

O, ik herkend heel veel van wat hier geschreven wordt!
Ook ik vind het leuk als mensen een reactie achter laten maar ik ben vooral nieuwgierig wie al die lezers zijn die de statistieken doorgeven [en hoe hebben die mensen onze website gevonden]! Ik merk wel dat veel mensen het maar niks vinden om zomaar een berichtje achter te laten die iedereen kan lezen. Veel reacties sturen mensen dan naar mijn e-mail adres. Ik heb nu een andere 'aanpak' nl als iemand een berichtje achterlaat dan probeer ik daarzelf weer op te reageren, wie weet nodigt dat meer mensen uit om een reactie te plaatsen :wink: .
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer