Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
cruise amerika
cruise amerika
Aankomende zomervakantie gaan wij voor 4 weken naar het westen.
En wel met een camper.
Wie heeft er ervaring met cruise amerika?
Ik hoor er verschillende berichten over.
En wel met een camper.
Wie heeft er ervaring met cruise amerika?
Ik hoor er verschillende berichten over.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi,
Geen ervaring met Cruise America. Ben zelf op pad geweest via Moturis. Dat beviel uitstekend. De mensen die ik gesproken heb over Cruise America onderweg en thuis, waren wat dat aangaat ook overwegend positief over de gang van zaken. Ik denk overigens (dit is echt mijn mening en waarschijnlijk niet van de overgrote mederheid) dat er geen mooiere vakantie is dan met een camper een zelf uitgestippelde route te rijden door het Zuid-Westen, zonder de tijdsdruk van gereserveerde hotels.
Mijn tip is dan ook: Vooral doen!!!
René
Geen ervaring met Cruise America. Ben zelf op pad geweest via Moturis. Dat beviel uitstekend. De mensen die ik gesproken heb over Cruise America onderweg en thuis, waren wat dat aangaat ook overwegend positief over de gang van zaken. Ik denk overigens (dit is echt mijn mening en waarschijnlijk niet van de overgrote mederheid) dat er geen mooiere vakantie is dan met een camper een zelf uitgestippelde route te rijden door het Zuid-Westen, zonder de tijdsdruk van gereserveerde hotels.
Mijn tip is dan ook: Vooral doen!!!
René
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht