mariekeev schreef:
Mijn glazen bol zegt: Vandaag (en van al die anderen die hier zitten te wachten, komt gewoon in één grote batch vandaag aan! Kan niet anders!)
Dan denk ik dat ik NU meteen naar huis ga en ga wachten op de postbode
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Even tussen twee haakjes; elke keer als ik dit forum open, en een nieuwe berichtje van Elke in de winnaars lijst zie, dan krijg ik bijna een hartklap! Ik gun het je zo (en jullie allemaal natuurlijk), dat ik elke keer echt teleurgsteld ben als het geen superblije aankondiging is!
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car! Southern Tales
DixieChick schreef:Even tussen twee haakjes; elke keer als ik dit forum open, en een nieuwe berichtje van Elke in de winnaars lijst zie, dan krijg ik bijna een hartklap! Ik gun het je zo (en jullie allemaal natuurlijk), dat ik elke keer echt teleurgsteld ben als het geen superblije aankondiging is!
Marcel87 schreef:Ik heb nog geen telefoontje gekregen van mijn tante dus ik vrees dat de glazenbol maar in de vuilnisbak gegooid moet worden.
Zal ik morgen dan maar de koffiedik erbij pakken? Wellicht werkt dat beter!
Ben zelf het wachten ook meer dan zat. Heb ergens de kleine hoop nog dat we ons adres in Amerika hebben opgegeven (van ons huurhuis). De post werd voor ons de afgelopen maand vastgehouden en een collega van mijn man haalt deze vandaag op......
Gek toch????? (als ik dan lees dat er in de ons omringende landen ook nog weinig berichten zijn van winnaars begin ik het echt een mysterie te vinden!)
Laatst gewijzigd door RiverCola op 20 mei 2009, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Theeblaadjes kunnen we nog achter de hand houden.
En wat deden de Romeinen ook al weer? Augurium - Auspicium - Haruspicium - Orakels
We geraken dus nog wel een weekje verder met voorspellingen.
(nog maar goed dat de postbode morgen niet komt, want we zitten aan zee, het nieuwe stulpje van vrienden bewonderen)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.