Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Markro Goes USA
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Markro Goes USA
Hoi Marco en Rina,
Vanuit het Zeeuwse land voor morgen een goede vlucht en een heeeel fijne vakantie gewenst en we zullen jullie volgen op de Weblog.
Gr.
Rob
Vanuit het Zeeuwse land voor morgen een goede vlucht en een heeeel fijne vakantie gewenst en we zullen jullie volgen op de Weblog.
Gr.
Rob
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Prettige reis
Hoi Marco en Rina,
Ook wij gaan jullie volgen! Hele goede reis en veilig weer terug!
Groet,
Albert en Monique
Ook wij gaan jullie volgen! Hele goede reis en veilig weer terug!
Groet,
Albert en Monique
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ja, lieve mensen, de koffers staan gepakt en wij zijn er helemaal klaar voor. Morgenochtend brengt onze zoon ons naar Schiphol en als alles volgens schema gaat vertrekken wij omstreeks elf uur naar Denver, CO met een overstap op Chicago O'Hare. Wij hebben er reuze veel zin in en zijn erg benieuwd naar de natuur, steden en mensen in de gebieden die wij willen gaan bezoeken.
Iedereen hartelijk dank voor de goede wensen en de tips die er in de loop van de tijd zijn gegeven.
Wij willen proberen zo nu en dan iets op ons web-log te zetten en een aantal foto's te plaatsen. Leuk als jullie dat een beetje willen volgen.
Degenen die binnenkort ook op vakantie gaan wensen wij ook een hele fijne reis toe.
Groet, Marco en Rina.
Iedereen hartelijk dank voor de goede wensen en de tips die er in de loop van de tijd zijn gegeven.
Wij willen proberen zo nu en dan iets op ons web-log te zetten en een aantal foto's te plaatsen. Leuk als jullie dat een beetje willen volgen.
Degenen die binnenkort ook op vakantie gaan wensen wij ook een hele fijne reis toe.
Groet, Marco en Rina.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Heel veel plezier en ik zie al uit naar de reisverslagen!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Marco en Rina een goede reis gewenst
binnenkort volgen wij ook...

binnenkort volgen wij ook...

http://web.me.com/eric.katja/Site/Welkom.html
under construction
under construction
-
- Amerikafan
- markro
- Moderator
- Contacteer:
Beste allemaal,
Wij hebben een goede vlucht gehad en rijden in een fantastische auto rond. Wij hebben voor een schappelijke prijs een upgrade kunnen doen naar een Chevrolet TrailBlazer (vierwieldrive SUV). Wij vermaken ons voortreffelijk en genieten met volle teugen.
Wij hadden gisteren en vandaag strak blauwe luchten, felle zon en het is warm. Zo nu en dan is er wel een frisse, harde wind. Het valt ons op, dat de lucht hier zo zuiver is.
Van de eerste drie dagen heb ik iets in het reisverslag genoteerd en staan er een aantal foto's in ons Webshots fotoboek.
De foto's kunnen vanuit het reisverslag worden geopend met de knop "foto's van vandaag", die op iedere dag is te vinden.
http://menramerika2005.web-log.nl/
Groet, Marco (en Rina).
Wij hebben een goede vlucht gehad en rijden in een fantastische auto rond. Wij hebben voor een schappelijke prijs een upgrade kunnen doen naar een Chevrolet TrailBlazer (vierwieldrive SUV). Wij vermaken ons voortreffelijk en genieten met volle teugen.
Wij hadden gisteren en vandaag strak blauwe luchten, felle zon en het is warm. Zo nu en dan is er wel een frisse, harde wind. Het valt ons op, dat de lucht hier zo zuiver is.
Van de eerste drie dagen heb ik iets in het reisverslag genoteerd en staan er een aantal foto's in ons Webshots fotoboek.
De foto's kunnen vanuit het reisverslag worden geopend met de knop "foto's van vandaag", die op iedere dag is te vinden.
http://menramerika2005.web-log.nl/
Groet, Marco (en Rina).
-
- Amerikafan
beste Marco en Rina,
fijn dat jullie het zo naar je zin hebben en niet onbelangrijk, goed weer
.
Frank was vorig jaar ook meteen verliefd op de Trailblaizer!!!!!
, met het gevolg dat wij nu hier in een opel frontera rijden (de Trailblaizer was iets te hoog gegrepen.....
)
Leuk om jullie reisverslag te volgen,
groetjes Anice
fijn dat jullie het zo naar je zin hebben en niet onbelangrijk, goed weer

Frank was vorig jaar ook meteen verliefd op de Trailblaizer!!!!!

Leuk om jullie reisverslag te volgen,
groetjes Anice
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Hoi Marco en Rina,markro schreef:Van de eerste drie dagen heb ik iets in het reisverslag genoteerd en staan er een aantal foto's in ons Webshots fotoboek.
http://menramerika2005.web-log.nl
leuk om jullie belevenissen te volgen met de foto's erbij. In gebied waar jullie nu zitten ben ik afgelopen zomer ook geweest. Veel herkenning voor mij dus.
Ik las dat jullie ook bij de Applebee's in Colorado Springs gegeten hebben. Ik heb daar ook gegeten en het eten smaakte mij daar ook heel goed. Een mooie huurauto hebben jullie, rijdt prima zo'n 4x4 of niet?

Veel plezier nog en ik zal jullie belevenissen blijven volgen.
Oh ja...wel even een keer de Caramel Frapuccino van Starbucks proberen. Marjan en Jan, die momenteel ook nog in Amerika zitten, zijn daar ook al helemaal verslaafd aan geraakt...

Groet,
Roland
- markro
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Marjon,vana schreef:Hoi Marco en Rina
Leuk om een berichtje van jullie te lezen.
Ik had jullie weblog al gevolgd maar daar kun je helaas geen reacties op plaatsen.
op het web-log is wel een mogelijkheid tot reageren, namelijk helemaal onderaan. Daar is een rubriekje "Geef hier uw reactie a.u.b."
Groet, Marco.
- markro
- Moderator
- Contacteer:
Hallo allemaal,
De koffers zijn uitgepakt en de wasmachine draait al weer.
De vakantie is fantastisch geweest, alles is goed gegaan en wij hebben heel veel gezien en gedaan. De terugvlucht is gepaard gegaan met wat vertraging, maar wij zijn vanmiddag weer veilig thuisgekomen.
Het reisverslag-web-log en het Webshots-fotoboek zijn nog niet volledig en die wil ik binnenkort completeren. Ook ga ik dat nog wel aanpassen, zodat het geheel beter leesbaar wordt, eventueel met de foto’s erin verwerkt. Ik zie nog wel. Misschien iets voor de winterperiode.
Iedereen die gereageerd heeft, op het forum of via e-mail, wil ik hierbij nogmaals hartelijk danken voor hun bericht(en).
Groet, Marco.
De koffers zijn uitgepakt en de wasmachine draait al weer.
De vakantie is fantastisch geweest, alles is goed gegaan en wij hebben heel veel gezien en gedaan. De terugvlucht is gepaard gegaan met wat vertraging, maar wij zijn vanmiddag weer veilig thuisgekomen.
Het reisverslag-web-log en het Webshots-fotoboek zijn nog niet volledig en die wil ik binnenkort completeren. Ook ga ik dat nog wel aanpassen, zodat het geheel beter leesbaar wordt, eventueel met de foto’s erin verwerkt. Ik zie nog wel. Misschien iets voor de winterperiode.
Iedereen die gereageerd heeft, op het forum of via e-mail, wil ik hierbij nogmaals hartelijk danken voor hun bericht(en).
Groet, Marco.