Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Edwin & Karin & baby Twan go WEST

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
karin_kamphuis
Amerika-ontdekker

Edwin & Karin & baby Twan go WEST

Bericht door karin_kamphuis »

Hallo,

Bij deze willen wij ons voorstellen op dit ideale forum!
Wij ( Edwin & Karin) zijn gek op reizen en hebben meerdere verre trips gedaan. Onze passie voor reizen is gestart met Asutralië (nov 2004). Daar hebben we 2 maand rondgetrokken (backpacken).
Via Thailand terug naar Nederland, waar we meteen onze volgende reis gingen plannen....
Londen, Ecuador, 6-landen-reis Midden Amerika volgden: allemaal SUPER!!!!

Vorig jaar getrouwd en huwelijksreis door Andalusië met huurauto door witte bergdorpjes; ook prachtig! Nu dacht iedereen; het is gedaan met het reizen nu onze zoon Twan in september is geboren.....

Maar nee!!! We gaan eind mei 2009 voor het eerst naar Amerika!

We starten in Las Vegas met 2 nachten hotel en daarna per camper via Grand Canyon, mounument valley, zion-bryce etc..., death valley, yosemite naar San Francisco, waar we ook weer 4 nachten in een hotel zijn.
Allemaal best spannend en nieuw; want met baby van 8 maand op stap en voor het eerst met de camper!!!!

Check even mijn vragen; alle hulp is welkom. En benieuwd naar foto's en reisverhalen; check http://edwinenkarin.nl/

Allemaal veel forumplezier en gr. ons!
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Edwin & Karin & baby Twan go WEST

Bericht door dimple »

Leuk dat jullie ook met jullie kleine man op pad gaan!

Wij gaan dit jaar ook voor het eerst een verre reis maken met ons vriendje van (dan) ruim 1,5 jaar.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en wellicht tips? Jullie gaan eerder dan wij (augustus) dus ik hou me aanbevolen!

Heel veel plezier gewenst!!!

Jessica
karin_kamphuis
Amerika-ontdekker

Bericht door karin_kamphuis »

Jullie hebben ook leuke plannen zeg! En als we straks tips hebben hoor je het!

Veel plezier met boeken en reis plannen!!!
gr. karin
markus
Amerika-ontdekker

Bericht door markus »

hallo edwin, karin en kleine twan.
welkom op het forum,
ik las dat jullie de grote plas over gingen steken met een kleine erbij, leuk zeg!
net als jessica zijn ook wij van plan om met onze max (nu 5 weken) naar amerika te gaan met een kleintje. alleen wij gaan dan pas volgend jaar.
dat wordt de tweede keer maar ben heel benieuwd hoe dat gaat met een baby erbij!
wij wensen jullie in ieder geval heel veel voorpret op het forum en een hele vakantie.
groeten mark, sandra en max.
ps, ook voor ons geld ALLE tips zijn welkom.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer