Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2010: slow-chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Zyhan
Amerika-ontdekker

Re: DV-2010: slow-chat

Bericht door Zyhan »

Het is verschrikkelijk! Ik heb dan ook gelijk 112 gebeld..
Vandaag zou ik mijn brief van KFC krijgen... Er is geen postbode langsgeweest.. Zou er iets met hem gebeurd zijn? Ik heb alle ziekenhuizen gebeld, volgens TNT heeft ie gewoon zijn pakketjes opgehaald. De buren hebben hem ook even gezien? Zou hij misschien ontvoerd zijn voordat hij mijn envelop in de brievenbus kon doen... ?

Paniek begint ook bij mij los te slaan. Ik wist zeker dat de brief vandaag bezorgd zou worden.. Nee, nee, iets anders kan het gewoon niet zijn... Misschien werd hij wel ziek, of z'n vrouw heeft gebeld of ie snel naar huis kon komen en daarom heeft hij z'n rondje niet af kunnen maken...

Goed, dan maar twee dagen later......

Hoe gaat het bij jullie?
OscarG
Amerikakenner

Bericht door OscarG »

Zyhan schreef:Vandaag zou ik mijn brief van KFC krijgen...
Waarom krijg jij een brief van Kentucky Fried Chicken??

*Sorry, ik word een beetje melig van t wachten :wink: *
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Zyhan schreef:Zou hij misschien ontvoerd zijn voordat hij mijn envelop in de brievenbus kon doen... ?
Vast en zeker door aliens! En die gaan nu, vermond als Zyhan, in Amerika wonen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
mariekeev
Amerikafan
Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!

Bericht door mariekeev »

Mijn koffiedik heeft mij verteld dat vandaag niemand een witte enveloppe zal ontvangen :( , morgen daarentegen is alles weer mogelijk :D
Zyhan
Amerika-ontdekker

Bericht door Zyhan »

OscarG schreef:
Zyhan schreef:Vandaag zou ik mijn brief van KFC krijgen...
Waarom krijg jij een brief van Kentucky Fried Chicken??

*
KFC biedt mij een compensatie maaltijd aan omdat KCC zo lang op zich laat wachten. Alles uit Kentucky is goed!
Zyhan
Amerika-ontdekker

Bericht door Zyhan »

kastelke schreef:
Zyhan schreef:Zou hij misschien ontvoerd zijn voordat hij mijn envelop in de brievenbus kon doen... ?
Vast en zeker door aliens! En die gaan nu, vermond als Zyhan, in Amerika wonen!
Jij snapt'm Elke! Het wordt mij straks niet makkelijk gemaakt om de schade te herstellen! But, a man has to do what a man has to do!
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 1682252442
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door inge67 »

Ik zit me hier echt rot te lachen met al die berichtjes :)
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Nou morgen ga ik in ieder geval de envelop krijgen.....want ik heb hem voor mijn verjaardag gevraagd :beerchug: .
Nu alleen jammer dat we gezellig een dagje naar vrienden gaan en pas laat terug komen :roll: ....zal ik maar niet gaan :?: zullen ze toch wel snappen..of niet?? Nou ja,misschien is het wel goed als ik een beetje afgeleid ben anders zit ik morgenochtend al om 10.00 uur aan de drank omdat de envelop binnen is......of ik ben weer de hele dag sjagrijnig omdat ie er niet is.Wat zal het worden????
gr Judy
Zyhan
Amerika-ontdekker

Bericht door Zyhan »

@ Judy,

Ik wil me morgen niet schuldig voelen als ik mijn envelop ga open maken. (pas na 19:00 uur) Jij krijgt het gewoon als verjaardagscadeau en eerder op de dag! Maak er een mooie dag van...

Happy birthday!
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door inge67 »

Gelukkige Verjaardag Judy! Hoeveel kaarsjes? :)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Potverdorie, de post werkte wel vandaag! Maar alleen maar een kleine witte enveloppe: de rekening van de telefoonmaatschappij.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
mariekeev
Amerikafan
Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!

Bericht door mariekeev »

Bij ons vandaag een grote witte en hele dikke enveloppe. Ik al helemaal blij. Bleken het reispapieren voor klanten van mij te wezen die binnenkort heerlijk gaan genieten op Curacao...... De teleurstelling was toch eventjes weer aanwezig :(
illuminate
Amerika-ontdekker

Bericht door illuminate »

:dance: HIEP HIEP HOERA :dance:

Gefeliciteerd met je verjaardag, judy. Heb je een leuk kadootje ontvangen, bv een mooie grote witte envelop? Moest je veel kaarsjes uitblazen?

(Heb ik anderen de zenuwen bezorgd met mijn berichtje :lol:)
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door inge67 »

Alleen mijn oproepingsbrief voor de verkiezingen vandaag bij de post
OscarG
Amerikakenner

Bericht door OscarG »

Gefeliciteerd Judy!

Helaas ook geen grote witte envelop hier, alleen een rekening..
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Gefeliciteerd met je verjaardag Judy. Hoop dat je vandaag iets leuks bij de post vindt. Hier helaas weer niks :(
Ongelovelijk toch, maar 1 gemelde winnaar tot nu toe? Waar blijven ze allemaal!!
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties..........maar nee hoor......zelfs op je verjaardag is het nog teveel gevraagd :x Brievenbus vol met troep en niks geen verjaardagskadootje.Wel een leuke dag gehad,maar ja het had zoveel leuker kunnen zijn!!Het waren trouwens 37 kaarsjes :roll:
fingers crossed voor morgen maar weer,maar de hoop vervliegt steeds meer....bleh!!
kiyu
Amerikafan

Bericht door kiyu »

Jammer Judy, ik had `t je zo gegund maar ook van mijn kant nog van harte met je 37 lente`s!

Ook ik lach me rot om jullie reacties, begrijp me niet verkeerd ik zou willen dat jullie allemaal zouden winnen. Maar ik kan me nog wel herinneren dat wij het al bijna vergeten waren en we toen juist de brief in de bus kregen. het zou voor ons het laatste jaar zijn dat we mee zouden doen en anders zouden we een ander land gaan zoeken. We willen nou eenmaal graag het zonnetje zien en waarom Amerika.....we voelen ons er gewoon thuis!

Ik duim nog net zo hard mee voor jullie, ook ik zit te wachten en kijk iedere dag of er toch iemand geluk heeft!

sterkte nog, Kiyu
DotCom
Amerika-ontdekker

Bericht door DotCom »

NEE, ook hier nog geen bericht (dat scheelt menigeen weer een hartverzakking :D ).

Ik ben er de afgelopen maanden niet echt bewust mee bezig geweest maar dacht vanmorgen toch bij mezelf dat er nu wel iets zou moeten komen en dus hier maar weer eens even rondgeneusd door alle berichtjes. Na het lezen van alle leuke, grappige, hartverwarmde en onzinberichten begint het hier wel weer te kriebelen. De post moet vandaag nog komen dus wie weet....

Inmiddels wel de eerste contracten doorgenomen met mijn nieuwe werkgever voor het opzetten van een Inc. in de USA (waar ik dan mede eigenaar van wordt), dus dat stukje loopt al wel. Mocht de GC er dit jaar niet bijzitten dan kunnen we wellicht van de andere kant ook wat procedurs in werking gaan zetten. Maar toch, nu een GC winnen is wel het beste voor ons allen (en dan bedoel ik dus zeer zeker alle forumleden die meedoen aan de lottery).

Keep you posted!
Afbeelding
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

kiyu schreef:het zou voor ons het laatste jaar zijn dat we mee zouden doen en anders zouden we een ander land gaan zoeken.
Kiyu, welk(e) land(en) namen jullie dan nog in overweging? Zou je dan uitgeweken zijn naar een Europees land (waar je door niks procedures moet als Europeaan, maar waar je je zomaar kan gaan vestigen), of zou je dan gekozen hebben voor een ander ver-weg land, zo'n typisch emigratiegebied zoals Canada (waarschijnlijk niet wegens te slecht weer), Australie, Tasmanie, Nieuw-Zeeland, of nog iets anders?

Voor ons zou het belangrijk zijn dat we ons voornamelijk kunnen redden in het Engels. Het weer, dat maakt niet zoveel uit, het mag een beetje kouder (dus de streek waar Canada grenst aan de VS zou ook nog ok zijn, Alaska niet), het mag een beetje warmer. Maar voor de streken in Oceanie heb je ook weer zo'n procedure waar je door moet, en ofwel komen we niet in aanmerking omdat we geen jobaanbod hebben, ofwel omdat mijn man te oud is. :?

Wie overweegt nog een ander land?
Elke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer