Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Update Lone Pine;-Rondreis 3 weken Zuid-Westen SF-LV-LA-SF
-
- Amerika-ontdekker
Re: Update Lone Pine o: Rondreis 3 weken Zuid-Westen SF-LV-LA-SF
In Bishop waren de 4 Mule (dolle dwaze muilezel 4 - daagse) op stapel, dus er scheen niet veel vacancy in de plaatsjes in de buurt, incluis Lone Pine te zijn. De medewerkster kende nog een dame die het hotel de Lone Pine Budget Inn runde, daar hebben we een kamer gereserveerd, en zijn we naar de oudse bomen ter wereld gaan kijken. Een erg steile rit (ligt op 10000 feet) maar een mooie hike gemaakt. Daarna op naar Big Pine, de subway aangedaan en getankt. Op naar Lone Pine, waar we nu zitten, lekkere boodschappen gedaan, en gaan nu lekker een beetje relaxen. Morgen op naar Death Valley.
p.s. Het wordt hier erg donker, kan zo maar eens gaan regenen denk ik. Ik ga snel naar binnen, de laptop kan er zo slecht tegen.
p.s. Het wordt hier erg donker, kan zo maar eens gaan regenen denk ik. Ik ga snel naar binnen, de laptop kan er zo slecht tegen.

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Update Lone Pine;-Rondreis 3 weken Zuid-Westen SF-LV-LA-SF
Leuk om te lezen, die dagelijkse verslagen!
Je hebt mooi de tijd overal. De Bristlecone Pines hebben wij een paar jaar geleden wegens tijdgebrek moeten laten vallen.
En misschien toch maar eens wat contant geld halen (handig bij een supermarkt gewoon wat extra pinnen), er zullen niet overal Franse bikers die euro's willen wisselen in de buurt zijn.
Marianne
Je hebt mooi de tijd overal. De Bristlecone Pines hebben wij een paar jaar geleden wegens tijdgebrek moeten laten vallen.
En misschien toch maar eens wat contant geld halen (handig bij een supermarkt gewoon wat extra pinnen), er zullen niet overal Franse bikers die euro's willen wisselen in de buurt zijn.

Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Re: Update Lone Pine;-Rondreis 3 weken Zuid-Westen SF-LV-LA-SF
Zo, we hebben Memorial Day weekend in Vegas overleefd. Fat Tuesdays, die zijn lekker die 20 OZ margharitas.
Daarna toch even overgestoken naar The Grand Canyon, die had ik echt niet willen missen. Daarna door richting Sedona, Is Flagstaf geworden. Daarna heerlijk in het Slide Rock State Park bevroren in de water slides, had ik niet willen misen. Daarna in 1 ruk door naar Palm Springs, heerlijk stadje, daar zijn we nu lekker aan het chillen, shoppen, zonnen, bliven we nog 1 dag, daarna op naar LA en door naar SF!
Daarna toch even overgestoken naar The Grand Canyon, die had ik echt niet willen missen. Daarna door richting Sedona, Is Flagstaf geworden. Daarna heerlijk in het Slide Rock State Park bevroren in de water slides, had ik niet willen misen. Daarna in 1 ruk door naar Palm Springs, heerlijk stadje, daar zijn we nu lekker aan het chillen, shoppen, zonnen, bliven we nog 1 dag, daarna op naar LA en door naar SF!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2314 Weergaves
-
Laatste bericht door Felicitas
-
- 24 Reacties