ik zeg altijd schoenen en tassen je kan er niet genoeg van hebben!!!!!
ik koop op vakantie altijd een paar tassen, schoenen is iets moeilijker ik heb maat 41 hoop dat ik Amerika wel kan slagen voor schoenen.
1 paar wandelschoenen (die ik ook al draag in het vliegtuig)
1 paar normale schoenen, draag ik eigenlijk nooit, maar dient meer als reserve voor de wandelschoenen
1 paar slippers voor rond het hotel
Ik kan trouwens deze slippers van harte aanbevelen. Het zijn Teva's. Ik heb vorig jaar een paar gekocht in Springdale en had de volgende dag al spijt dat ik er niet nog 2 paar bij had gekocht. Ze lopen héél fijn. Weet iemand waar ik ze kan kopen? Ik ben ze laatst in Florida niet tegengekomen.
Heb zojuist naast nieuwe zilverkleurige Birkenstocks , heerlijk lopen die, iets nieuws gekocht voor het goede doel en die passen nog prima in de koffer
Plakkies uit ZuidAfrika ontworpen door Jan Jansen, dus je kan er mee verschijnen
Die Plakkies zijn gaaf! Ik ga snel een paar proberen. Helaas heb ik heel smalle voeten en de meeste slippers zijn te groot. Die getoonde van Teva's van Lelie passen mij geweldig goed overigens, deze zullen mensen met brede voeten waarschijnlijk niet passen. Ik heb de mijne in een outlet ergens aan de oostkust gekocht.
Ik neem mee:
-bergschoenen
-teva sandalen
-teenslippers voor onder de douche [niet de Teva's want die blijven te lang nat ]
-gymschoenen [maar deze hebben de status "twijfel"]
En natuurlijk ga ik weer op jacht op schoenen te kopen. De dollar gaat weer goed voor ons :dance: Om nette schoenen geef ik niet tijdens de vakantie. Dat vind ik ook zo prachtig in Amerika: niemand die je be-/veroordeelt om wat je draagt.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
1 paar normale lage schoenen
1 paar goede hoge wandelschoenen
1 paar slippers
Ik denk dat je geen extra schoenen hoeft mee te nemen ofzo voor het geval er iets nat word ofzo. Mocht het toch gebeuren dan is het hier over het algemeen zo warm dat je schoenen binnen een half uur droog zijn.
Kijk voor ons Amerika reis verslag op http://www.vandewateropreis.nl/! Je vind hier ook reisverslagen van onze andere reizen!
thuul schreef:die Plakkies zijn niet breed, ipv de birkies of de teva's, dus misschien pas je daar goed in.
Ik hoop het! edit: Heb ze zojuist gepast bij de Bijenkorf .... helaas bij de eerste stap moest ik al achter de Plakkies aan. Veel te breed dus. Jammer, want ze zijn erg leuk.
Laatst gewijzigd door Ceetje op 24 mei 2009, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Wat een herkenbaar onderwerp! Ik breek me al een tijdje het hoofd over welke schoenen ik mee mag nemen van mezelf. Ik heb hierbij de handicap van moeilijke voeten en een in dit geval waarschijnlijk overdreven esthetisch besef
Mijn voorlopige lijstje telt 6 of 7 paar:
- wandelschoenen, ook voor paardrijden
- hardloopschoenen
- grijze TEVA sandalen
- bruine Ecco sandalen
- witte sandaaltjes met een hakje, voor netjes (ik laat de zwarte thuis!)
- lichtgrijze Ecco sneakers, ik twijfel of ik dezelfde ook nog in het zwart meeneem
Ik ben best tevreden over dit lijstje, meestal neem ik van alle soorten schoenen meerdere kleuren mee (behalve de hardloopschoenen dan)!
Dat ligt er dan toch aan waar en wanneer je ergens bent denk ik. Ik heb de afgelopen reis mijn gympen gedragen in de eerste week (koud, langs de kust van CA) en verder voornamelijk mijn wandelsandelen (Source, soort Teva). In de camper draag ik slippers die ik ook buiten de camping weleens draag als we niet echt veel lopen. Mijn Crocs had ik mee, maar eigenlijk niet gedragen.
Ik moet er niet aan denken bij 30 graden en meer en dan altijd dichte wandelschoenen, ik ben verslaafd aan mijn sandalen.
henriette schreef:En we gaan een stukje van de Narrows lopen welke schoenen kan je daar het beste voor meenemen.
Henriette,
Toen wij in 2005 een stuk van de Narrows hebben gelopen hebben we bij the Narrows Outfitter / Zion Canyon Adventures deze wandelwaterschoenen gehuurd. Kostte toen iets van $16 pppdag. Wij vonden ze ideaal. Er zitten speciale watersokken bij en je krijgt ook een wandelstok en een beetje uitleg over de wandeling en een kaartje.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.