Wat een supersite is dit. Ik heb al veel goede tips gelezen. Ik heb wel een vraagje aan jullie. Mijn vriend en ik gaan van de zomer 22 dagen reizen met een camper vanuit Phoenix. We moeten dus ook weer uitkomen bij Phoenix. We hebben het idee dat Phoenix een beetje buiten het rondje ligt wat we willen maken en daar lopen we steeds op vast. We willen namelijk de meest logische route natuurlijk en L.A., Vegas, de Grand Canyon en San Francisco staan in ieder geval op ons programma. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze omstandigheden? Misschien hebben jullie voorbeelden van rijschema's ofzo? Waarschijnlijk staan er een aantal op deze site, is daar misschien een linkje van? En zijn er nog tips voor andere dingen hier in de buurt?
Je kunt van Phoenix heel goed via bijvoorbeeld Sedona en Joshua Tree NP naar L.A. en van daaruit langs de kust omhoog naar San F. via Yosemite NP en Death Valley naar LAs Vegas en dan via de noord kant van de Grand Canyon langs de parken, er zijn er veel om te kiezen op dat stuk, weer terug naar Phoenix. 22 Dagen is best veel en zo ver ligt het nu ook weer niet uit elkaar als je bereid bent één á twee dagen vooral te spenderen aan reizen. Veel plezier.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.