Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis met camper vanuit Phoenix

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Mark en Shanna
Amerika-newbie

Rondreis met camper vanuit Phoenix

Bericht door Mark en Shanna »

Hai Amerika fans! :doublethumb:

Wat een supersite is dit. Ik heb al veel goede tips gelezen. Ik heb wel een vraagje aan jullie. Mijn vriend en ik gaan van de zomer 22 dagen reizen met een camper vanuit Phoenix. We moeten dus ook weer uitkomen bij Phoenix. We hebben het idee dat Phoenix een beetje buiten het rondje ligt wat we willen maken en daar lopen we steeds op vast. We willen namelijk de meest logische route natuurlijk en L.A., Vegas, de Grand Canyon en San Francisco staan in ieder geval op ons programma. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze omstandigheden? Misschien hebben jullie voorbeelden van rijschema's ofzo? Waarschijnlijk staan er een aantal op deze site, is daar misschien een linkje van? En zijn er nog tips voor andere dingen hier in de buurt?

Alvast heel erg bedankt! :D

Groetjes Mark en Shanna
Leo C.
Amerika-ontdekker

Re: Rondreis met camper vanuit Phoenix

Bericht door Leo C. »

Je kunt van Phoenix heel goed via bijvoorbeeld Sedona en Joshua Tree NP naar L.A. en van daaruit langs de kust omhoog naar San F. via Yosemite NP en Death Valley naar LAs Vegas en dan via de noord kant van de Grand Canyon langs de parken, er zijn er veel om te kiezen op dat stuk, weer terug naar Phoenix. 22 Dagen is best veel en zo ver ligt het nu ook weer niet uit elkaar als je bereid bent één á twee dagen vooral te spenderen aan reizen. Veel plezier.
:D
Mark en Shanna
Amerika-newbie

Bericht door Mark en Shanna »

OK, dankjewel, goede tips!! :D
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Phoenix is juist een perfecte plek om te beginnen en eindigen!
Heel ruwweg:

Phoenix>Sedona>Grand Canyon>Page>Monument Valey>Moab>Bryce>Zion>Las Vegas>Yosemite>San Francisco>Los Angeles>Phoenix

Nogmaals,heel ruwweg,maar in 3 weken wel te doen,al is het misschien wat veel.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Als je Monument Valley en Moab buiten de route laat heb je voldoende tijd. anders wordt het erg haasten.

Marjon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer