Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
seattle-seattle
Re: seattle-seattle
Weet er iemand of je moet reserveren voor The Fish House in Stanley Park Vancouver .Heb ergens gelezen dat het daar lekker is
Heb nog een vraagje . heb geprobeerd boeing seattle te reserveren voor 04/06/09 voormiddag ,maar vindt enkel namiddag nog.Is alles dan al volgeboekt .En is er dan nog kans de dag zelf om te proberen .Wij gaan wel daarna richting Vancouver.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ja, zoals op de site te lezen is:
Leuk dat je de Boeing Tour doet. Zelf heb ik 'm al 2x gedaan. Eerst vanuit het oude visitor center en in 2007 vanuit het nieuwe vistor center. Werkelijk een prachtig museum hebben ze ervan gemaakt.
Roland
Zorg dus dat je ruim op tijd bent. Grote kans dat je dan nog wel met de eerste tour mee kunt.Future of Flight Aviation Center Same-Day Ticketing
A limited quantity of same-day, non-reserved tickets are sold on-site through ticketing kiosks, beginning at 8:30 a.m. each day. Tickets tend to sell out rapidly June through September. To avoid being disappointed, it is best to reserve your ticket and tour time in advance. No advance ticket convenience charge is applied to onsite purchases.
Leuk dat je de Boeing Tour doet. Zelf heb ik 'm al 2x gedaan. Eerst vanuit het oude visitor center en in 2007 vanuit het nieuwe vistor center. Werkelijk een prachtig museum hebben ze ervan gemaakt.
Roland
Hoi heb nog een vraagje wij zouden een frigobox kopen, nu las ik ergens dat je beter af bent zonder netstroom.
en dus beter met ijs kunt werken .Nu is mijn vraag vind je ook in alle hotels of motels in Canada ijsmachines.het is er toch niet zo warm als in West -Amerika.
Yes nog 14 dagen
en dus beter met ijs kunt werken .Nu is mijn vraag vind je ook in alle hotels of motels in Canada ijsmachines.het is er toch niet zo warm als in West -Amerika.
Yes nog 14 dagen
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Meestal hebben ze wel ijsmachines, maar het is niet de bedoeling dat je met dat ijs je koelbox vult.
In de supermarkten en bij tankstations kun je in Canada gewoon zakken ijs kopen.
Marjon
In de supermarkten en bij tankstations kun je in Canada gewoon zakken ijs kopen.
Marjon
Wij zijn er vorig jaar zo naar toe gereden en moesten een half uurtje wachten en konden toen met de toer mee.kiamzo schreef:Heb nog een vraagje . heb geprobeerd boeing seattle te reserveren voor 04/06/09 voormiddag ,maar vindt enkel namiddag nog.Is alles dan al volgeboekt .En is er dan nog kans de dag zelf om te proberen .Wij gaan wel daarna richting Vancouver.
Was geen probleem, van te voren kun je dan alvast het museum bekijken.
Enne; er ligt een geweldig outlet centre in de buurt..

Succes!
Hoi was dat voormiddag dat jullie er zijn geweest.We willen wel rond de middag naar Vancouver rijden.Het outlet houden we voor de laatste dag ,paseren er als we terug komen van de overzet VancouverEiland naar Seattle.
Hoi heb nog een vraagje . Hoe doen jullie het om iedere dag vers brood te vinden voor het ontbijt en middageten .Wij hadden er veel problemen mee te vorige keer.Zoeken jullie op voorhand uit waar er supermarkten zijn op jullie route.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het Amerikaanse brood is niet lekker.
Wij haalden elke morgen in de Safeway of Albertsons een French Bread. Dat is een soort zacht stokbrood dat elke ochtend vers wordt gebakken.
Heerlijk!
Marjon
Wij haalden elke morgen in de Safeway of Albertsons een French Bread. Dat is een soort zacht stokbrood dat elke ochtend vers wordt gebakken.
Heerlijk!
Marjon
Hoi Marjon wij doen bijna dezelfde weg als jullie gedaan hebben.Was het dan gemakkelijk te vinden langs de route die jullie gereden hebben.
Heb ook nog juist de boeing tour geboekt ( was vandaag weer voor 9.30 U plaats )
Heb ook nog juist de boeing tour geboekt ( was vandaag weer voor 9.30 U plaats )
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben naar mijn weten nooit echt moeite hoeven doen om een supermarkt te vinden. Meestal zie je ze vanaf de hoofdweg al liggen.
In Canada was het ook niet moeilijk. Ik heb even mijn dagboek nageplozen:
In Vancouver zitten een aantal Safeways. Wij zijn naar die in North Vancover geweest op Lonsdale Avenue.
In Squamish hebben we vers brood gehaald bij Nesters food market.
Kamloops, Banff en Canmore is een Safeway met vers brood.
In Jasper was een kleine supermarkt, maar daar hebben ze ook heerlijk verse broodjes bij de Bear Paw Bakery.
Marjon
In Canada was het ook niet moeilijk. Ik heb even mijn dagboek nageplozen:
In Vancouver zitten een aantal Safeways. Wij zijn naar die in North Vancover geweest op Lonsdale Avenue.
In Squamish hebben we vers brood gehaald bij Nesters food market.
Kamloops, Banff en Canmore is een Safeway met vers brood.
In Jasper was een kleine supermarkt, maar daar hebben ze ook heerlijk verse broodjes bij de Bear Paw Bakery.
Marjon
Bedankt Marjon. Nog 11dagen aftelen
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben jaloerskiamzo schreef:Bedankt Marjon. Nog 11dagen aftelen

Hoi kan het nu als ik op google map kijk voor afstand en tijd van ons hotel naar boeing tour ,kreeg ik 64km en tijd 45min;en 1UUR 30 onderweg.Wil dat zegen dat wij daar 1u30 doen voor 64 km
Aankomende 13 juli zal ik ook de trip wagen naar Seattle. Best wel zin in, hoewel ik al voor de 11e maal naar het land zal afreizen is het de eerste keer dat ik (hmm.. uberhaupt m.b.t. vliegen) alleen de reis maak. MIjn ouders halen mij op vanaf SeaTac, maar het is toch wel ff spannend.
Iemand nog tips voor een Airbus A330 zit plaatsen? Ik heb al op Seat Guru gekeken, maar misschien heeft iemand een gouden tip
.
Tis een beetje jammer dat het met Northwest Airlines gaat trouwens, jammer dat KLM er zelf niet op vliegt. Beetje mixed ervaringen met NWA, maar goed.. eigen schermpje FTW
.
Iemand nog tips voor een Airbus A330 zit plaatsen? Ik heb al op Seat Guru gekeken, maar misschien heeft iemand een gouden tip

Tis een beetje jammer dat het met Northwest Airlines gaat trouwens, jammer dat KLM er zelf niet op vliegt. Beetje mixed ervaringen met NWA, maar goed.. eigen schermpje FTW

Hoi Ron ikweet niet of je mijn bericht hebt gekregen? heb een vraagje aan u ,wij gaan 04/06/09 om 9 U30 naar boeing van af het hilton airport hotel ;Nu zag ik op google map dat wij daar 1U15 over doen kan dit;
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, heb ik gekregen en dit heb ik teruggestuurd:kiamzo schreef:Hoi Ron ikweet niet of je mijn bericht hebt gekregen? heb een vraagje aan u ,wij gaan 04/06/09 om 9 U30 naar boeing van af het hilton airport hotel ;Nu zag ik op google map dat wij daar 1U15 over doen kan dit;
Het verbaast mij niets dat het volgens Google Maps ruim een uur duurt om van Seatac (het vliegveld) naar Boeing in Everett te komen. Het kan erg druk zijn op I-5, zeker in de ochtend- en avondspits. Neem ruim de tijd om naar Everett te rijden. (Als je met meerdere mensen in de auto zit, kun je wel voor een deel van het traject de carpoolstrook nemen.)
Laat maar weten als je nog andere vragen hebt.
Heel veel plezier in Seattle (een wereldstad, al ben ik wellicht ietsjes bevooroordeeld!

Ron (in Seattle, WA)
www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Hoi Ron die carpoolstrook is dat via de I-5N of de I-405N
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou gewoon I-5 nemen. Da's directer en die heeft voor een deel van het traject ook een carpoolstrook.kiamzo schreef:Hoi Ron die carpoolstrook is dat via de I-5N of de I-405N
Ron (in Seattle, WA)
www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
Hoi Ron bedankt voor de hulp nog 7 keer slapen en het is zover!!!( wil een smilies happy toevoegen maar gaat niet?)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 5665 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 11 Reacties