Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lenzen in koffer

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
thebes
Amerika-expert

Re: Lenzen in koffer

Bericht door thebes »

Ik heb maandlenzen en heb 1 paar lenzen in, 1 paar reservelenzen in mijn handbagage en een reservepaar in de koffer. Alle vloeistof in de koffer, alleen een klein flesje voor onderweg. Want als ik wil slapen of als mijn ogen te droog worden doe ik ze in het vliegtuig uit. Bij de opticien verkopen ze kleine flesjes om wat vloeistof voor onderweg in mee te nemen. Die flesjes gebruik ik al jaren en ik heb er altijd eentje bij me.
cc99
Amerika-newbie

Bericht door cc99 »

Ik had dus ook geen reservelenzen bij, alles in de bagage gedaan en in het vliegtuig mijn bril op.
Help in Seattle was mijn bagage weg!!! 3 dagen met bril op gelopen....grrr
dus altijd zorgen voor reservelenzen in de handbagage!!
mag tegenwoordig weer!
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Lenzen en vloeistof mochten altijd hoor ! Mits de hoeveelheid vloeistof de toegestane hoeveelheid niet overschreed en in het plastic zakje vervoerd werd.
Ginda
Amerika-ontdekker

Bericht door Ginda »

Ik heb ook zachte lenzen en ik heb bij de opticien een flesje vloeistof gehaald wat binnen de norm valt. Maar waar haal je zo'n zakje waar het in kan? Ik ben bij alle drogisten in de buurt geweest maar nergens hebben ze die zakjes. Kun je die op het vliegveld nog krijgen? Wij vliegen vanaf Düsseldorf...
mofraweert
Amerika-ontdekker

Bericht door mofraweert »

Ginda schreef:Maar waar haal je zo'n zakje waar het in kan? Ik ben bij alle drogisten in de buurt geweest maar nergens hebben ze die zakjes. Kun je die op het vliegveld nog krijgen? Wij vliegen vanaf Düsseldorf...
Albert Heyn heeft zakjes met een zip-sluiting. Ideaal voor flesjes met vloeistof. Inhoud is 1 liter, maximaal toegestane inhoud. Het is een rechthoekig doosje, dat je kunt vinden bij de afdeling met pedaalemmerzakken, boterhamzakjes e.d.
http://www.moniquecaris.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Blokker, Marskramer en Xenos verkopen ook zipp-lock zakjes.
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mantoinette »

Ginda schreef:Ik heb ook zachte lenzen en ik heb bij de opticien een flesje vloeistof gehaald wat binnen de norm valt. Maar waar haal je zo'n zakje waar het in kan? Ik ben bij alle drogisten in de buurt geweest maar nergens hebben ze die zakjes. Kun je die op het vliegveld nog krijgen? Wij vliegen vanaf Düsseldorf...
Op vliegveld Düsseldorf staan automaten waar je een doosje met 3 zakje "fill & fly"kunt kopen.
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer