Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw: Corvette Racing

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Corvette Racing
Amerika-ontdekker

Nieuw: Corvette Racing

Bericht door Corvette Racing »

Hallo eenieder!

Ik zat een beetje te surfen vanavond omdat ik vage plannen heb om ergens in dit jaar naar de VS te gaan, een beetje aan het dromen zeg maar. Vlak voordat ik wou gaan slapen vond ik dit forum en wat bleek, het is niet alleen een forum maar er zijn nog postende leden ook! :mrgreen: Gelijk dus maar even geregistreerd! Ik ben al tijden een Amerika liefhebber, maar ik had nooit gedacht dat er een Nederlands forum zou zijn met lotgenoten!

Ik spui mijn affectie voor de VS wel vaker her en der, maar krijg in het "nuchtere" Nederland niet altijd de handen op elkaar, hopelijk is dat hier anders! :lol:

Over mij: de naam is Bieck, ik ben 26, woonachtig in Rotterdam en student. Mijn fascinatie voor de USA is de laatste jaren flink toegenomen vanwege mijn andere afwijking: auto's. Omdat ik slechts een arme student ben verzamel ik geen echte auto's maar wel 1:18 schaalmodellen en dat heeft zich steeds meer ontwikkeld richting Amerikaanse auto's en (surprise) Corvettes in het bijzonder.

Ik hoop hier veel tips en ervaringen te kunnen vinden omdat ik dus van plan ben ergens deze herfst naar de VS te gaan. En verder natuurlijk lekker kletsen/discussiëren met gelijkgestemden.

Nou, veel te lang verhaal alweer. Tot morgen, als er vragen/opmerkingen zijn dan zie ik die graag tegemoet!

Afbeelding
Ingmar
Amerikafan

Re: Nieuw: Corvette Racing

Bericht door Ingmar »

Ha die Bieck,

Wekom op dit forum. Ik deel je passie voor auto's een klein beetje, al ben ik zelf niet zo'n grote Corvette-fan. Ik ben zelf meer van de Muscle Cars als Camaro SS (de 1965 versie natuurlijk), Mustang (zeker de '69 Shelby), de Challenger van Dodge, dat soort dingen.

Veel plezier met het rondzoeken op het forum hier, en natuurlijk tevens met het plannen van je reis.
Before "was", "was" was, "was" was "is".
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Hi, welcome, altijd leuk auto freaks op dit forum. Vanwege ons exportbedrijf rijd ik zo'n beetje alle Amerikanen, waaronder veel Corvette's maar mij hoor je niet klagen. Veel plezier hier.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Bieck,

welkom op het forum.
Je zult hier vast veel informatie kunnen vinden voor je reis en je hobby.
Corvette Racing schreef: Ik spui mijn affectie voor de VS wel vaker her en der, maar krijg in het "nuchtere" Nederland niet altijd de handen op elkaar, hopelijk is dat hier anders! :lol:
Wees maar niet bang, de meeste forumleden hier zijn compleet Amerikaverslaafd.

Marjon
Corvette Racing
Amerika-ontdekker

Ingmar schreef:Ha die Bieck,

Wekom op dit forum. Ik deel je passie voor auto's een klein beetje, al ben ik zelf niet zo'n grote Corvette-fan. Ik ben zelf meer van de Muscle Cars als Camaro SS (de 1965 versie natuurlijk), Mustang (zeker de '69 Shelby), de Challenger van Dodge, dat soort dingen.

Veel plezier met het rondzoeken op het forum hier, en natuurlijk tevens met het plannen van je reis.
Thanks! De muscle cars zijn ook zeker heel erg mooi, ben daar ook zeker een liefhebber van!
Texas Boy schreef:Hi, welcome, altijd leuk auto freaks op dit forum. Vanwege ons exportbedrijf rijd ik zo'n beetje alle Amerikanen, waaronder veel Corvette's maar mij hoor je niet klagen. Veel plezier hier.
Thanks, vervelend beroep heb je als ik dat zo hoor! :lol:
vana schreef:Hoi Bieck,

welkom op het forum.
Je zult hier vast veel informatie kunnen vinden voor je reis en je hobby.
Corvette Racing schreef: Ik spui mijn affectie voor de VS wel vaker her en der, maar krijg in het "nuchtere" Nederland niet altijd de handen op elkaar, hopelijk is dat hier anders! :lol:
Wees maar niet bang, de meeste forumleden hier zijn compleet Amerikaverslaafd.

Marjon
Hoi Marjon, bedankt! Ja, is wel heel fijn om deze plek gevonden te hebben, had het eerlijk niet verwacht dat er zo'n groot forum bestond met gelijkgestemden!
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Hoi Bieck, van harte welkom hoor maar wat een afschuwelijke hobby is dat zeg met die corvettes :mrgreen: In mijn gezin ben ik berucht om mijn afkeer van het betreffende vervoermiddel en de ellende was compleet toen zoonlief een dame op de kop tikte met een "vintage" ding. Het is gelukkig uit........maar ik wens je buitengewoon veel plezier met je ANDERE hobby, reizen in/naar de VS. :lol:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Corvette Racing
Amerika-ontdekker

Corry schreef:Hoi Bieck, van harte welkom hoor maar wat een afschuwelijke hobby is dat zeg met die corvettes :mrgreen: In mijn gezin ben ik berucht om mijn afkeer van het betreffende vervoermiddel en de ellende was compleet toen zoonlief een dame op de kop tikte met een "vintage" ding. Het is gelukkig uit........maar ik wens je buitengewoon veel plezier met je ANDERE hobby, reizen in/naar de VS. :lol:
Haha, bedankt! Plezier met andere hobby's gaat helemaal goed komen, binnenkort een tripje naar Frankrijk en daar lekker foto's maken! (van Corvettes!) :lol:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer