Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!
Re: Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!
Ik heb gister 't Wynn geboekt op Hotwire.
Bij Hotwire kan je heel veel goedkoper aan hotels komen dan via de reguliere site(s) maar je weet niet in welk hotel je komt, totdat er fora kwamen waar men de gewonnen hotels met elkaar uitwisselde, een voorbeeld van zo'n forum is Betterbidding.com of ons eigen Priceline/Hotwire Topic.
Op Betterbidding kan je zien wie welk hotel heeft gewonnen, zo wist ik dat vanaf gisteravond The Wynn weer op Hotwire.com stond, toen gelijk geboekt en is 't ook gelukt.
Als je nu (25 mei 2009, 07:25) boekt win je waarschijnlijk ook The Wynn.
Als je wilt boeken.... dan hoor ik 't wel en dan zal ik voor je kijken welk hotel je dan krijgt.
Met die 2 volwassenen 2 kinderen is heel erg raar!
Ik weet 't antwoord daar ook niet op!
Gisteravond heb ik maar gewoon voor 2 volwassenen geboekt en dan bel ik vanavond wel naar The Wynn met de vraag of ik 2 kinderen kan toevoegen....
Heel erg raar!
Ik heb dit nog nooit gehad!
Bij Hotwire kan je heel veel goedkoper aan hotels komen dan via de reguliere site(s) maar je weet niet in welk hotel je komt, totdat er fora kwamen waar men de gewonnen hotels met elkaar uitwisselde, een voorbeeld van zo'n forum is Betterbidding.com of ons eigen Priceline/Hotwire Topic.
Op Betterbidding kan je zien wie welk hotel heeft gewonnen, zo wist ik dat vanaf gisteravond The Wynn weer op Hotwire.com stond, toen gelijk geboekt en is 't ook gelukt.
Als je nu (25 mei 2009, 07:25) boekt win je waarschijnlijk ook The Wynn.
Als je wilt boeken.... dan hoor ik 't wel en dan zal ik voor je kijken welk hotel je dan krijgt.
Met die 2 volwassenen 2 kinderen is heel erg raar!
Ik weet 't antwoord daar ook niet op!
Gisteravond heb ik maar gewoon voor 2 volwassenen geboekt en dan bel ik vanavond wel naar The Wynn met de vraag of ik 2 kinderen kan toevoegen....
Heel erg raar!
Ik heb dit nog nooit gehad!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Ik heb een probleem!
Ik heb gisteren bij Hotwire the Wynn gewonnen voor 2 volwassenen omdat ik geen kinderen kon selecteren.
Ik denk bel vandaag naar Wynn met de vraag of ik nog 2 kinderen kan toevoegen... blijkt dat dat $100 per nacht extra kost!
Ik vind dat echt belachelijk!
We hebben wel 2 Double Beds in onze kamer.... dus kunnen we gewoon met z'n tweeën in-checken en dan als we op de kamer zitten de andere 2 bellen en zeggen welke kamer we zitten en dat zijn dan komen....?
Ik vind die $100 per nacht echt belachelijk duur!
Ik heb gisteren bij Hotwire the Wynn gewonnen voor 2 volwassenen omdat ik geen kinderen kon selecteren.
Ik denk bel vandaag naar Wynn met de vraag of ik nog 2 kinderen kan toevoegen... blijkt dat dat $100 per nacht extra kost!
Ik vind dat echt belachelijk!
We hebben wel 2 Double Beds in onze kamer.... dus kunnen we gewoon met z'n tweeën in-checken en dan als we op de kamer zitten de andere 2 bellen en zeggen welke kamer we zitten en dat zijn dan komen....?
Ik vind die $100 per nacht echt belachelijk duur!

Ja ik zag steeds dat ik met 2 personen hele andere aanbiedingen kreeg dan wanneer ik het met 4 personen probeerde.... Jammer voor je dat het nu zo loopt, balen hoor.
Klopt
Ik kreeg geen eens een Central Strip Hotel te zien als ik 2 kinderen toevoegde
Hopen dat iemand antwoord heeft op mijn vraag.....

Ik kreeg geen eens een Central Strip Hotel te zien als ik 2 kinderen toevoegde

Hopen dat iemand antwoord heeft op mijn vraag.....
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Volgens mij kun je bij Hotwire alleen maar voor 2 personen boeken, als je geluk hebt kun je bij het inchecken een kamer (aan de achterzijde, aan de stripzijde alleen maar 1 bed) proberen te krijgen met 2 bedden, mocht dat niet lukken, dan wordt het krap met 4 personen in één bed, het bed is erg groot, maar toch.
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar het Wynn is het meest kindonvriendelijke hotel op de strip, houd daar wel een beetje rekening mee, kinderen onder de 18 mogen niet rondlopen zonder begeleiding van hun ouders, kinderwagens mogen er alleen maar in als je een gast bent van het hotel, het lijkt mij voor kinderen onder de 15 of 16 jaar geen prettig hotel, alles is gericht op het entertainen van volwassenen.
Overigens geldt voor alle Las Vegas hotels de kamerprijzen voor 2 personen, als je met meer personen komt betaal je altijd meer, dat is niet alleen zo bij Wynn, maar ook bij alle andere hotels.
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar het Wynn is het meest kindonvriendelijke hotel op de strip, houd daar wel een beetje rekening mee, kinderen onder de 18 mogen niet rondlopen zonder begeleiding van hun ouders, kinderwagens mogen er alleen maar in als je een gast bent van het hotel, het lijkt mij voor kinderen onder de 15 of 16 jaar geen prettig hotel, alles is gericht op het entertainen van volwassenen.
Overigens geldt voor alle Las Vegas hotels de kamerprijzen voor 2 personen, als je met meer personen komt betaal je altijd meer, dat is niet alleen zo bij Wynn, maar ook bij alle andere hotels.
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Bij hotwire kan je wel degelijk 4 personen aangeven!
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Je kunt bij Hotwire idd wel aangeven dat je met 4 personen komt, en dan krijg je hele andere aanbiedingen dan wanneer je voor 2 volwassenen wilt boeken. Bij Priceline neem je volgens mij helemaal een gok, daar kun je echt niet aangeven met hoeveel personen je komt en ben je afhankelijk van de vriendelijkheid van het hotel of ze je een 4 persoonskamer willen geven. Of misschien ook wel tegen flinke bijbetaling, zoals 1250 nu beleeft. Dat heb ik nog nooit uit durven proberen. Iemand anders wel?
Heel veel mensen doen dat, ik ook 
Nee, het is bekend van Las Vegas dat ze vaak moeilijk doen over meer personen.... beetje raar....
In San Francisco en Los Angeles heb ik gewoon een Priceline kamer geboekt en naar het hotel gebeld met de vraag of ze 2 Double/Queen/King beds konden neer zetten, dat kon altijd.

Nee, het is bekend van Las Vegas dat ze vaak moeilijk doen over meer personen.... beetje raar....
In San Francisco en Los Angeles heb ik gewoon een Priceline kamer geboekt en naar het hotel gebeld met de vraag of ze 2 Double/Queen/King beds konden neer zetten, dat kon altijd.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoihoi,
Ik zou graag op 25, 26 en 27 augustus in het Wynn verblijven, zou iemand kunnen kijken of bij priceline of die andere het Wynn erbij zit?
het gaat om twee volwassenen.
Bedankt,
Robert
Ik zou graag op 25, 26 en 27 augustus in het Wynn verblijven, zou iemand kunnen kijken of bij priceline of die andere het Wynn erbij zit?
het gaat om twee volwassenen.
Bedankt,
Robert
Het Wynn is te boeken bij Hotwire, 5* Central Strip.
Oke... tja...Harry schreef:Volgens mij kun je bij Hotwire alleen maar voor 2 personen boeken, als je geluk hebt kun je bij het inchecken een kamer (aan de achterzijde, aan de stripzijde alleen maar 1 bed) proberen te krijgen met 2 bedden, mocht dat niet lukken, dan wordt het krap met 4 personen in één bed, het bed is erg groot, maar toch.
Hoe groot schat jij de kans dat dat trucje wat ik boven beschreef gaat lukken, Strip View is leuk maar niet per se noodzakelijk.
Wij zijn met kinderen van: 14,13,12,11 en 9... maar tja het Wynn is wel een heel mooi hotel.
niemand een idee.....
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Persoonlijk zou ik dus met kinderen niet naar de Wynn gaan.
Er zijn zoveel leukere hotels te bedenken voor kinderen, zeker als het wynn er ook nog eens een "kind-onvriendelijk" beleid op na houdt en zich vooral richt op luxe en volwassenen, snap ik niet dat je wilt gaan proberen om met 5 kinderen te gaan boeken op 2-persoonskamers.
Mijn tip? Vergeet dat hele Wynn en zoek iets leukers uit waar kinderen zich ook prettig bij voelen en niet weggekeken worden. Er is zoveel keus! Ik denk dat je kinderen het 10 keer meer naar hun zin hebben in het MGM, Mirage of Ceasar's Palace dan in het superdeluxe Wynn
En op www.smartervegas.com zijn echt superdeals te vinden
Er zijn zoveel leukere hotels te bedenken voor kinderen, zeker als het wynn er ook nog eens een "kind-onvriendelijk" beleid op na houdt en zich vooral richt op luxe en volwassenen, snap ik niet dat je wilt gaan proberen om met 5 kinderen te gaan boeken op 2-persoonskamers.
Mijn tip? Vergeet dat hele Wynn en zoek iets leukers uit waar kinderen zich ook prettig bij voelen en niet weggekeken worden. Er is zoveel keus! Ik denk dat je kinderen het 10 keer meer naar hun zin hebben in het MGM, Mirage of Ceasar's Palace dan in het superdeluxe Wynn
En op www.smartervegas.com zijn echt superdeals te vinden
Laatst gewijzigd door Iris_1982 op 27 mei 2009, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Het is misschien stom van mij maar The Wynn is al geboekt... het kan dus niet meer geannuleerd worden.
Ik zie wel hoe het loopt.... we hebben de RV altijd nog.....

Ik zie wel hoe het loopt.... we hebben de RV altijd nog.....
Je had ook moeten luisteren, toen ik je Planet Hollywood adviseerde......
Maar ja, lekker eigenwijs doen!
Kan je niet nog een kamer in Wynn erbij boeken? Als home-base kan het slechter hoor, dan de Wynn
Gewoon daar slapen en van daaruit de Strip verkennen. Aan de overkant de Fashion Show Mall en veel leuke restaurants, ook voor gezinnen.

Maar ja, lekker eigenwijs doen!
Kan je niet nog een kamer in Wynn erbij boeken? Als home-base kan het slechter hoor, dan de Wynn

Gewoon daar slapen en van daaruit de Strip verkennen. Aan de overkant de Fashion Show Mall en veel leuke restaurants, ook voor gezinnen.
Tja... ik was helemaal blind voor The Wynn en na het lezen van reviews op Tripadvisor leek The Wynn mij toch beter... maar ik had het natuurlijk eerst aan jullie moeten vragen
Is het verstandigst om gewoon naar The Wynn te gaan proberen zonder extra opgeven van kinderen en als 't echt niet anders kan doen?
Zou het nog handig zijn als ik vraag voor een upgrade (met of zonder de $20 trick).

Is het verstandigst om gewoon naar The Wynn te gaan proberen zonder extra opgeven van kinderen en als 't echt niet anders kan doen?
Zou het nog handig zijn als ik vraag voor een upgrade (met of zonder de $20 trick).
-
- Amerika-ontdekker
Beste kenners,
Is er iemand die of voor mij kan kijken welk hotel er gewonnen kan worden op 1 en 2 juli of mij uit kan leggen hoe die site werkt want ik snap er vrees ik niet veel van..
Ik kom wel op de site natuurlijk maar begrijp niet hoe ik kan kijken om welk hotel het gaat
Vast super bedankt!
Groetjes!
Is er iemand die of voor mij kan kijken welk hotel er gewonnen kan worden op 1 en 2 juli of mij uit kan leggen hoe die site werkt want ik snap er vrees ik niet veel van..

Ik kom wel op de site natuurlijk maar begrijp niet hoe ik kan kijken om welk hotel het gaat

Vast super bedankt!
Groetjes!
1250, je hebt tot twee keer toe gevraagd of het Planet Hollywood een goed hotel was. En tot twee keer toe een bevestigend antwoord gekregen!
Waarschijnlijk was je te erg verblind geweest door het Vegas / Wynn virus....
Als je dan toch een beetje vals wilt spelen... waarom niet 1 kamer met twee queen beds reserveren en dan 1 roll-away bed erbij nemen? Dan betaal je wel voor 1 persoon extra, maar weet je in ieder geval dat iedereen normaal kan slapen. Hoe je de extra kinderen naar boven smokkelt, moet je zelf maar uitvissen!
Ik weet niet of de 20$ trick veel effect zal hebben in Wynn, de eerstvolgende upgrade is naar een suite. Je kan het natuurlijk altijd proberen!

Als je dan toch een beetje vals wilt spelen... waarom niet 1 kamer met twee queen beds reserveren en dan 1 roll-away bed erbij nemen? Dan betaal je wel voor 1 persoon extra, maar weet je in ieder geval dat iedereen normaal kan slapen. Hoe je de extra kinderen naar boven smokkelt, moet je zelf maar uitvissen!
Ik weet niet of de 20$ trick veel effect zal hebben in Wynn, de eerstvolgende upgrade is naar een suite. Je kan het natuurlijk altijd proberen!
Laatst gewijzigd door martijn76 op 27 mei 2009, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat hier antwoord staat op al je vragen klikCharlotte + GJ schreef:Beste kenners,
Is er iemand die of voor mij kan kijken welk hotel er gewonnen kan worden op 1 en 2 juli of mij uit kan leggen hoe die site werkt want ik snap er vrees ik niet veel van..![]()
Ik kom wel op de site natuurlijk maar begrijp niet hoe ik kan kijken om welk hotel het gaat![]()
Vast super bedankt!
Groetjes!
Laatst gewijzigd door 1250 op 27 mei 2009, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja oké, dan kan één kind in 't Queen/Double Bed slapen en de andere in de Roll-Away Bed.martijn76 schreef:1250, je hebt tot twee keer toe gevraagd of het Planet Hollywood een goed hotel was. En tot twee keer toe een bevestigend antwoord gekregen!Waarschijnlijk was je te erg verblind geweest door het Vegas / Wynn virus....
In mijn topic op Betterbidding hoorde ik dat ik het wel kon proberen: Klikkerdeklik...
Ik denk dat ik het gewoon probeer en ik zie wel of het niet lukt!
En van het Wynn virus dat klopt wel

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2458 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcel5050
-
- 1 Reacties