Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lang parkeren Brussel Airport (Front Park 3)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Lang parkeren Brussel Airport (Front Park 3)

Bericht door ludwig »

Voor Front Park 3 kun je niet reserveren. Het kan dus voor komen dat je aankomt en dat er geen plaats meer is. Volzet zoals onze zuiderburen dat dan melden. Dit gebeurde ons dus eind april toen wij aankwamen voor onze vlucht naar New York. Ook Front Park 2 was volzet en om lange tijd op Front Park 1 te staan is gezien de prijs geen optie.
Voor onze zomervakantie van drie weken ga ik de gok dus niet nemen dat er wederom geen plaats is (er zijn maar 2400 plaatsen op P3) en heb dus op voorhand geboekt bij http://www.airparking.com. Wel duurder, maar ook zeker van een parkeerplaats.
Laatst gewijzigd door ludwig op 01 jun 2009, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Tot en met 1 juni zijn er voordelig kamers te huur via

http://www.accorhotels.com/nl/promotion ... AR-novotel

OA bij Brussels airport.

Ik heb zelf geboekt voor eind september bij IBIS park & fly , 2 kamers voor €120,00 + € 1,00 per dag voor de parking (22 dagen)
Dit is net zoveel als het tarief voor P3, maar wel gereserveerd.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

park & fly voor € 60 per nacht kan ik terugvinden, maar hoe kom jij aan de € 1,00 per nacht ?
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Telefonisch.

Tijdens mijn speurtocht is het me ook opgevallen dat hotelkamers in Brussel in het weekend veel goedkoper zijn, net als in oa San Francisco
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

@ 6foot6 bedankt voor de promo van het Ibis hotel.
Wij hebben ook net geboekt voor onze vakantie in september.
Ook telefonisch gevraagd naar het hoelang parkeren en dat maakte niets uit, het blijft 1 euro per nacht.
In de regionale krant stond gisteren een pagina grote advertentie voor BA en park&fly van het Ibis hotel en ook dat de promo tot 1 juni geldig was.
Wij zijn helemaal blij.
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

@6foot6 : Thnx voor de tip. Had deze aanbieding ook in mijn mailbox gekregen, maar er niet echt bewust naar gekeken. Voor ons komt het voor 3 kamers (we zijn met 5 ) niet voordeliger uit, maar toch geboekt ! Op ons gemak op zondagavond al naar Brussel voor maar een klein beetje meer euro's :dance:
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

ludwig schreef:@6foot6 : Thnx voor de tip. Had deze aanbieding ook in mijn mailbox gekregen, maar er niet echt bewust naar gekeken. Voor ons komt het voor 3 kamers (we zijn met 5 ) niet voordeliger uit, maar toch geboekt ! Op ons gemak op zondagavond al naar Brussel voor maar een klein beetje meer euro's :dance:
Was een ander hotel niet goedkoper dan? De link bevatte toch meerdere hotels?
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

klopt, maar het novotel berekend € 6,- voor extra nachten. Blijkbaar zijn alleen bij het Ibis hotel de extra nachten € 1,00
Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Moet je bij het Ibis telefonisch doorgeven hoelang je je auto daar wilt laten? Of kan dat ook ter plekke of per email?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Heb gistermiddag gebeld met het Ibis hotel met de vraag of we de auto na één overnachting vier weken konden laten staan ivm onze trip naar Amerika, en volgens de medewerker die ik aan de telefoon had maakt het niet uit hoelang je auto er staat kost gewoon € 1,00 per nacht.
Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Rob bedankt voor je antwoord.
Ik ga ook meteen reserveren.

Moet je wel van te voren aangeven hoelang de auto er staat?
Vaak is aangeven op het moment dat je er bent voldoende, vandaar de vraag.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Nee hoef je niet aan te geven, kan trouwens niet eens op het reserveringsformulier wat je in moet vullen.
snellejan
Amerikafan

Bericht door snellejan »

mmh dus als ik op 12 juni bij P3 aankom zou hij zomaar vol kunnen zitten... en dan? zijn er dan nog vergelijkbare parkings uiteraard voor hetzelfde geld?
Of kan ik ergens terug vinden dat P3 vol zit?

Pff ben toch flink aan het bekijken hoe ik zo goedkoop mogelijk in brussel kan komen vanuit Breda ( nee niet met de trein, is me teveel gedoe )
Taxi is ook een optie natuurlijk.

Jan
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Op de site van Brussel airport wordt aangegeven als de parkeerplaatsen vol zijn. Of je dan op korte termijn nog ergens anders naar kunt uitwijken is mij niet bekend. In april was voor ons alleen nog VIP-parking te boeken, alle andere alternatieven waren ook volledig volgeboekt.
lonnie25
Amerika-ontdekker

Bericht door lonnie25 »

Ook wij hebben het ibis geboekt, heel erg bedankt voor de tip! Andere hotels kosten (inclusief 25 dagen parkeren) over het algemeen rustig 200 euro!
deleyt
Amerika-newbie

Bericht door deleyt »

Wij gaan 4 weken naar het Westen van Amerika en hebben na lang zoeken besloten niet met de auto naar Brussel te gaan. De parkeerprijzen liggen gewoon te hoog (naar onze mening).

We hebben nu voor 2 personen een retourticket geboekt bij http://webapp.eurolines.nl/ voor maar € 58,- (eindhoven-brussel)
Vervolgens hebben we dan een 2x een overnachting (heen-terug) op Brussel Airport voor € 116,-. Het hotel heeft een airport-shuttle (Thon Hotel Brussels Airport).

We zijn nu klaar voor €164,- en we hoeven ons geen zorgen te maken over een beschadigde auto. :dance:
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Na onze trip vanuit Zaventem kwamen we er vandaag achter dat de Mercure er een nogal byzonder shutleschema op nahoudt voor de zaterdag en zondag.
Er rijden alleen shutles voor 10,15- en na 18.30 uur, Ibis heeft een dergelijk, weliswaar iets minder rigoreus, schema.

Ook de daardoor noodzakelijke taxirit was geen genoegen, de laatste 2,5km van onze reis werd begeleid door een luidkeelse mopperserenade over colega's die een ander opschepen met miniritten, Nederlanders die voor zoiets niet de tram nemen en dreigementen om in Nederland hetzelfde te gaan doen.

Gelukkig duurde dit, mede door topsnelheden van 140km per uur, maar kort.
Ik moest hem wel uitleggen waar het was.

Door de confusie en vermoeidheid ben ik vergeten de exakte schema's op foto vast te leggen, ze zouden hier nog van pas kunnen komen.
Voor degene die uit Zaventem vertrekt en na het inchecken nog tijd over heeft.
De borden staan bij de parkeerplaats van de shutlebussen één level lager dan "Arivals"
Er wordt daar stevig verbouwd, als je het gebouw uitkomt is het geheel aan de rechterkant op de allerlaatste busstop plaatsen

Op weg naar huis waren de opritten/uitritten naar Antwerpen afgesloten zonder dat er een omleidingsroute aangegeven stond.

shuttle.jpg
Laatst gewijzigd door 6foot6 op 13 aug 2009, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
nummertjen13
Amerika-newbie

Bericht door nummertjen13 »

De trein is zo veel makkelijker (en goedkoper!)
Een ticketje heen en terug naar de luchthaven kost mij 12 euro (vanuit Aalst)
maudie16
Amerika-newbie

Bericht door maudie16 »

Buiten de vakantieperiodes is P3 inderdaad een heel goede optie.
Heb er echter ervaring mee dat in vakantieperiodes deze vaak vol is.
zoek daarom nog een andere goede lokatie voor te parkeren in de periode vanaf half augustus.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Misschien een hotelovernachting?
Wij hebben voor 1 nacht het Ibis hotel in Diegem geboekt de auto kan blijven staan voor 1 euro per dag.
Voor is dat voordeliger dan P3 en je hebt geen kans op vertraging door files de dag dat je moet vliegen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer