Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Invoerrechten Florida
-
- Amerika-ontdekker
Invoerrechten Florida
Hey
Ik ben concreet een zaak aan het oprichten voor het invoeren van belgische producten naar florida.
Weet iemand iets meer van invoer rechten en plichten voor florida?
Vooral voor het invoeren van voedings suplementen en vitaminen.
Waar kan ik mij het beste informeren ?
In Florida of in Belgie?
Zou ik beter een zaak hebben in Florida die invoert of een zaak in Belgie die uitvoert ?
Ik zoek het zelf ook wel uit maar had graag een paar meningen gehad hierover.
Het is wel allemaal in het uitzicht om in Florida te verblijven.
Danku voor jullie hulp en raad.
Ik ben concreet een zaak aan het oprichten voor het invoeren van belgische producten naar florida.
In Florida of in Belgie?
Zou ik beter een zaak hebben in Florida die invoert of een zaak in Belgie die uitvoert ?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Invoer recht Florida
Heeft Belgie geen Kamer van Koophandel? Dit lijkt me typisch een vraag voor hun..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marketingtechnisch gezien lijkt me dit simpel op te lossen: je moet die zaak opzetten die je kans op succes geeft, dus invoeren naar daar waar er behoefte aan is.roelvanmuysen schreef:Zou ik beter een zaak hebben in Florida die invoert of een zaak in Belgie die uitvoert ?
Zeker als je winstgevend wilt worden ipv binnen de kortste keer failliet.
Kamer van Koophandel, UNIZO, ondernemersloket, Chamber of Commerce, ...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Augurken was het toch helemaal volgens de reclame van de KVK?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Re: Invoerrechten Florida
http://www.doacs.state.fl.us/
hier kun je de info vinden die je nodig hebt denkik
je kunt ook GNC proberen dat is een van de grootste franchises in amerika die deze producten verkopen
http://gnc.mediaroom.com/index.php?s=64

hier kun je de info vinden die je nodig hebt denkik
je kunt ook GNC proberen dat is een van de grootste franchises in amerika die deze producten verkopen
http://gnc.mediaroom.com/index.php?s=64

Wij zitten aan de exportkant vanuit Amerika, maar je moet de zeker regelen in Florida en ga ervanuit dat elke Staat andere regels kent, dus pas op bij welgemeende adviesen uit andere Staten. Ik zou beginnen bij een Nederlandse/Belgische ondernemingsvereniging op te zoeken in Florida, deze mensen hebben vaak al de weg bewandelt. Chambers of Commerce hebben vaak niet zoveel kennis op Internationaal gebied. Je kan ook op het Consulaat in Florida info vragen. Omdat je bezig gaat met voeding laat je goed voorlichten wat mag en niet mag, succes, Hansroelvanmuysen schreef:Hey
In Florida of in Belgie?
Gezien de huidige recessie komt export beter over dan importroelvanmuysen schreef: Zou ik beter een zaak hebben in Florida die invoert of een zaak in Belgie die uitvoert ?
-
- Amerika-ontdekker
Hey,
Een paar weken later sta ik al stukken verder
Het bedrijf is nog niet officieel opgericht maar er zijn al goede contacten met klanten.
Ook heb ik een partner gevonden waarvan ik de magazijnen mag lenen en hij heeft een groot netwerk en een winkel waar ik ineens mijn producten mag aan leveren.
Er is al zelfs concreet gesproken om een beurs te gaan doen in las vegas.
De volgende stap is een afspraak bij de ambasade in brussel om alles op te stellen en te overleggen.
Dit gebeurt volgende week nadat ik vergadering heb gehad voor mijn business plan.
Als alles goed blijft verlopen vertrek ik in september.
Hopelijk heb ik tegen dan mijn bedrijfje in Florida
Ik vraag me nog wel af of ik best advocaat neem of niet en wie dan wel...
Ook spreken ze hier op het forum over het kapitaal dat je moet investeren : 150 000$
Maar de instanties dat ik heb raadgepleegd zeggen dat dit niet nodig is ???
Groetjes
Roel
Een paar weken later sta ik al stukken verder

Het bedrijf is nog niet officieel opgericht maar er zijn al goede contacten met klanten.
Ook heb ik een partner gevonden waarvan ik de magazijnen mag lenen en hij heeft een groot netwerk en een winkel waar ik ineens mijn producten mag aan leveren.
Er is al zelfs concreet gesproken om een beurs te gaan doen in las vegas.
De volgende stap is een afspraak bij de ambasade in brussel om alles op te stellen en te overleggen.
Dit gebeurt volgende week nadat ik vergadering heb gehad voor mijn business plan.
Als alles goed blijft verlopen vertrek ik in september.
Hopelijk heb ik tegen dan mijn bedrijfje in Florida

Ik vraag me nog wel af of ik best advocaat neem of niet en wie dan wel...
Ook spreken ze hier op het forum over het kapitaal dat je moet investeren : 150 000$
Maar de instanties dat ik heb raadgepleegd zeggen dat dit niet nodig is ???
Groetjes
Roel
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
heb het idee dat je een beetje hard van stapel gaat. Zomaar even een bedrijfje opzetten gaat niet. Zeker niet op zo'n korte termijn.
Maar goed je gaat met de ambassade praten. een goede stap. Advocaat die verstand heeft van e2 visa inschakelen is ook een goed idee.
Maar goed je gaat met de ambassade praten. een goede stap. Advocaat die verstand heeft van e2 visa inschakelen is ook een goed idee.
Er zitten hier op het Forum een stel Belgen die nog verder zijn met een tattoo shop in Florida, ze hebben zelf al personeel lopen maar krijgen geen E2 tot nu toe, dus pas op.ned in MO schreef:heb het idee dat je een beetje hard van stapel gaat. Zomaar even een bedrijfje opzetten gaat niet. Zeker niet op zo'n korte termijn.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
En ik geloof dat het bij hen niet zozeer omwille van het geld was, want dat zij > $100,000 of 150,000 investeerden.
En nou wil ik niet vervelend doen, maar heel wat mensen hier zullen het kunnen beamen dat Amerikanen nogal snel geneigd zijn om te zeggen dat het allemaal in orde komt. Vooral zij die geen verstand van de specifieke immigratiewetgeving hebben.
En nou wil ik niet vervelend doen, maar heel wat mensen hier zullen het kunnen beamen dat Amerikanen nogal snel geneigd zijn om te zeggen dat het allemaal in orde komt. Vooral zij die geen verstand van de specifieke immigratiewetgeving hebben.
Elke
kastelke schreef:En ik geloof dat het bij hen niet zozeer omwille van het geld was, want dat zij > $100,000 of 150,000 investeerden.
Ik denk dat je niet teveel moet ondernemen voor de E2 aanvraag, kan tegen je werken. Amerikanen zeggen veel uit beleefdheid en als je op de bek gaat zeggen. I didn't knew that ......... Dus vaak het advies van een Amerikaan aannemen en dubbel checken.
-
- Amerika-ontdekker
Hey,
Ja ik loop nogal hard van stapel, maar ik heb niet veel keuze.
18 september moet ik naar die beurs in Las vegas en ik heb niet veel zin om daarna nog terug te keren.
Tja we zullen wel zien hoe het gaat.
Wat vinden jullie van het feit dat er een amerikaan mee de zaak zou oprichten, soort zaken partner of stille venoot.
Ik mag zijn gebouwen gebruiken en hij gaat me wat helpen bij de opstart.
Hoe vind ik die mensen van de Tatoo shop in Florida ?
Danku voor de hulp
18 september moet ik naar die beurs in Las vegas en ik heb niet veel zin om daarna nog terug te keren.
Wat vinden jullie van het feit dat er een amerikaan mee de zaak zou oprichten, soort zaken partner of stille venoot.
Danku voor de hulp
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou geen partnership doen. Dat wordt huilen.
Betaal hem een vast bedrag of commissie voor zijn diensten.
Betaal hem een vast bedrag of commissie voor zijn diensten.
Je hebt een PMroelvanmuysen schreef:
Er schijnen eerlijke Amerikanen te zijnroelvanmuysen schreef:Hey,
Danku voor de hulp

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze veranderen nog wel eens als ze dringend geld nodig hebben en met de huidige economie........... 

-
- Amerikakenner
Als je 'dietary supplements' will importeren val je mogellijk onder toezicht en regulering van de FDA (afhankelijk van het product dat je wil importeren/marketen). In dat geval zal je je vitaminen/supplementen eerst bij de FDA voor goedkeuring moeten aanmelden. Ik zou e.e.a. dus nog maar even nachecken (als je dat al niet gedaan hebt) voordat ik er geld in zou steken.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 6104 Weergaves
-