* Opmerking moderator - Marco:
De link naar het verslag is toegevoegd.
In principe vermelden wij in "Het Rijtje" alleen de verslagen, die tijdens de reis worden bijgehouden (Liveverslag). Toch heb ik die van jullie toegevoegd, omdat jullie net terug zijn van de reis.
Wil jij dat het verslag ook wordt opgenomen in de opsomming met reisverslagen van het noordoosten, vermeld dan a.u.b. in een bericht in dat topic een aantal gegevens van de reis, zoals belangrijke steden/plaatsen, nationale- en staatsparken, e.d. die jullie bezocht hebben en de link naar het reisverslag, dan voeg ik het daar toe.
Om opgenomen te kunnen worden in het rijtje zul je eerst je reis moeten invullen in dit topic. Daarna kan zal ik het plaatsen in het rijtje en je liveverslag toevoegen.
Ons liveverslag komt op http://roadtrip.janheuninck.be/ . Ook worden er berichten van de voorbereidingen gepost. Vanaf 8 juli 2009 zal de liveverslaggeving beginnen <:o)
Wij vertrekken 27 juni richting Amerika en ook wij gaan weer een Live verslag bijhouden. Deze mag ook toegevoegd worden hoor: http://timenmo2009.web-log.nl/
Van 18 juli tot en met 9 augustus 2009 zijn wij (Frank, Monique en dochter Manon) met een auto op rondreis door noord-oost Amerika met aan het einde nog een stukje naar het zuiden.
Globale route:
Washington DC - Philadelphia - New York City - Boston - Niagara Falls - Indianapolis - Nashville - Memphis
* Opmerking moderator - Marco:
Dit bericht was geplaatst in het topic met reisverslagen van reizen, die al geweest zijn en waarvan het verslag helemaal klaar is.
De link naar het liveverslag is nu toegevoegd aan het "rijtje" in het eerste bericht van dit topic.
Wil je het reisverslag later, na de reis en als het helemaal klaar is, geplaatst hebben in het reisverslagentopic, dan verzoek ik jou vriendelijk om dat later in een nieuw bericht in dat topic aan te geven, zodat ik het kan plaatsen in het overzicht.
Ik kreeg jullie bericht via de mail binnen en heb jullie reis aan het rijtje toegevoegd.
Het is echter de bedoeling dat een geplande reis in het topic Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2009 wordt geplaatst, waarna wij het in het rijtje zetten.
Jullie bericht heb ik inmiddels zelf al hier geplaatst.....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.