Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Onderweg (dag teveel in page wat nu te doen ?)
Onderweg (dag teveel in page wat nu te doen ?)
Zometeen vertrekken we naar Antwerpen. De hondjes zijn net naar het pension gebracht. Bandit had er geen zin in, Joey vond het allemaal wel prima.
Koffers zijn gepakt.
Rugzakken zitten vol met rotzooi.
Online inchecken kan echt pas 24 uur vantevoren (waarom kan alles bealve de VS wel 30 uurvantevoren ?)
Vanavond overnachting in Antwerpen in een hotelletje tegenover het station. En dan morgen met de trein naar schiphol en dan naar Los angeles voor onze 1e reis van 3,5 week door de USA.
Weblog is gemaakt en is te vinden op http://hvandervelden.wordpress.com/ Straks wel alvast even controleren waar we precies moeten zijn morgenvroeg !
LAAT DE VAKANTIE MAAR BEGINNEN !
PS: Ik weet niet of we internet hebben in antwerpen of in Los angeles dus houd er rekening mee dat update’s later kunnen volgen.
* Note mod,
link naar verslag werkend gemaakt, er ontbrak een spatie tussen de link en het woord (Straks)
Koffers zijn gepakt.
Rugzakken zitten vol met rotzooi.
Online inchecken kan echt pas 24 uur vantevoren (waarom kan alles bealve de VS wel 30 uurvantevoren ?)
Vanavond overnachting in Antwerpen in een hotelletje tegenover het station. En dan morgen met de trein naar schiphol en dan naar Los angeles voor onze 1e reis van 3,5 week door de USA.
Weblog is gemaakt en is te vinden op http://hvandervelden.wordpress.com/ Straks wel alvast even controleren waar we precies moeten zijn morgenvroeg !
LAAT DE VAKANTIE MAAR BEGINNEN !
PS: Ik weet niet of we internet hebben in antwerpen of in Los angeles dus houd er rekening mee dat update’s later kunnen volgen.
* Note mod,
link naar verslag werkend gemaakt, er ontbrak een spatie tussen de link en het woord (Straks)
Laatst gewijzigd door trapson op 10 jun 2009, 03:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: And off We Go!
heel veel plezier gewenst, maar dat kan haast niet anders.
Ik weet nog dat jij vorig jaar onze reis volgde in ons gastenboek omdat het bijna dezelfde was als wat jij ging doen en nu is al het al zo ver.
We gaan jullie zeker volgen !!
Bart

Ik weet nog dat jij vorig jaar onze reis volgde in ons gastenboek omdat het bijna dezelfde was als wat jij ging doen en nu is al het al zo ver.
We gaan jullie zeker volgen !!
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Heel veel plezier!
Ik ga jullie ook zeker volgen!
Ik ga jullie ook zeker volgen!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goeie reis!
En pas even je url aan in je eerste post.
En pas even je url aan in je eerste post.

- Iwan & Evelien
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Have fun ! Ik ben al weer jaloers op jullie, ook al ben ik zelf net pas een weekje terug.
Enjoy,
Iwan
Enjoy,
Iwan
Nou de fun is er. geweldig uitzicht vanuit het vliegtuig als er geen wolken waren. Op tijd geland en enkele vlugge foto's gemaakt met de compact camersa (en ook met de DSLR maar alles op auto geen zin om te gaan klooien want je bent er zo voorbij met 865km/h)
Nog net de laatste dodge charger mee kunnen pakken anders was het een Grand Marquis geworden
Voor meer info zie weblog !
Nog net de laatste dodge charger mee kunnen pakken anders was het een Grand Marquis geworden

Voor meer info zie weblog !
Re: And off We Go! (advies nodig)
Nou gaan we morgen naar san diego, in 1e instantie was de bedoeling dat we naar mexico zouden gaan maar dat gaat niet door ivm mexicaanse griep en we willen het risico niet lopen.
Morgen dus een dagje waarop alleen de rit naar san diego staat. Natuurlijk ff san diego stad in en gaslight district bekijken. Maar wat komen we onderweg tegen wat interesant zou kunnen zijn ?
Verder blijven we 2 nachten in san diego ivm 1 dag zoo en 1 dag sea world 1 van die 2 dagen eindigt met de rit naar palm springs. Wat kunnen we beter op die dag doen ? de Zoo of Sea World, oftewel waar heb je de meeste tijd nodig en waar niet ?
Morgen dus een dagje waarop alleen de rit naar san diego staat. Natuurlijk ff san diego stad in en gaslight district bekijken. Maar wat komen we onderweg tegen wat interesant zou kunnen zijn ?
Verder blijven we 2 nachten in san diego ivm 1 dag zoo en 1 dag sea world 1 van die 2 dagen eindigt met de rit naar palm springs. Wat kunnen we beter op die dag doen ? de Zoo of Sea World, oftewel waar heb je de meeste tijd nodig en waar niet ?
Re: And off We Go! (ff advies nodig!)
Prettige vakantie, maar dat zal wel helemaal goed gaan komen verwacht ik.
Before "was", "was" was, "was" was "is".
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik zou na Sea World naar Palm Springs rijden, omdat Sea World al redelijk ver buiten de stad ligt. Dat scheelt je mogelijk enkele files bij vertrek.....
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Een hele fijne vakantie!
Geniet ervan
Geniet ervan

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij (met twee jonge kindern) hebben veel meer tijd in Sea World doorgebracht dan in de Zoo, je kunt je in Sea World tot 's avonds laat nog vermaken. De Zoo vonden we heet en vermoeiend, maar dat hangt naturlijk van het weer af.
Marianne
Marianne
hmm tegenstrijdige tips, das nie handig 
Net weer een update gedaan over vandaag !

Net weer een update gedaan over vandaag !
Ik heb net weer met veel plezier jullie verslag (update) gelezen! Leuk geschreven!!
Geniet van San Diego!
Ik kijk uit naar het verslag..
Groetjes Joyce

Geniet van San Diego!
Ik kijk uit naar het verslag..
Groetjes Joyce
Re: Onderweg (dag teveel in page wat nu te doen ?)
Nou alle verslagen zijn weer bijgewerkt.
Nu zitten we in page. Eigenlijk was de bedoeling om morgen monument valley te doen. Alleen hebben we beide geen zin om 2x bijna 3 uur daarvoor te rijden. We gaan zowiezo naar antelope canyon maar dat kan ook overmorgen aangezien die tours maximaal 2 uur duren. Dan hebben we morgen dus een hele dag over.... (hotel had ik eergisteren al voor 2 avonden vastegelegd) Iemand nog tips ?
Nu zitten we in page. Eigenlijk was de bedoeling om morgen monument valley te doen. Alleen hebben we beide geen zin om 2x bijna 3 uur daarvoor te rijden. We gaan zowiezo naar antelope canyon maar dat kan ook overmorgen aangezien die tours maximaal 2 uur duren. Dan hebben we morgen dus een hele dag over.... (hotel had ik eergisteren al voor 2 avonden vastegelegd) Iemand nog tips ?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ga naar Wahweap Marina en boek een boottocht over Lake Powell! Of huur een speedboot daar. Wij hebben die boottocht (3 uur, Navajo Tour) een paar weken geleden gedaan en enorm genoten!
Er is zoveel te doen in de omgeving van Page, misschien kun je nog inspiratie op doen in dit topic:
viewtopic.php?f=7&t=14320&start=0
viewtopic.php?f=7&t=14320&start=0
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Of misschien kun je nog tips halen uit mijn liveverslag van april/mei j.l.
Wij hebben deze keer maar liefst acht dagen in Page doorgebracht, zoveel is daar te zien en te doen......
Marjan
Wij hebben deze keer maar liefst acht dagen in Page doorgebracht, zoveel is daar te zien en te doen......

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Helaas wordt marloes niet alleen ziek van vliegen maar ook van botennieuwenoord schreef:Ga naar Wahweap Marina en boek een boottocht over Lake Powell! Of huur een speedboot daar. Wij hebben die boottocht (3 uur, Navajo Tour) een paar weken geleden gedaan en enorm genoten!

Hekkie ik ga je verslag even doorlezen mbt page!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 693 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 7 Reacties